سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی فرد خودکشی کننده؛میتونی بگی با توجه به علائم و نشانه ها،کدامیک از افراد فروشگاه تصمیم به خودکشی دارد!؟

آزمون شناسایی فرد خودکشی کننده؛در آزمون شناسایی فرد خودکشی کننده ما در یک فروشگاه افرادی را مشاهده میکنیم که در صف تحویل کالای خود ایستاده اند و منتظرند تا نوبتشون برسه تا کالاهایی رو که خریدن صندوق دار حساب کنه.در حالی که یکی از این افراد قصد خودکشی کردن رو داره.

آیا میتونی با توجه به علائم و نشانه هایی که در تصویر موجوده بگی کدوم فرد قصد داره خودکشی کنه؟

 

اگر به دنبال اثبات قدرت بینایی و دیگر مهارت های شناختی خود هستید، آزمون شناسایی فرد خودکشی کننده را دنبال کنید.پس با دقت و تمرکز بالا  به دقت به تصویر آزمون شناسایی فرد خودکشی کننده نگاه کنید تا بتونید جواب ایین آزمون رو با موفقیت بدید.

 

تصویر آزمون شناسایی فرد خودکشی کننده

تصویر آزمون شناسایی فرد خودکشی کننده

شما برای جواب دادن به آزمون شناسایی فرد خودکشی کننده دارای محدودیت زمانی 10 ثانیه ای می باشید،پس دقت و توجه کافی را معطوف به تصویر کنید.

اوقات فراغت و چگونگی سپری نمودن آن از جمله مسائلی است که امروزه بسیار مورد توجه کارشناسان حوزه سلامت قرار گرفته است. بسیاری از بیماری هایی که ممکن است امروزه با ان روبرو باشیم، بدلیل کاهش تحرک جسمی و مغزی است. بر همین اساس بسیار معتقدند برای سلامت جسم، ورزش صبحگاهی یا عصرگاهی چند دقیقه ای برای بدن لازم است. وقتی جسم نیازمند تمرین و ورزش است ذهن ومغز نیز برای حفظ سلامتی خود به تمرین و ورزش کردن نیازمند است.

شما می توانید با اختصاص تنها چند دقیقه از وقت فراغت خود برای انجام این سوالات و بازی های معمایی، سلامت مغز خود را در سنین کهنسالی و میان سالی تضمین نمائید.

بسیاری از معماهای تصویری بیشتر از آنکه نیازمند منطق و تحلیل باشند، تلاش دارند تا توانائیهای شناختی شما را به صورت عملی محک بزنند. در بسیار از اوقات ذهن آنقدر گرفتار کلیات شده است که نمی تواند بدیهی ترین چیزها را مشاهده کند. لذا این سوالات تصویری تلاش می کند تا قدرت تمرکز و جزئی نگری را در ما افزایش دهند. با انجام مستمر چنین آزمون هایی متوجه خواهید شد که چه اندازه دقیق تر و جزئی نگرتر شده اید.

پس اگر احساس می کنید که نیازمند چنین آزمون ها ومعماهای تصویری هستید آزمون شناسایی فرد خودکشی کننده و آزمون های مشابه را که در سایت اینترنتی اهل فان که با شما به اشتراک گذاشته می شود را فراموش نکنید.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناسایی فرد خودکشی کننده

موفقیت شما در آزمون شناسایی فرد خودکشی کننده وابسته به قدرت تمرکز و جزئی نگری شماست. اگر در یک نگاه نتوانستید از تصویر چیزی متوجه شوید،ایرادی ندارد چون ما بزودی جواب این آزمون را خواهیم گذاشت.

مرد جوان تصمیم به خودکشی دارد. این جوان، محصولاتی حمل می کند (آجر و طناب) که در مقایسه با سایر افرادی که وسایل تمیزکننده، سم جوندگان و ورزش را حمل می کند، ارتباطی با هم ندارند.

پاسخ آزمون شناسایی فرد خودکشی کننده

ایا توانستید در زمان تعیین شده به جواب آزمون دست پیدا کنید؟

امیدوارم از آزمون شناسایی فرد خودکشی کننده استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

اینارم ببین:

آزمون شناخت زن جادوگر؛کدوم یکی از زنها جادوگره؟

آزمون هوش شناسایی والدین؛کدوم یکی از اینها والدین این کودک هستند؟

اگه جز باهوش ها باشی میتونی مجرم تحت تعقیب رو پیدا کنی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 8 =

دکمه بازگشت به بالا