سرگرمیتست بینایی

اگر تیزبینی در تست بینایی تصویر متفاوت جالب،حیوان متفاوت را در 7 ثانیه شناسایی کن!

تست بینایی تصویر متفاوت جالب: یکی از موضوعاتی که امروزه از سوی کاربران اینترنتی بسیار مورد توجه قرار می گیرد، بازی های فکری است. بازی های فکری می توانند بخش قابل توجهی از اوقات فراغت افراد را به عنوان سرگرمی پر کنند. اما مشخص است که این بازی ها علاوه بر جنبه سرگرم کنندگی می توانند در توسعه مهارتهای شناختی افراد موثر باشند. با مجله سرگرمی اهل فان و تست بینایی همراه باشید و تمام دقت، تمرکز و بینایی خود را محک بزنید.

شاید بپسندید: در تست شخصیت رابطه و روابط مشترک بفهمید چه چیزی شما را در یک رابطه ناراحت و تحریک میکند!

شناسایی تفاوت میان تصاویر همسان شاید ساده به نظر برسد. اما با وارد شدن به چالش متوجه خواهید شد که شناسایی تصویر متفاوت گاهی بسیار مشکل است. به خصوص وقتی که زمان شما نیز مشخص و محدود باشد. در تست بینایی تصویر متفاوت جالب شما باید بتوانید در میان عناصر موجود همسان تصویری، آنچه که با بقیه متفاوت است را شناسایی کنید.

شاید خوشتان بیاید: تست هوش ایموجی و ضرب المثل1؛اگه خودتو باهوش میدونی ایموجی ها کدوم ضرب المثل فارسی رو میگن؟

تست بینایی تصویر متفاوت جالب

در این آزمون شما با تصاویری روبرو هستید که عناصر موجود در آن کاملا شبیه هم هستند. در ابتدا خواهید گفت که اساسا تفاوتی میان آنها وجود ندارد. تنها یک چشم تیزبین بلافاصله متوجه تفاوت خواهد شد. شما برای شناسایی این تفاوت 7 ثانیه فرصت دارید. اگر مدعی جزیی نگری و تیزبینی هستید، حتما تست بینایی تصویر متفاوت جالب را امتحان کنید. فقط یادتان باشد که برای سخت شدن آزمون، زمان شما بسیار محدود است. با اهل فان همراه باشید.

تصویر اول

در این تصویر تعدادی سگ خالدار بانمک را مشاهده می کنید. فکر می کنید که همه شبیه هم هستند، حتی در جزئیات. اما صبر کنید. یکی از این سگ ها در جزئیات با دیگر سگ ها متفاوت است. آیا می توانید آن را در 7 ثانیه شناسایی کنید!؟

تست بینایی تصویر متفاوت جالب

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تصویر اول در تست بینایی تصویر متفاوت جالب

به شما که توانستید این تفاوت را شناسایی کنید تبریک عرض می کنم. مشخص است که قدرت بینایی و دقت و تمرکز شما عالی است. تصویر متفاوت در زیر علامتگذاری شده است.

تست بینایی تصویر متفاوت جالب-پاسخ

اگر آماده اید تصویر دومی نیز در تست بینایی تصویر متفاوت جالب آماده کرده ایم.

تصویر دوم

پرنده های زیبایی را در این تصویر مشاهده می کنید. یکی از این پرندگان زیبا با بقیه کمی متفاوت است. آیا چشم تیزبین شما این تفاوت را شناسایی می تواند. با هم تصویر را مرور می کنیم.

تست بینایی تصویر متفاوت جالب-1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تصویر دوم در تست بینایی تصویر متفاوت جالب

تفاوت این تصویر را نیز در تصویر ذیل علامتگذاری کرده ایم.

تست بینایی تصویر متفاوت جالب-1-پاسخ

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید، به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینا رو هم ببینید:

تست بینایی شناخت حیوانات؛آیا می‌توانید تمام حیوانات را در تصویر تاریک شناسایی کنید!؟

تست قدرت بینایی گورخر: آیا می توانید در عرض 10 ثانیه گورخر را در میان ببرها پیدا کنید؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

دکمه بازگشت به بالا