سرگرمیمعمای تصویری

معمای چالشی یافتن قاتل: کدام زن همسرش را به قتل رسانده؟

معمای چالشی یافتن قاتل: کدام زن همسرش را به قتل رسانده؟ اگر علاقه زیادی به آزمون های هوش تصویری دارید، معمای چالشی یافتن قاتل امروز اهل فان را از دست ندهید!

تا می توانید به تصویر و جزئیات معمای چالشی یافتن قاتل توجه کنید. یادتان نرود که برای پاسخ خود دلیل قانع کننده بیابید.

شاید هیچ چیز سرگرم کننده‌تر از یک پازل تصویری نباشد. دانشمندان توانسته اند که بخش مهمی ازسمت راست مغز را شناسایی کنند که وظیفه آن حل بازی ها و چالش‌های فکری است.

با مجله سرگرمی اهل فان و معمای چالشی یافتن قاتل همراه باشید. این چالش را در 5 ثانیه حل کنید و اثبات کنید که به لحاظ هوشی نابغه اید. این گونه سوالات تصویری، ذهن شما را تمرین می دهد. مطالعات علمی نشان می دهد که انجام این نوع پازل ها راهی عالی برای جلوگیری از زوال عقل و سایر بیماری های مغزی است. درست مانند ماهیچه های موجود در بدن، اگر از مغز نیز استفاده نکنید، آن را از دست می دهید.

امروز ما یک پازل تصویری عالی داریم که قطعاً مغز شما را به شدت به چالش خواهد کشید. برای انجام این چالش، باید گوشی خود را بیرون بیاورید و تایمر را بر روی 5 ثانیه تنظیم کنید. سپس به تصویر زیر نگاه کنید و ببینید آیا می توانید در 5 ثانیه یا به عبارت دیگر بلافاصله زنی که همسر خود را به قتل رسانیده است را شناسایی کنید.

تصویر معمای چالشی قتل

در تصویر معمای چالشی یافتن قاتل دو زن مشاهده می شود. یکی از زنان، همسر خود را به قتل رسانده است. اما ما دقیقا نمی دانیم کدامیک از این دو زن!؟ باید بدنیال استاد و شواهد باشیم. صحنه ایی از رفتار این هنگام قتل یا بعد از قتل عکسبرداری شده که هر دو مشکوک است. اما فقط یکی از این دو همسر خود را کشته اسات. کدامیک!؟

برای دیدن پاسخ معمای چالشی یافتن قاتل به پایین صفحه بروید:.

.

.

.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

.

.

.

.

.

پاسخ معمای چالشی قتل

حتما همه شما توانسته اید این معمای ساده را حل کرده باشید. پاسخ در جزئیات بود و احتمالا اگر شما جزئی نگر باشید می توانید این پازل را حتی در یک نگاه حل کنید. در تصویر زیر ما پاسخ را مشخص کرده ایم.

زن سمت راست را دقت کنید. او بسیار مضطرب است. گویا پس از قتل کمی هم گریه کرده که کمی آرایش او تغییر کرده است. او قاتل است. به خصوص که تلاش می کند سلاحی را که با کمک آن، همسر خود را به قتل رسانده است را پنهان کند.

معماهای تصویری

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری اهل فان تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما

این مطالب را هم ببین :

آزمون شناخت مرگ زودتر؛به نظرتون شوهر کدوم زن زودتر میمیره؟

آزمون شناخت آتشنشان قاتل؛کدوم یکی از آتشنشان ها زن رو به قتل رسونده است؟

اگر نکته سنج هستی بگو سوال هوش دزد بچه کدومشونه؟!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 20 =

دکمه بازگشت به بالا