سرگرمیتست هوش

آزمون هوش شناخت دیوانه ترین فرد تصویر : کدامیک از زنان تصویر در حال انجام کار دیوانه وار است!

آزمون هوش شناخت دیوانه ترین فرد تصویر :شما با کمک این معمای تصویری جالب و جذاب می توانید خود را بهتر بشناسید. تلاش کنید این آزمون را در کمتر از 5 ثانیه حل کنید. با پاسخ دادن به این چالش تصویری گیج کننده در زمان محدودی که توسط سازنده این سوال تصویری در نظر گرفته شده است می توانید نبوغ، تیزبینی و ضریب هوشی خود را اثبات کنید. آیا فکر می کنید آزمون امروز  مجله سرگرمی اهل فان را در زمان مشخص شده انجام دهید؟

آزمون هوش شناخت دیوانه ترین فرد تصویر

بسیاری از معماها و سوالات هوش تصویری برای این طراحی می شوند تا میزان توانائیهای شناختی شما را مورد ارزیابی قرار دهند. بسیاری از افراد بدلیل نوع زندگی مدرن، کمتر با چالش هایی که نیازمند تفکر و تحلیل منطقی و در عین حال جزئی نگری است روبرو هستند، به همین دلیل چشمان عادت می کند تا کلی نگر شود. این سوالات تصویری با به چالش کشیدن دقت و تمرکز افراد، تلاش کرده میزان فعالیت های مغزی را افزایش و سبب رشد مهارت های شناختی از جمله دقت و جزئی نگری شوند.

 

آزمون هوش شناخت دیوانه ترین فرد تصویر که امروز در مجله سرگرمی اهل فان منتشر شده است، می تواند به بهترین شکل ممکن شما وتمام توانائی هایتان را به چالش بکشد. در تصویر آزمون هوش شناخت دیوانه ترین فرد تصویر شما با دو تصویر متفاوت روبرو هستید. دو زن که به نظر می رسد هر دو باردار هستند در حال انجام یک کار سخت هستند. یکی در حال صخره نوردی و دیگری در حال بالا رفتن از درخت برای نجات گربه! به نظر شما کدامیک احمق تر است؟

برای انجامن این آزمون شما تنها 5 ثانیه فرصت دارید. این زمان محدود در واقع به علت سخت تر شدن این آزمون می باشد. آزمون هوش شناخت دیوانه ترین فرد تصویر مجله سرگرمی اهل فان را تحلیل و پاسخ دهید و به این طریق اثبات کنید که یک نابغه به تمام معنا هستید!

آزمون هوش شناخت دیوانه ترین فرد تصویر

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش شناخت دیوانه ترین فرد تصویر

اگر به این قسمت از متن آزمون هوش شناخت دیوانه ترین فرد تصویر  رسیدید و هنوز به پاسخی دست پیدا نکردید، می توانید بیشتر فکر وتمرکز کنید. این آزمون نیازمند فکر و تحلیل بیشتر است.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش شناخت دیوانه ترین فرد تصویر: دیوانگی هر دو زن کاملا مشخص است.کار هر دو در زمان بارداری کاملا اشتباه است. اما کار زن سمت راست دیوانه وارتر است. او در حال تلاش برای نجات گربه است و با توجه به ترس و حالت چهره اش مشخص است که از پایین رفتن هم ترسیده است، ولی زن سمت چپ با تجهیزات کامل رفته و مشخص است که این فعالیت رشته ورزشی این زن است و تا حد زیادی امکانات ایمنی را هم فراهم کرده است.

پاسخ آزمون هوش شناخت دیوانه ترین فرد تصویر

امیدواریم از آزمون هوش شناخت دیوانه ترین فرد تصویر رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

اینارو هم ببینید :

آزمون هوش شناخت گدای پولدار: چه کسی واقعا فقیر نیست؟

آزمون شناسایی اشتباه اتاق عمل؛اگر در 10 ثانیه اشتباهات موجود اتاق عمل را پیدا کنی، واقعا تیزبینی!

آزمون شناسایی انسان شبیه سازی شده: تیزبینی‌ات رو با پیدا کردن انسان شبیه سازی شده امتحان کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 5 =

دکمه بازگشت به بالا