سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی فرد مرده بوتیک ؛ اگر باهوشی، فرد مرده را در تصویر رو پیدا کن!

آزمون شناسایی فرد مرده بوتیک؛در تصویر آزمون شناسایی فرد مرده بوتیک ما چند زن را میبینیم که در حال پرو کردن لباس می باشند تا در صورتیکه از لباسها خوشششان بیاید آنها را بخرند،همه چیز عادی به نظر می رسد ولی در واقع در این بوتیک فردی به قتل رسیده و جسد وی مخفی می باشد.

وظیفه شما این است که فرد مرده را بیابید،پس با دقت به تصویر آزمون شناسایی فرد مرده بوتیک نگاه کنید.

 

این آزمون تمرکز و دقت زیادی لازم دارد. لذا تلاش کنید خود و ذهنتان را از تمام دغددغه های زندگی آرام کنید. چشمان خود را برای چند ثانیه ببندید و سپس به تصویر آزمون شناسایی فرد مرده بوتیک نگاه کنید.

 

تصویر آزمون شناسایی فرد مرده بوتیک

آزمون شناسایی فرد مرده بوتیک

طراح آزمون شناسایی فرد مرده بوتیک معتقد است که تنها کسانی که دارای قدرت بینایی عالی و دقت بالا هستند می توانند در یک نگاه فرد مرده در تصویر را شناسایی کنند. می توان گفت که به کمک آزمون شناسایی فرد مرده بوتیک، شما می توانید ثابت کنید که یک فرد نکته سنج، دقیق و تیزبین تمام عیار هستید. اگر می خواهید اطرافیان خود را نیز بسنجید، این آزمون را با آن ها به اشتراک بگذارید.

بنابراین فرصت خوبی است که شما با کمک آزمون شناسایی فرد مرده بوتیک، ثابت کنید تبحر خاصی در انجام آزمون ها و سوالات تصویری دارید و می توانید با توانائی ها و مهارت های شناختی بالای خود، هر معما و سوالی را در کمترین زمان ممکن حل کنید. این روزها بازی فکری فکری و انواع و اقسام معماها و پازل‌های تصویری شبیه آزمون شناسایی فرد مرده بوتیک در شبکه های اجتماعی بسیار محبوب شده‌اند، چرا که مهارت‌های تصویری ما را به چالش کشیده و رشد و توسعه حداکثری آنها را تضمین می کنند.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناسایی فرد مرده بوتیک

ایا موفق شدید تا فرد مرده را در تصویر آزمون شناسایی فرد مرده بوتیک پیدا کنید؟ اگر چنین است، باید گفت که شما آدم دقیق و نکته سنجی هستید و اگر هم موفق نشدید ایرادی ندارد،چون ممکن  است این آزمون برایتان کمی سخت بوده باشد. شما میتوانید سایر آزمون هایی را که ما هر روز در اهل فان میگذاریم را حل کنید.

مطمئن هستیم که همه به دنبال شناسایی فرد مرده در میان زنان تصویری بودند که مشغول دیدن لباس ها هستند. مرده تصویر دقیقا در زیر یکی از همین مانکن هاست. به تصویر علامتگذاری شده دقت کنید. پاهای این فرد مرده در تصویر دیده می شود.

پاسخ آزمون شناسایی فرد مرده بوتیک

ایا توانستید در مدت زمان تعیین شده به این آزمون جواب دهید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی فرد مرده بوتیک استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

اینارم ببین:

بازی فکری جمع کیک ها رو اگه بتونی حل کنی جزو یک درصد مخ های ریاضی هستی؟!

آزمون شناسایی نوزاد پولدار: یه نظر شما والدین کدام نوزاد پولدارتر هستند؟ چرا؟

آزمون شناخت اشکال تصویر؛چه اشکالی در تصویر شادمانی زن از دریافت نتیجه تست بارداری می بینید!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا