سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی فرد بی پول؛ کدام فرد فقیر و بی پول است!؟

آزمون شناسایی فرد بی پول؛در آزمون شناسایی فرد بی پول شما با یک تصویر جالب روبرو هستید. در دو قاب جداگانه دو نفر در یک کافه یا رستوران را مشاهده می کنید. فرد اولی مقدار زیادی خوراکی سفارش داده است. گویا اکنون که قیمت خوراکی ها را دیده است، وحشت کرده است. فرد دوم تنها یک استکان چای سفارش داده است. به نظر شما کدام فرد بی پول است؟

آیا میتوانید با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن بگویید کدام فرد فقیر و بی پول می باشد؟

اگر باهوشی در 5 ثانیه،سن برادر را در این معمای تصویری تشخیص سن پیدا کن!

شما برای حل کردن این آزمون دارای محدودیت زمانی می باشید و تنها 7 ثانیه فرصت دارید تا بتوانید جواب این آزمون را بدهید،پس تمام تمرکز خود را معطوف به تصویر کنید و ذهن خود را از مشکلات زندگی رها سازید.

نکته میز چیه: اگه نکته میز صبحونه رو پیدا کنی!چشمان تیز و نکته سنجی داری!

تست رییس و کارمندم ببین: آزمون شناسایی رئیس و کارمند؛ اگر باهوشی، سریع بگو که رئیس و کارمند تصویر چه کسی می باشد؟

تصویر آزمون شناسایی فرد بی پول

آزمون شناسایی فرد بی پول

شما می توانید با حل کردن سوالات و معماهای تصویری سایت اینترنتی اهل فان هم لحظاتی سرگرم کننده برای خود خلق کنید و هم اینکه ذهن و هوش خود را به چالشی اساسی دعوت کنید. بسیاری از این سوالات تصویری برای پاسخ؛ نیازمند استفاده از هوش نیستند و مهارت های شناختی شما و استفاده درست از آنها کافی است.

به واقع بسیاری از این سوالات به گونه ای طراحی شده اند که یافتن یک نشانه به شما برای رسیدن به پاسخ سوال کمک می کند. طراح سوال به دنبال آن نیست که یک سوال کاملا معمایی که نیازمند ضریب هوش بالاست، طرح کند. اون تنها می خواهد با طرح این تصاویر، توانائیهایی شناختی شما، علی الخصوص جزئی نگری شما را توسعه دهد.

لازم به ذکر است که این نوع سوالات و بازی ها به شما کمک می کند تا سطح تمرکز، چابکی تصویری و ذهنی و حتی قدرت تحلیل خود را افزایش دهید. بنابراین توصیه می شود هر روز برخی از این سوالات را حل کنید.

پدر دختر کوچولو رو پیدا کن: آزمون شناخت پدر دختر: اگه فکر می کنی نکته سنجی، سریع بگو پدر دختر کوچولو کدوم یکی از مرداست!؟

دزد بانک رو گیر بیار و پلیسو از سردرگمی در بیار: آزمون شناسایی دزد بانک؛ تنها یک ذهن خلاق می تواند دزد بانک را در این تصویر بیابد.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

چه کسی راست میگه: به نظرت رییس بانک راست میگه یا سارق بانک؟! فقط یک نابغه میتونه در یک نگاه بگه!

پاسخ آزمون شناسایی فرد بی پول

ممکن است برخی فرد سمت چپ تصویر آزمون شناسایی فرد بی پول را فرد بی پول تصویر بدانند. به این دلیل که تنها یک فنجای چای یا قهوه سفارش داده است. اما به واقع فرد سمت راست بی پول تصویر است. او چیزهایی برای خوردن سفارش داده است و الان که صورت حساتب رابرایش آوردند، بار دیگر قیمت ها را در منو می بیند. او متوجه شده است که پول کافی ندارد. به همین دلیل عرق کرده و نگران است.

اما اگر به تصویر سمت چپ نگاه کنید از طریق شاخه گل ها متوجه می شوید که این فرد منتظر کسی است. لذا اگر او فقط یک فنجان چای سفارش داده تا رسیدن فرد مورد نظر خود را مشغول کند. این کار به خاطر بی پولی نیست و وی منتظر است که فرد مورد نظر بیاید. احتمالا بعدا سفارش خود را خواهد داد.

پاسخ آزمون شناسایی فرد بی پول

ایا توانستید در مدت زمان تعیین شده به آزمون شناسایی فرد بی پول جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی فرد بی پول استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی اشتباه تصویر پارک: فقط اگر باهوش باشی میتونی بفهمی اشتباه تصویر چیه!

معمای شناسایی همسر استاد؛ آیا میتونی همسر استاد را در یک نگاه شناسایی کنی؟

هوش خود را با حل معمای تصویری ریاضی اثبات کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا