سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی قاتل در قطار؛چه کسی قاتل مرد کشته شده می باشد؟

آزمون شناسایی قاتل در قطار؛در این آزمون مسافران داخل قطار سوار شده و هر کدام از آنها به قصد کاری عازم مقصد خود می باشند،در میانه سفر و هنگام وارد شدن در تونل لامپ های قطار ناگهان خاموش می شود و هنگام خارج شدن قطار از تونل با جسد مردی که بر روی کف قطار دراز کشیده شده است مواجه شده ایم.

قاتل بی رحم از این فرصت کمال استفاده را کرده است و مرد بیچاره را به قتل رسانده است،آیا میتوانید این قاتل حرفه ای را شناسایی کنید و به دستان قانون بسپارید؟

این معما هم جالبه ببینید : آزمون شناخت آشپز زامبی؛کدوم یکی از این آشپزها یک زامبیه؟

این معمای چالشی رو هم ببین : آزمون شناسایی صحت اظهارات آقای اکبری: اگر دقت ات عالیه، بگو آیا آقای اکبری واقعاً قاتل هست!

شما برای شناختن این قاتل باید به تصویر با دقت بالایی نگاه کنید چون این یک سوال هوش تصویری جذاب و چالش برانگیز می باشد که ما برای شما آماده کرده ایم. آیا شما فکر می کنید که در ارائه پاسخ به سوالات هوش همیشه یک سر و گردن از دیگران بالاتر هستید. در معمای تصویری آزمون شناسایی قاتل در قطار باید بتوانید در یک نگاه قاتل را شناسایی کنید.

 

تصویر آزمون شناسایی قاتل در قطار

آزمون شناسایی قاتل در قطار

شما می توانید خود را محک بزنید. با مجله اینترنتی اهل فان همراه باشید. امروز یک معمای تصویری بسیار محبوب را به شما معرفی می کنیم. فکر می کنید بتوانید این بازی فکری را به راحتی حل کنید؟ ما از شما دعوت می کنیم حداقل 20 دقیقه در روز مغز خود را ورزش دهید. شما با کمک پازل ها و بازی های فکری، مغز خود را ورزش داده و آن را فعال و جوان نگه دارید.با مجله اینترنتی اهل فان و آزمون شناسایی قاتل در قطار همراه باشید،به این ترتیب شما می توانید خود را محک بزنید.

این معما رو هم ببینید : آزمون شناختن فرد بد بو؛کدام فرد باعث ایجاد بوی بد شده است؟

شما می توانید با حل کردن آزمون شناسایی قاتل در قطار، مهارتهای شناختی خود را محک بزنید. با کمک آزمون شناسایی قاتل در قطار و معماهای تصویری سرگرم کننده مشابه یک روز کاری سخت را فراموش کنید. این پازل ها و تصاویر معمایی بسیار بدیع و جالب هستند.

در معماهای تصویری، شما باید بتوانید براساس برخی نشانه ها معماهای تصویری را حل کنید. با وجود نشانه ها شما باید بتوانید منطقی ترین و محتملترین پاسخ را ارائه دهید. در تصویر آزمون شناسایی قاتل در قطار شما با یک صحنه قتل روبرو هستید.

آیا شما میتوانید قاتل رو با توجه به نشانه های موجود در تصویر شناسایی کنید؟حسابی و با تمرکز بالا به این تصویر نگاه کنید چون قراره ما بزودی جواب آزمون شناسایی قاتل در قطار را با شمادوستان عزیز به اشتراک بگذاریم.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناسایی قاتل در قطار

مردی که سمت چپ تصویر قرار دارد قاتل است چون اگر خوب به دسته صندلی وی نگاه کنیم میبینیم که بالا می باشد،وی در اولین فرصت دسته صندلی را بالا داده و مقتول نگون بخت را به قتل رسانده است و سریع به صندلی خود برگشته است ولی یادش رفته دسته صندلی را به حالت قبلی خود برگرداند.

پاسخ آزمون شناسایی قاتل در قطار

آیا توانستید به راحتی قبل از دیدن جواب آزمون به جواب برسید؟منتظر نظرات شما دوستان عزیز هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی قاتل در قطار استفاده کرده باشید و لذت برده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

اینارم ببین:

آزمون شناخت زن در معرض خطر؛ کدامیک از زنان تصویر را باید نجات داد!؟

آزمون شناسایی والدین مرده؛اگه باهوشی بگو کدوم یک از والدین بچه ها مرده

آزمون روان شناسی: اگر در این موقعیت باشی، به چه کسی چتر نجات داده و او را کمک می کنی؟

آزمون شناسایی مرد؛اگه خودتو نکته سنج میدونی بگو کدومشون مرد است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 15 =

دکمه بازگشت به بالا