سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی مادر دانش آموز دختر: اگر نکته سنجی بگو این خانم، مادر کدوم یکی از دختراست؟!

آزمون شناسایی مادر دانش آموز دختر: سوالات هوش تصویری بخش جدایی ناپذیر از شبکه های اجتماعی هستند. شبکه های اجتماعی تعامل مجازی میان آدمها را افزایش داده اند. هر کسی دوست دارد مطالب مورد توجه خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارد. یکی از مطالب و موضوعاتی که در شبکه های اجتماعی، طرفدارن بسیاری کسب کرده است، معماهای تصویری است. در آزمون شناسایی مادر دانش آموز دختر شما باید بتوانید در کمتر از 3 ثانیه مادر و دختر را شناسایی کنید. این کار تنها برای کسانی که دقت و تمرکز بالا دارند، امکان پذیر است.

کدوم فرد هنری واقعی می باشد: آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

بخش معمای تصویری مجله سرگرمی اهل فان تلاش دارد هر روز با توجه به علاقمندی مخاطبان خود، بازی های فکری و سوالات معمایی جالب را به اشتراک بگذارد. با آزمون شناسایی مادر دانش آموز دختر همراه بوده و تلاش کنید با کمک این ازمون ها سطح مهارت های شناختی و توانائیهای خود را مورد ارزیابی قرار دهید. با مجله سرگرمی اهل فان و آزمون شناسایی مادر دانش آموز دختر همراه باشید.

نوزاد گنگستر رو پیدا کن: آزمون شناسایی نوزاد گنگستر: اگر تیزی بگو کدوم یکی نوزاد گنگستر شهر است؟!

مادر واقعی دختر بچه رو پیدا کن: آزمون شناسایی مادر واقعی؛ با توجه به تصویر،کدام کودک به همراه مادر واقعی خود است!؟

آزمون شناسایی مادر دانش آموز دختر

امروز نیز بخش معمای تصویری مجله سرگرمی اهل فان با یک سوال تصویری با شماست. شما باید برای حل این سوال تصویری از تمام حواس خود استفاده کنید. دقت، تمرکز و تیزبینی از جمله فاکتورهایی است که به شما کمک می کند تا در زمان مشخص شده بتوانید این سوال معمایی تصویری را حل کنید. آزمون شناسایی مادر دانش آموز دختر یکی از آسان ترین و در عین حال گیج کننده ترین سوالات معمایی است که تاکنون با آن روبرو شده اید.

در تصویر آزمون شناسایی مادر دانش آموز دختر شما با چهار خانم در تصویر روبرو هستید. سه دختری که کتار هم نشسته اند با یکدیگر دوست هستند و بیشتر اوقات در کنار هم به حل تکالبف درسی خود می پردازند. سوالی که سازنده این تصویر مطرح نموده است بر روی این نکته استوار است که کدامیک از دختران می تواند، فرزند خانم در تصویر باشد.

به باور سازنده آزمون شناسایی مادر دانش آموز دختر، افراد بسیار کمی می توانند در کمتر از 3 ثانیه به این معما پاسخ دهند. وی معتقد است که بیشتر ما آدمها آنقدر بر روی کلیات تمرکز کرده ایم که مغز ما نمی تواند جزئیات را ببیند و تحلیل کند. سازنده آزمون شناسایی مادر دانش آموز دختر معتقد است که یک فرد جزئی نگر و تیزبین به آسانی می تواند این معما را حل کند. تنها با یک نشانه کوچک شما می تواند دختر واقعی این زن را شناسایی کنید. پس به دنبال همان نشانه باشید. اگر آماده هستید به دقت به تصویر نگاه کنید.

تصویر آزمون شناسایی مادر دانش آموز دختر

آزمون شناسایی مادر دانش آموز دختر 1

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی مادر دانش آموز دختر

معماهایی مشابه آزمون شناسایی مادر دانش آموز دختر باعث می شوند که شما بیش از اندازه دقت و تمرکز کنید. همین مسئله باعث فعالیت های سلول های خاکستری مغز شما می شود. احتمالا به پاسخ دست پیدا کرده باشید. اگر هنوز بدنبال پاسخ و شناسایی آن نشانه هستید 3 ثانیه دیگر فرصت دارید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی مادر دانش آموز دختر: با توجه به عکس زیر و که مشخص کرده ایم، دختر سمت چپ، فرزند این مادر می باشد! اگر به دستبند حرف V در دست دختر و همچنین خالکوبی حرف V روی دست مادر توجه کنید به این پاسخ بیشتر نظرتان جلب خواهد شد. قابل ذکر است که رنگ مو دلیلی محکم برای شرط فرزندی نیست!!

پاسخ آزمون شناسایی مادر دانش آموز دختر

امیدواریم از پاسخ آزمون شناسایی مادر دانش آموز دختر داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلیل خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

آزمون شناسایی بیمار قلابی؛کدامیک از افراد زیر واقعا بیمار نیست و خودشو زده به مریضی!؟

آزمون شناسایی فرد خوش شانس در شهربازی: چه کسی احتمال زنده ماندنش بیشتر از دیگران است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا