سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی زن و شوهر واقعی؛میتونی بگی کدوم زن همسر واقعی مرد می باشد؟

آزمون شناسایی زن و شوهر واقعی؛شما در تصویر آزمون شناسایی زن و شوهر واقعی با یک تصویر جذاب مواجه می شوید.در این تصویر مردی را میبینیم که میان دو زن که بسیار شبیه هم می باشند گیر افتاده است و هر کدام از این زنها ادعا میکند که همسر واقعی مرد می باشد.

حالا وظیفه شما این است که همسر واقعی مرد را شناسایی کرده و بگویید کدام یک زن واقعی مرد می باشد.

این هم جالبه: آزمون شناسایی مادر بی مسئولیت نوزاد؛در یک نگاه میتونید تشخیص بدید که کدام مادر بی مسئولیت تر است!؟

شما باید بتوانید با نگاه کردن به تصویر بگوئید که در تصویر همسر واقعی مرد چه کسی است. در صورتی که شما بتوانید این معما را در کمتر از8 ثانیه حل کنید، نشان می دهد که شما دارای قدرت دید عالی و تیزبینی بالایی هستید.

دانش آموز خطاکار رو میتونی پیدا کنی: آزمون شناسایی نویسنده نوشته تخته کلاس: چه کسی جمله روی تخته را نوشته است!

زن دزد رو گیر بیار و مساله رو حل کن: آزمون شناسایی زن دزد؛به نظر شما کدوم زن از فروششگاه دزدی کرده است؟

 

تصویر آزمون شناسایی زن و شوهر واقعی

آزمون شناسایی زن و شوهر واقعی

شما در تصویر آزمون شناسایی زن و شوهر واقعی با یک تصویر جذاب مواجه می شوید. تلاش کنید از تمام مهارت ها و استعدادهای خود استفاده کنید تا بتوانید در 8 ثانیه آزمون شناسایی زن و شوهر واقعی را رمزگشایی کنید.

این هم جالبه: آزمون شناسایی اشتباه در گروگان گیری؛اگر در یک نگاه، اشتباه حادثه گروگانگیری را پیدا کنی نابغه ای!

شما باید بتوانید با نگاه کردن به تصویر بگوئید که همسر واقعی مرد تصویر چه کسی هست. در صورتی که شما بتوانید این معما را در 8 ثانیه حل کنید، نشان می دهد که شما دارای تیزبینی بالا هستید. ممکن است معتقد باشید که شما بهترین هستید. پس باید بتوانید این معما را در کمتر از 8 ثانیه حل کنید.

لذا از شما دعوت می کنیم که با دقت زیادی به تصویر آزمون شناسایی زن و شوهر واقعی نگاه کنید.جواب بسیار ساده می باشد فقط باید شما دوستان عزیز هوش و حواس خود را به طور کامل معطوف به حل کردن این آزمون کنید.

مادر بی مسئولیت رو شناسایی کن: آزمون شناسایی مادر بی مسئولیت نوزاد؛در یک نگاه میتونید تشخیص بدید که کدام مادر بی مسئولیت تر است!؟

گارسون واقعی رو میتونی تشخیص بدی: آزمون شناخت گارسون واقعی؛آیا میتونی در یک نگاه، گارسون واقعی را شناسایی کنی؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناسایی زن و شوهر واقعی

به خالکوبی گل بر روی بازوهای دو زن و همچنین خالکوبی تصویر قاب شده دیوار آزمون شناسایی زن و شوهر واقعی نگاه کنید. خالکوبی در سمت بازوی راست زن در قاب عکس دیده می شود. لذا سوفیا همسر مرد است. سوفیا و مرد، زن و شوهر واقعی هستند.

پاسخ آزمون شناسایی زن و شوهر واقعی

ایا توانستید در مدت زمان تعیین شده به آزمون شناسایی زن و شوهر واقعی جواب دهید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی زن و شوهر واقعی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

تمرین مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

اینارم ببین:

معمای تصویری خرچنگ: تو 6 ثانیه بگو چند تا تفاوت وجود داره؟!

تست بینایی گربه شهر آبی کجا قایم شده؟ مواظب باش چشمات چهارتا نشه!

آزمون شناسایی نوزاد گنگستر: اگر تیزی بگو کدوم یکی نوزاد گنگستر شهر است؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 5 =

دکمه بازگشت به بالا