سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی زن فقیر: کدام زن تصویر، اوضاع اقتصادی چندان مناسب ندارد!؟

آزمون شناسایی زن فقیر از جمله آزمون هایی است که به شدت شما را درگیر خود می کند،باور نمی کنید؟ پس بهتر است کمی صبر کنید تا متوجه شوید! این آزمون از جمله آزمون هایی است که در کنار مهارت های شناختی، هوش و تخبل و در کنار آن قدرت منطقی و تحلیلی شما را نیز به چالش خواهد کشید. شما برای حل این آزمون تنها 8 ثانیه فرصت دارید تا پاسخ را ارائه کنید. مجله سرگرمی اهل فان هر روز با ارائه جدیدترین و جذاب ترین سوالات هوش تصویری تلاش دارد فضایی مناسب برای ورزش ذهن شما را فراهم کند. با اهل فان و آزمون شناسایی زن فقیر همراه باشید.

آزمون شناسایی زن فقیر

آیا واقعا ادعای هوش و ذکاوت دارید؟پس بهتر است این تست را هم ببینید، این یک تست جالب و جذاب است که نیازمند هوش محیطی و فعالیت های روزانه شما است پس در ادامه توضیحات و عکس مطلب را به اشتراک می گذاریم :

در خاطر داشته باشید که بیشتر  معماها و سوالات تصویری براساس یک نشانه کوچک قابل حل هستند. طراحان این سوالات تصویری تلاش دارند تا مهارت های شناختی مخاطبان را به چالش کشیده و بدین طریق سبب رشد و توسعه آنها شوند. محققان معتقدند که تمرکز و دقت در سوالات تصویری و انواع و اقسام دیگر بازی های فکری می تواند مغز را به فعالیت بیشتر وادار کند. فعالیت مغز خود به خود می تواند میزان و ظرفیت توانائیهای شناختی را افزایش دهد.

کدام زن اوضاع اقتصادی مناسب ندارد و سعی دارد که خودش را متمول نشان دهد.

آزمون شناسایی زن فقیر

سعی کنید در یافتن پاسخ تقلب نکنید !

.

.

.

.

.

.

اگر هنوز جواب را پیدا نکرده اید توصیه می کنم به عقب برگشته و یک 10 ثانیه دیگه به خودتان فرصت بدهید.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی زن فقیر

اگر موفق شدید آزمون شناسایی زن فقیر را با موفقیت حل کنید، به شما تبریک می‌گوییم.  زیرا 60 درصد از افراد در اولین تلاش شکست می‌خورند، اما مطمئناً شما جزء آن گروه نیستید.

به تلفن همراه دو زن نگاه کنید. مشخص است تلفن همراه زن سمت چپی، گوشی همراه یک شرکت معتبر نیست. از روی نشان آن می توانید فهمید. لذا مشخص است که او اوضاع اقتصادی مناسبی ندارد که یک گوشی غیراصل تهیه کرده است. آن هم گوشی که مارک آن در بازار شناخته شده نیست. اما گوشی زن سمت راستی از شرکت سامسونگ است.حداقل یک مارک شناخته شده و نسبتا قیمت بالا.

پاسخ آزمون شناسایی زن فقیر

پاسخ آزمون شناسایی زن فقیر را درست حدس زدید؟ نظرات تان را برایمان کامنت کنید!

امیدواریم از پاسخ آزمون شناسایی زن فقیر رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

چرا سوالات هوش تصویری عالی هستند؟

بازی های فکری و سوالات هوش تصویری یکی از آن فعالیت های خوب برای ارتقا و رشد مغز هستند؛ زیرا این بازی های فکری با تفکر خلاق حل می شوند. در حین حل این معماها، باید مسئله را کمی متفاوت و خارج از چارچوب تحلیل کنید. برای رسیدن به راه حل، باید از ذهن خلاق استفاده کنید زیرا پاسخ درست در مقابل شما نخواهد بود.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

اینارو هم ببینید :

آزمون شناسایی پیرزن کودک ربا:با پیدا کردن پیرزن کودک ربا، نبوغ کارآگاهی خود را اثبات کنید!

آزمون شناخت خانواده ربات؛به نظرتون کدوم خونواده رباته؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − دو =

دکمه بازگشت به بالا