سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی والدین مرده؛اگه باهوشی بگو کدوم یک از والدین بچه ها مرده

آزمون شناسایی والدین مرده؛در آزمون امروزمون دو خانواده رو میبینیم که در کنار هم عکس گرفته اند،ولی متاسفانه یکی از آنها دیگر در این دنیا دیگر زنده نمی باشند و مرده اند.

آیا میتوانی تشخیص بدی که کدوم یک از والدین دیگر زنده نمی باشند؟

 

این آزمون جذابو از دست نده:آزمون شناخت پدر واقعی؛کدوم یکی از مردان پدر واقعی دختره؟

این تست خفنم ببین:آزمون شناسایی همسر واقعی؛کدوم یکی از این دو زن همسر مرد می باشد؟

به نظر شما کدام یک از والدین با توجه به تصویر دیگر در این دنیا زندگی نمیکند؟با دقت به شواهد موجود در تصویر نگاه کنید تا بتوانید به سوال آزمون شناسایی والدین مرده جواب دهید.

 

تصویر آزمون شناسایی والدین مرده

آزمون شناسایی والدین مرده

شما میتوانید جواب این آزمون را در پایین صفحه ببینید ولی قبل از نگاه کردن به تصویر کمی سلول های خاکستری مغز خود را به چالش بکشید و جواب آزمون شناسایی والدین مرده را بدهید بعد ببینید آیا جواب درست را داده اید یا خیر.

مخ ریاضی داری اینو حل کن : فکر می کنید ریاضی تان خوب است؟ اما این تست را اشتباه حل میکنید!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

این تست عالیه ببین : تست سنجش ضریب هوشی: می تونی تو 4 ثانیه مشخص کنی که چه کسی را باید زودتر نجات داد

حال نوبت به قسمت جذاب آزمون شناسایی والدین مرده رسیدیم و اونم جواب دادن به این این آزمونه،به نظرتون چقدر جوابی که دادین درست بوده؟الان متوجه میشیم که چقدر نکته بین هستین.

جواب آزمون شناسایی والدین مرده

پاسخ آزمون شناسایی والدین مرده

شاید در نگاه اول خیلی از شما دوستان خانواده سمت راستی را انتخاب کرده این که اونم شاید به دلیل لکه قرمز رنگ بر روی صورت پدر خانواده و ترس کودک و قیافه جدی مادر خانواده باشد که مانند روح می باشد ولی متاسفانه جوابتان اشتباه بوده،چون خانواده سمت چپی برخلاف ظاهر شاد دختر بچه که نشان از وجود والدینی عالی میدهد ،اینگونه نیست اونم به دلیل وجود مگس دور پدر خانواده و حالت دستهای ناکتوازن وی و همچنین چشم خونی مادر و وجود لکه هایی عجیب بر روی صورت وی است که نشان می دهد والدین این کودک مرده و احتمالا تبدیل به زامبی شده اند.

آیا جوابتان درست بود؟از آزمون شناسایی والدین مرده خوشتان آمد؟ما رو از نظرات ارزشمند خود بی بهره نگذارید.منتظرتون هستیم.

تست های IQ چه کاربردی دارند؟

به گفته متخصصان، تست های هوش روشی است که بخشی از تشخیص روانشناختی است و در واقع میزان هوش فرد را مشخص می کند. بسیاری از مردم این سوال را مطرح کرده اند که آیا تست IQ معیار دقیقی برای سنجش هوش است یا خیر. به ندرت بحث هایی پیرامون آن وجود داشته است.

به همین خاطر عده زیادی معتقدند این تست ها برای تشخیص میزان توانایی های نیم کره چپ مغزی مناسب هستند و مهارت های منطقی و حل مسئله و استدلال را می سنجند، اما برای تشخیص هوش های چندگانه نظیر هوش موسیقیایی، هنری و ادبی و تمام آن چه خلاقانه است کاربرد ندارند.

معماها و سوالات هوش

معماها به دلیل جذابیت های منحصر به فرد خود طرفداران بسیاری در میان کاربران در شبکه های اجتماعی دارند. معماها معمولا به دو دسته تقسیم می شود: دسته اول همان هایی است که به آن ها چیستان هم می گوییم و معمولا با گفتن یکسری جمله ها باید آن چیزی که دارد توصیف می شود را حدس بزنید.

دسته دوم شامل دسته ای از تصاویر هستند که تصاویر ریزی با جزئیات خاص در آن تعبیه شده و مهارت خاصی برای پیدا کردن می طلبد. این مهارت ها هوش شما را در زمینه معماها به چالش می کشد.

آدم هایی که معما حل می کنند از قدیم برای ما جذاب بوده اند؛ آن ها همان هایی بودند که در عصر کاغذی، جدول و سودوکو حل می کردند.

ولی امروز در دنیای دیجیتال این آدم های باهوش به فضای مجازی کوچ کرده اند. شاید شما هم جزو همان زرنگ ها هستید. پس این دسته از تست‌های سرگرمی ما را به هیچ وجه از دست ندهید.

اینارم ببین:

آزمون ازدواج: کدوم یکی با خانوم ازدواج می کنه؟

آیا می توانید با یک نگاه در تصویر، دزد نوزاد را شناسایی کنید!

نوشته های مشابه

7 دیدگاه

  1. بنظرم مرد آبی پوش و زن سفید پوش جفتشون مردن چون زن یه روپوش پوشیده که نشانه مواد پرتو زا روش هست و ممکنه که دچار اختلالات ناشی از تماس با مواد رادیو اکتیو شده باشه ولی اگه دقت کنید زن سفید پوش یچیزی توی گردنشه و مرد آبی پوش دستاش عجیبن پس شاید که این دوتا زوج مرده باشن

  2. روی لباس زن چپی رو نگاه کنید که علامت رادیو اکتیو که این بر اثر این امواج این طوری شدند اما زن سمت چپی کرم تو گردنشه

    1. میشه سمت راستی چون سمت چپ یه خانواده هیولان همشونم طبیعی آن دست دختر بچه هه ام برگشته
      ولی پسر بچه هه ترسیده و بدن مادرش کرم گذاشته مشخصه ک آدم مرده س

  3. جواب خانواده سمت راست هست .
    اول اینکه بدن زن کرم زده .
    و دوم اینکه مشخصه بچه توی سردخانه داره با جنازه پدر و مادرش عکس میگیره .

  4. بنظرم سمت راستی خیلی منطقی تره
    پسره سردشه و ترسیده جنازه ها هم سردن..
    یه کرم رو گردن خانومس

  5. بنظرم زوج سمت چپ منده اخه ببنید هم دختر شاد هم مادرش تو رادیواکتیو کار میکنه معلوم اینطوری میشه تازه خون چشم عادی و لک های روی صورت و خیلی از ادم هام چشمشون چپه ولی کودک سمت راست ترسیده و پدر مادرش اصلا تکون نمیخورن اگر فردی بمیرید شبیه پدر پسر سمت راست میشود

  6. خوب معلومه دیگه سمت راست مرده است دستش و مگس دورش مشخصه هر کی میگه چپ مرده احمقه😂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا