سرگرمیتست بینایی

آزمون میز شام؛ یک ایراد در تصویر وجود دارد که فقط کسانی که چشمان تیز دارند می فهمند!

آزمون میز شام؛در آزمون میز شام ما خانواده ای را مشاهده می نماییم که دور میز غذاخوری جمع شده اند،شاید در نگاه اول همه چیز عادی به نظر برسد ولی این تصویر دارای اشکال میباشد و فقط کسانی میتوانند این خطا را پیدا کنند که دارای چشمان تیز بین و حواسی جمع باشد.

ایا میتوانید شما این خطای موجود در آزمون میز شام را بیابید؟

 

وظیفه شما این است که بفهمید این عکس چه مشکلی دارد.افراد کمی قادرند اشتباه تصویر را پیدا کنند. آیا شما می توانید آن را بیابید؟ در صورت یافتن این اشکال معلوم می شود که شما دارای چشمان بسیار تیز بین و دقیقی می باشید.پس نگاهی به تصویر آزمون میز شام میندازیم.

 

تصویر آزمون میز شام

آزمون میز شام

به مانند اکثر آزمون هایی که ما در سایت اینترنتی اهل فان میگذاریم ،این آزمون نیز دارای محدودیت زمانی 10 ثانیه ای می باشد،علت این محدودیت زمانی نیز به خاطر آن است که شما دوستان عزیز سلول های خاکستری مغزتون به فعالیت وادار شود.

اگر اماده هستید با دقت به تصویر نگاه کرده و اشتباه موجود در تصویر آزمون میز شام را بررسی و تحلیل کنید.

شما می توانید با کمک آزمون میز شام، مهارتهای شناختی و بینایی خود را محک بزنید. با کمک آزمون میز شام و معماهای تصویری سرگرم کننده مشابه یک روز کاری سخت را فراموش کنید. این پازل ها و تصاویر معمایی بسیار بدیع و جالب هستند. در معماهای تصویری، شما باید بتوانید براساس برخی نشانه ها معماهای تصویری را حل کنید. با وجود نشانه ها شما باید بتوانید منطقی ترین و محتمل ترین پاسخ را ارائه دهید.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون میز شام

حال نوبت به جواب این آزمون رسیده است و ما شما عزیزان را بیشتر از این منتظر نخواهیم گذاشت.

عینک ها دارای دو شکل متفاوت هستند. یکی بیضی و دیگری مستطیل که اصلا با یکدیگر همخوانی ندارد.

 

پاسخ آزمون میز شام

آیا توانستید در مدت زمان تعیین شده به اشکال موجود در آزمون میز شام دست پیدا کنید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون میز شام استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

اینارم ببین:

آزمون شناخت اشکال تصویر؛چه اشکالی در تصویر شادمانی زن از دریافت نتیجه تست بارداری می بینید!؟

آزمون شناخت مرد فقیر؛ کدامیک از این دو مرد فقیر است و وضعیت مالی خوبی ندارد!؟

آزمون شناسایی قاتل پرنسس: عمرا بتونی قاتل رو در 3 ثانیه پیدا کنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + نه =

دکمه بازگشت به بالا