سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی اشتباه اتاق عمل؛اگر در 10 ثانیه اشتباهات موجود اتاق عمل را پیدا کنی، واقعا تیزبینی!

آزمون شناسایی اشتباه اتاق عمل؛امروز هم مجله اینترنتی اهل فان با یک معمای تصویری جالب با شما همراه است. شما باید بتوانید که اشتباهات موجود در اتاق عمل را در زمان مشخص شده 10 ثانیه ای شناسایی کنید. این محدودیت زمانی میتواند سختی آزمون شناسایی اشتباه اتاق عمل و آزمون های مشابه را دو چندان کند. از سوی دیگر سبب رشد و توسعه مهارت های شناختی شما، به خصوص قدرت تمرکز و دقت شما شود.

زندانی ثروتمندو میتونی تشخیص بدی؟ یکی از این دو زندانی یکی از اعضای مافیا و ثروتمند است، اما کدامیک!؟

 

همان گونه که بارها اشاره کرده ایم مغز و ذهن شما همانند جسم تان، نیازمند تمرین و ورزش کردن است. اگر اهمیتی به ورزش مغز خود ندهید، این عضو حساس دچار رکود شده و حتی ممکن است در بلند مدت شما با بیماری هایی همچون ضعف حافظه و فراموشی و … مواجه شوید. اما کارشناسای معتقدند که ورزش دادن مغز به صورت روزانه می تواند تا اندازه زیادی از این بیماری ها در کهنسالی و میانسالی پیشگیری کند. به باور این پژوهشگران، بازی های فکری همانند آزمون شناسایی اشتباه اتاق عمل بهترین گزینه برای تمرین مغز هستند.

مردی که به مرگ نزدیکتره کدومه؟ آزمون هوش مرد بندباز: کدام مرد خواهد افتاد؟

 

تصویر آزمون شناسایی اشتباه اتاق عمل

آزمون شناسایی اشتباه اتاق عمل

شما با یک آزمون نسبتا ساده اما چالش برانگیز روبرو خواهید بود. آیا می توانید اشتباه یا اشتباهات را در تصویر آزمون شناسایی اشتباه اتاق عمل پیدا کنید؟ فقط18 % از کاربران در امتحان اول، این چالش را انجام داده اند.

در تصویر آزمون شناسایی اشتباه اتاق عمل، شما یک اتاق عمل را مشاهده می کنید. در نگاه اول بیماری توسط تیم جراحی یک بیمارستان در حال جراحی شدن است. در نگاه اول شاید چیز غیرطبیعی دیده نشود. اما اگر شما از جمله افراد نکته سنج و تیزبین باشید، بلافاصله اشتباه یا اشتباهاتی را در تصویر مشاهده خواهید کرد. آیا می توانید همه آنها را در زمان 10 ثانیه شناسایی کنید.

اگر آماده هستید با دقت به تصویر آزمون شناسایی اشتباه اتاق عمل نگاه کنید وتلاش کنید تا اشتباهات تصویر را پیدا کنید.

آیا همه اشتباهات آزمون شناسایی اشتباه اتاق عمل را پیدا کردید؟ می توانید به بالا برگشته و 5 ثانیه دیگر جزئیات تصویر آزمون شناسایی اشتباه اتاق عمل را بررسی کنید. فراموش نکنید که تمام جزئیات را بررسی کنید، زیرا هر سرنخی می تواند شما را مستقیماً به پاسخ برساند. به یاد داشته باشید که اگر حواس شما پرت شود، بازنده خواهید شد!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناسایی اشتباه اتاق عمل

تمام اشتباهات علامت گذاری شده اند. اگر به بیمار توجه کنید، متوجه ناهماهنگی اعضای بدن او خواهید شد. بله بیمار یک عروسک است. در صورتی که موارد دیگر را هم اسم ببریم، می توانید این موارد را بازبینی کنید:

به دستکش معمولی پرستار نگاه کنید. چاقوی دکتر شبیه کارد آشپزخانه است. این یک کار آزمایشی است و نیازی به پاک کردن عرق نیست. عرقی نیز وجود ندارد که پرستار از روی پیشانی دکتر پاک کند. در آخر باید گفت که این صحنه بیشتر شبیه فیلمبردای برای یک فیلم تبلیغاتی است تا صجنه واقعی از یک بیمارستان.

پاسخ آزمون شناسایی اشتباه اتاق عمل

آیا توانستید جواب آزمون شناسایی اشتباه اتاق عمل را در مدت زمان تعیین شده بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی اشتباه اتاق عمل استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

اینارم ببین:

اشتباه تصویری باغ را بیابید اگر خیلی مخی و باهوش!

آزمون شناخت حواس پرت: کدوم والد بیشتر سر به هوا هست؟

آزمون شناسایی نکته عجیب در قطار: با پیدا کردن نکته تصویر، ثابت کنید که کارآگاهی تیزبین هستید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + هشت =

دکمه بازگشت به بالا