سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی قاتل پرنسس: عمرا بتونی قاتل رو در 3 ثانیه پیدا کنی!

آزمون شناسایی قاتل پرنسس: سوالات هوش و بازی های فکری مختلف، بخش اصلی مطالب مجله سرگرمی اهل فان را تشکیل می دهد. در این مطلب از سری مطالب بخش تفریح و سرگرمی اهل فان یک سوال هوش تصویری جذاب و چالش برانگیز آماده کرده ایم. آیا شما فکر می کنید که در ارائه پاسخ به سوالات هوش همیشه یک سر و گردن از دیگران بالاتر هستید. در آزمون شناسایی قاتل پرنسس باید بتوانید در یک نگاه قاتل شخص پزنسس را شناسایی کنید. البته برای این کار فقط 3 ثانیه فرصت دارید.

به این ترتیب شما می توانید خود را محک بزنید. با مجله سرگرمی اهل فان همراه باشید. امروز یک معمای تصویری بسیار محبوب را به شما معرفی می کنیم. فکر می کنید بتوانید این بازی فکری را به راحتی حل کنید؟ ما از شما دعوت می کنیم حداقل 20 دقیقه در روز مغز خود را ورزش دهید. شما با کمک پازل ها و بازی های فکری، مغز خود را ورزش داده و آن را فعال و جوان نگه دارید.با مجله سرگرمی اهل فان و آزمون شناسایی قاتل پرنسس همراه باشید.

آزمون شناسایی قاتل پرنسس

شما می توانید با کمک آزمون شناسایی قاتل پرنسس، مهارتهای شناختی خود را محک بزنید. با کمک آزمون شناسایی قاتل پرنسس و معماهای تصویری سرگرم کننده مشابه یک روز کاری سخت را فراموش کنید. این پازل ها و تصاویر معمایی بسیار بدیع و جالب هستند. در معماهای تصویری، شما باید بتوانید براساس برخی نشانه ها معماهای تصویری را حل کنید. با وجود نشانه ها شما باید بتوانید منطقی ترین و محتمل ترین پاسخ را ارائه دهید. در تصویر آزمون شناسایی قاتل پرنسس شما با یک صحنه قتل روبرو هستید. زمانی که پرنسس برای تغییر لباس خود به اتاق کناری سالن مراجعه کرد، به قتل رسید. یکی از خدمتکاران مرد وی را پس از قتل دید که خون آلود از اتاق خارج شده است.

پلیس متوجه شد که همه مهمانان عروسی قبل از ورود به تالار عروسی، کاملا بازرسی شده اند و ورود هر گونه اسلحه گرم و سرد ممنوع بوده است. به واقع باید گفت که قاتل یکی از افراد موجود در تصویر است. یکی از این افراد پرنسس را کشته است. اما در نهایت قاتل توسط مأموران دستگیر شد.

به نظر شما شواهد چه چیزی بوده است؟ قاتل چه کسی بوده است؟ با دقت به تصویر آزمون شناسایی قاتل پرنسس نگاه کنید و این سوال معمایی را حل کنید. فقط یادتان باشد که برای سخت تر شدن معما زمان شما محدود است. شما فقط 3ثانیه وقت دارید.

 

تصویر آزمون شناسایی قاتل پرنسس

آزمون شناسایی قاتل پرنسس

این چالش ساده به نظر می رسد، اما کمی پیچیده است، زیرا زمان کمی برای تشخیص اینکه کدام یک از افراد قاتل پرنسس است، دارید!

.

.

.

.

.

.

سعی کنید تقلب نکنید و اگر پاسخ صحیح را نیافته اید برگردید و مورد را بررسی کنید و سپس به پایین رفته و پاسخ را ببینید!

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی قاتل پرنسس

خب احتمالا جواب را یافته اید و حال تصمیم دارید تا پاسخ تا را با پاسخ درست و اصلی مقایسه کنید:

پاسخ آزمون شناسایی قاتل پرنسس

پاسخ آزمون شناسایی قاتل پرنسس را پیدا کردید؟ نظرات تان را برایمان کامنت کنید!

امیدواریم از پاسخ آزمون شناسایی قاتل پرنسس رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

آزمون شناسایی دزد فروشگاه: اگه خیلی باهوشی سریع بگو کدومیک از این 3 زن از فروشگاه سرقت کرده!؟

آزمون پیدا کردن قاتل در خانه؛ مقدار هوش کارآگاهی ات را با پیدا کردن قاتل در خانه، اثبات کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا