سرگرمیمعمای تصویری

آزمون هوش شناخت گدای پولدار: چه کسی واقعا فقیر نیست؟

آزمون هوش شناخت گدای پولدار : آیا جرأت این را دارید که خود و توانائی های خودر را با آزمون هوش شناخت گدای پولدار امتحان کنید. آزمونی که تنها 5 درصد از شرکت کنندگان در این معمای تصویری توانستند آن را حل کنند. به گفته طراح این آزمون، فقط یک نابغه واقعی که دارای چشمانی تیزبین چون عقاب و دقت و تمرکزی همچون کارآگاهان پلیس هستند، می توانند آن را در زمان تعیین شده 5 ثانیه ای رمزگشایی و تحلیل خود را ارائه دهند.

پس فرصت را غنیمت شمرده و با کمک آزمون هوش شناخت گدای پولدار بررسی کنید که مهارت های منطقی و شناختی شما چگونه است؟ آیا می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن آن را رمزگشایی کنید یا خیر؟  پس اگر “کارآگاه” خوبی هستید، می توانید این معمای تصویری جالب را که با عنوان آزمون هوش شناخت گدای پولدار، در بخش معمای تصویری منتشر شده است را حل کنید. با مجله سرگرمی اهل فان و آزمون هوش شناخت گدای پولدار همراه باشید.

آزمون هوش شناخت گدای پولدار

شما همواره می توانید جذاب ترین، پیچیده ترین و چالش برانگیز ترین سوالات و  معماهای تصویری را به همراه پاسخ در مجله سرگرمی اهل فان دنبال کنید. همکاران ما در مجله سرگرمی اهل فان تلاش دارند با انتشار این معماهای تصویری هم لحظاتی خوشی را برای اوقات فراغت شما رقم بزنند و هم در رشد و توسعه مهارت های فردی و شناختی شما نقش داشته باشند. شما با کمک این آزمون ها می توانید توانائیهای خود را بهبود ببخشید. پس با اهل فان همیشه همراه باشید و این آزمون ها را با دوستان و نزدیکان خود همرسانی کنید.

اگر اغراق نباشد، آزمون هوش شناخت گدای پولدار آنقدر چالشی است که تنها 5 درصد از افراد در اولین تلاش موفق شدند پاسخ صحیح را ارائه دهند. این معما از آن حیث پیچیده است که ذهن و مغز ما عادت کرده است به کلی نگری و دیدن جزئیات برای او سخت است. پس اگر می خواهید پیروز آزمون هوش شناخت گدای پولدار باشید، تلاش کنید دقت خود را متمرکز کرده و با نگاهی دقیق تصویر آزمون هوش شناخت گدای پولدار را بررسی کنید.

شما در تصویر آزمون هوش شناخت گدای پولدار با سه گدا مواجه خواهید شد. اما یکی از این سه گدا واقعا فقیر و بی خانمان نیست! اما به نظر شما کدامیک از این افراد واقعا فقیر نیست. اگر در 5 ثانیه این مرد را شناسایی کنید شما کاملا یک نابغه هستید.

 

تصویر آزمون هوش شناخت گدای پولدار

آزمون هوش شناخت گدای پولدار

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش شناخت گدای پولدار

احتمالا درجه سختی آزمون هوش شناخت گدای پولدار، شما را گیج کرده است و هنوز به دنبال پاسخ هستید. اشکالی ندارد. می توانید زمان بیشتری را در اختیار داشته باشید. به دنبال یک نشانه کوچک باشید تا این آزمون را رمزگشایی کنید.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش شناخت گدای پولدار: ما پاسخ را در تصویر زیر علامتگذاری کرده ایم. شواهد نشان می دهد که مرد سمت راست، واقعا یک گدا نیست. طرز نشستن او و حتی گذاشتن تشک  برای نشستن نشان می دهد که او ادای گداها را در می آورد! لباس او حتی یک پینه هم ندارد.

پاسخ آزمون هوش شناخت گدای پولدارامیدواریم از آزمون هوش شناخت گدای پولدار رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینا رو هم ببین :

تست بینایی حرف P؛در عرض 10 ثانیه حرف P را در تصویر پیدا کنید

آزمون شناخت خانواده ربات؛به نظرتون کدوم خونواده رباته؟

معمای چالشی یافتن قاتل: کدام زن همسرش را به قتل رسانده؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + بیست =

دکمه بازگشت به بالا