سرگرمیتست هوش

آزمون چالشی یافتن اتومبیل متفاوت: فقط افراد با ضریب هوشی بالای 105 می توانند در 5 ثانیه ببینند!

آزمون چالشی یافتن اتومبیل متفاوت: باید گفت که تصاویر متعددی با خطاهای فاحش در اینترنت برای سنجش توانایی های ذهنی و مغزی موجود است. تصاویر و سازندگان، معماهای تصویری تلاش دارند تا نوع نگاه کلی و بعضاً سطحی افراد را تغییر دهند. این سطح نگری سبب شده است تا مغز به جزئیات بی توجه شده و کلی نگری در افراد افزایش پیدا کند. مجله سرگرمی اهل فان هر روز با نمونه های فراوانی از این سوالات تصویری با شما همراه است.

طراح و سازنده آزمون چالشی یافتن اتومبیل متفاوت معتقد است که سطح سختی و چالشی این آزمون به اندازه ای سخت است که تنها افراد کمی می توانند در کمتر از 5 ثانیه آن را حل کنند به همین دلیل به گفته طراح فقط افراد با ضریب هوشی بالای 105 می توانند در این مدت زمان تست را حل کنند. همانطور که اشاره شد بسیاری از افراد مغز خود را به کلی نگری عادت داده اند. لذا طبیعی است که چنین افرادی نتوانند در مدت زمان 5 ثانیه ای این آزمون را حل کنند. اما در صورتی که مغز شما فعال و توانائیهای شناختی شما قدرتمند باشد، شما می توانید در زمان مشخص شده این آزمون را رمزگشایی کنید.

اینو باهوشا فقط میتونن جواب بدن:آزمون شناسایی مادر دروغگو؛اگه باهوشی بگو کدوم زن مادر واقعی کودک می باشد

شخصیت خودتو بدون چجوریه:تست شخصیت شناسی خمیردندان شما نشان می دهد چجور آدمی هستید!

آزمون چالشی یافتن اتومبیل متفاوت

با توجه به آنچه گفته شد، شاید چندان غیر عادی نباشد که امروزه صفحات سرگرمی و بازی های فکری در شبکه های اجتماعی مخاطبان زیادی داشته باشد. شبکه های اجتماعی نقش فعالی در زندگی انسان ها پیدا کرده است. سوالات وپازل های تصویری این شبکه ها، علاوه بر سرگرم کردن مخاطبان خود، سبب می شود تا دقت، توجه و تمرکز افراد را افزایش دهد. بخش تفریح و سرگرمی وب سایت اهل فان با آزمون چالشی یافتن اتومبیل متفاوت با شماست. تلاش کنید در زمان مشخص شده 5 ثانیه، آزمون را رمزگشایی کنید به گفته طراح فقط افراد با ضریب هوشی بالای 105 می توانند در این مدت زمان تست را حل کنند.

شما در تصویر آزمون چالشی یافتن اتومبیل متفاوت، تعداد زیادی اتومبیل مشاهده می کنید. طراح به گونه ای این تصویر را طراحی کرده است که از هر اتومبیل رنگی یک جفت در تصویر موجود است. اما از یکی از اتومبیل ها تنها یک عدد وجود دارد. آیا شما می توانید در زمان مشخص شده، آزمون چالشی یافتن اتومبیل متفاوت را حل کنید.

 

آزمون چالشی یافتن اتومبیل متفاوت تصویر اصلی

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون چالشی یافتن اتومبیل متفاوت

آیا پاسخ صحیح و اتومبیل متفاوت را در تصویر شناسایی کردید!؟ همانطور که در ابتدای متن هم گفته شد، صدها معما و چالش تصویری را می توان در شبکه های اجتماعی پیدا کرد، اما این آزمون از جمله سخت ترین آنهاست. اکنون که در زمان 5 ثانیه این معمای تصویری را نتوانستید حل کنید ما از شما دعوت می کنیم تا 5 ثانیه دیگر به تصویر نگاه کنید. احتمالا در 5 ثانیه دوم بتوانید بر آزمون چالشی یافتن اتومبیل متفاوت غلبه کنید.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون چالشی یافتن اتومبیل متفاوت: در تصویر زیر اتومبیل متفاوت علامتگذاری شده است. شما چقدر به پاسخ نزدیک شدید؟

پاسخ آزمون چالشی یافتن اتومبیل متفاوت

امیدوارم از آزمون چالشی یافتن اتومبیل متفاوت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

اینارم ببین:

فقط یک کارگاه کار کشته می تواند این معما را حل کند و دزد را شناسایی کند!!!

آزمون شناخت بچه خون آشام؛کدم یکی از بچه ها به نظرتون یک خون آشامه؟

فقط اگر چشمان تان سالم باشد پاندا را در عرض 5 ثانیه در تصویر پیدا می کنید!

تست شخصیت، خود و اطرافیان را بهتر بشناسید: کدامیک از این مناظر برایتان جذاب تر است!؟

آزمون روان شناسی: اگر در این موقعیت باشی، به چه کسی چتر نجات داده و او را کمک می کنی؟

آزمون شناختن مرد خیانتکار؛اگه چشمای تیزبینی داری بگو چرا این مرد خیانتکاره؟

آزمون شناسایی والدین مرده؛اگه باهوشی بگو کدوم یک از والدین بچه ها مرده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا