سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی کدوم یکی متقلبه و نباید فریبش رو خورد؟

آزمون شناسایی کدوم یکی متقلبه: کدام یکی دروغ می گوید؟ به نظر شما فرد فریبکار کدام است؟ شما در هوش تصویری امروز یک زن را می بینید که خود را مادر و مردی را در سمت راست مشاهده می کنید که خود را پدر کودک معرفی می کنند.

آیا شما قادر هستید که بگویید کدام یک قصد فریب دارد و احتمالا جان کودک توسط کدام شخص مورد تهدید است؟

جان کودک، توسط کدامیک از این افراد فریبکار در خطر است!؟

تمام حواس خود را در این لحظه روی آزمون شناسایی کدوم یکی متقلبه متمرکز کنید. دقت و توجه کلید لازم برای حل این معما است.

تصویر آزمون شناسایی کدوم یکی متقلبه

آزمون شناسایی کدوم یکی متقلبه

توجه و تمرکز به بازی های فکری بهترین ورزش برای مغز به شمار می روند. اهل فان این زمینه را برای شما فراهم نموده است. با آزمون شناسایی کدوم یکی متقلبه همراه باشید.

برای دیدن پاسخ آزمون شناسایی کدوم یکی متقلبه به پایین صفحه بروید:

.

.

شما برای شناسایی و حل آزمون شناسایی کدوم یکی متقلبه تنها 5 ثانیه فرصت دارید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی کدوم یکی متقلبه

پاسخ آزمون شناسایی کدوم یکی متقلبه: زن دروغ می گوید و مادر کودک نیست. بسیاری به شباهت ظاهری( رنگ مو و چشم) زن و کودک اشاره کرده بودند در حالی که اگر با دقت به حالت چهره کودگ نگاهی بیندازید می بینید که او به زن با حالتی لبریز از ترس و دلهره نگاه کرده و این نشان می دهد که زن مادر او نیست در غیر این صورت او باید احساس امنیت می کرد. بنابراین می بینید که در این آزمون نباید فریب ظاهر را می خوردید!

بازی های فکری و سوالات هوش تصویری یکی از آن فعالیت های خوب برای ارتقا و رشد مغز هستند؛ زیرا این بازی های فکری با تفکر خلاق حل می شوند. در حین حل این معماها، باید مسئله را کمی متفاوت و خارج از چارچوب تحلیل کنید. برای رسیدن به راه حل، باید از ذهن خلاق استفاده کنید زیرا پاسخ درست در مقابل شما نخواهد بود.

 معمای تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های بصری، پازل های ویروسی یا منطقی شناخته می شوند. البته همه آنها به یک اندازه خنده دار هستند.

معماهای تصویری به منظور سرگرم کردن مردم ایجاد شده است. آنها به دلیل همه گیری COVID-19 در شبکه های اجتماعی محبوبیت یافتند، زیرا بسیاری از کاربران به اشتیاق برای جلوگیری از سرایت در خانه های مربوطه خود ماندند. آنجا بود که آنها بازی های فکری ویروسی را به عنوان جایگزین های سرگرمی می دیدند. امروزه این چالش ها همه جا هستند. مانند تست بالا که کاربران را گیج کرده و افراد بسیاری در حل آن شکست خوردند.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

آزمون شناسایی مادر راستگو: کدامیک از این سه زن، حقیقت را می گوید!؟

آزمون شناخت همسر واقعی؛ در کدامیک از این تصاویر، زن و شوهر واقعی حضور ندارند!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

دکمه بازگشت به بالا