سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناخت آشپز زامبی؛کدوم یکی از این آشپزها یک زامبیه؟

آزمون شناخت آشپز زامبی؛در این آزمون ما دو خانم آشپز رو مشاهده میکنیم که مشغول درست کردن غذا برای مشتریان رستوران می باشند و هر کدوم هم زحمت بسیاری برای درست کردن غذا میکشن،اما نکته حائز اهمیت در آزمون شناخت آشپز زامبی این است که یکی از آنها یک انسان نمی باشد ،بلکه یک زامبی می باشد

آیا میتونی به راحتی و خیلی سریع این آشپز زامبی رو گیر بیاری؟

این معمای چالشی رو هم ببین : آزمون شناسایی صحت اظهارات آقای اکبری: اگر دقت ات عالیه، بگو آیا آقای اکبری واقعاً قاتل هست!

میزان هوشتو به چالش بکش: تست هوش زن باردار که جانش در خطره کدومه؟ کدوم کارش احمقانه ست؟

مجله اینترنتی اهل فان امروز معمای تصویری جدیدی را به شما معرفی می کند که به یکی از محبوب ترین سوالات و معماهای تصویری شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. بسیاری از کاربران در شبکه های مجازی پس از مواجه شدن با این آزمون دچار سردرد شدند و نتوانستند در زمان مشخص شده 10 ثانیه ای آن را حل کنند. با مجله اینترنتی اهل فان و آزمون شناخت آشپز زامبی همراه باشید و تلاش کنید در زمان مشخص شده بر این آزمون غلبه کنید.

 

تصویر آزمون شناخت آشپز زامبی

آزمون شناخت آشپز زامبی

 آزمون شناخت آشپز زامبی

هزاران نفر برای غلبه بر این معمای تصویری مرموز تلاش کردند، اما تنها تعداد محدودی از افراد موفق به یافتن پاسخ در مدت زمان تعیین شده شدند، گروه دیگر پس از چندین بار شکست منصرف شدند.

آیا شما آماده ای؟ توصیه می کنیم از هرگونه حواس پرتی پرهیز کنید و برای یافتن پاسخ آزمون شناخت آشپز زامبی، تمام جزئیات تصویر را بررسی کنید.

این معما رو هم ببینید : آزمون شناختن فرد بد بو؛کدام فرد باعث ایجاد بوی بد شده است؟

در تصویر آزمون شناخت آشپز زامبی شما دو اشپز رو میبینید که در نگاه اول سالم می باشند ولی در واقع یکی از آنها یک زامبی می باشد،کدوم فرد به نظرتون یک انسان معمولیه؟برای یافتن جواب این آزمون با دقت به تصویر نگاه کنید.

ایا توانستین جواب این آزمون را پیدا کنید؟اگر جوابتان بله می باشد یه افرین به هوش محیطی خود بگویید واگر جوابتان نه است ناراحت نباشید،چون میتوانید از سایر آزمون های ما دیدن کرده و آنها رو حل کنید.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناخت آشپز زامبی

شاید بسیاری از شما جوابتان آشپز سمت راستی باشد که اونم بخاطر پشه های موجود در آشپز خانه باشد ولی پشه ها هیچ ربطی به زامبی بودن وی ندارد بلکه بخاطر نظافت پایین این مکان می باشد و اخم نمودن وی نیز به خاطر همین موضوع می باشد،زامبی آشپز سمت چپی می باشد چون اگر به دیگ وی با دقت اگه نگاه بیندازیم چشمان یک انسان رو میبینیم.

پاسخ آزمون شناخت آشپز زامبی

آیا از آزمون امروز ما خوشتان آمد؟منتظر نظرات شما دوستان عزیز هستیم.

امیدوارم از آزمون شناخت آشپز زامبی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه  اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مغز با انجام بازی های فکری چه تغییری می کند؟

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

اینارم ببین:

آزمون شناخت مرد واقعی؛کدام یک از زنان موجود در تصویر یک مرد می باشد؟

آزمون شناخت نوزاد انسان؛به نظر شما نوزاد موجود در سونوگرافی بچه انسان است یا هیولا؟

آزمون شناخت حواس پرت: کدوم والد بیشتر سر به هوا هست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

دکمه بازگشت به بالا