سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی زن باردار: کدوم یکی از این خانم خوشگلا به نظرت باردار هست؟!

آزمون شناسایی زن باردار: بازی های فکری امرز به یکی از پرطرفدارترین مطالب موجود در شبکه های اجتماعی و فضای اینترنت تبدیل شده اند. این مطالب از یک سو می توانند بهترین گزینه برای سرگرم کردن و پر کردن اوقات فراغت باشند و از سوی دیگر می توانند زمینه را برای تمرین و افزایش فعالیت ذهنی و مغزی فراهم کنند. به همین دلیل این مطالب توانسته اند مخاطبان زیادی در میان مردم در رده های سنی مختلف پیدا کنند.

این هم جالبه: تست شخصیت دست قلاب کردن: متوجه شوید دوستان تان با شما صادق هستند یا نه!

آزمون شناسایی زن باردار

آزمون شناخت زن باردار نیز از آن دست سوالات تصویری است که پاسخ دادن به آن نیازمند خوب دیدن و خوب درک کردن است. شما با دیدن و نیز تفکر منطقی و خلاق خود خواهید توانست سوال آزمون شناخت زن باردار را رمزگشایی کنید. شما در آزمون شناخت زن باردار با تصویری از دو زوج مواجه هستد. سوالی که این آزمون از شما می خواهد این است که کدامیک از زنان این دو تصویر باردار هستند؟

آیا علائم و نشانه های یک زن باردار را می شناسید؟ اینجا مشخص می شود که ادعا دارید یا واقعا در این زمینه هم تبحر دارید.

شاید جالب باشد: آزمون شناسایی مادر واقعی نوزاد: اگر مادر نوزاد رو در 5 ثانیه پیدا کنی به تیزی یک مامور FBI هستی!

تصویر آزمون شناسایی زن باردار

آزمون شناسایی زن باردار

اینم ببین: تست شخصیت میزان سخاوتمندی: با این تست متوجه شو که دوستت خسیسه یا بخشنده!

.

.

.

.

.

اینم ببین: شناسایی کارآگاه خصوصی پارک: کدام یک داره زرنگ بازی در میاره و یه کارگاه خصوصیه؟!

به کسانی که پاسخ آزمون شناسایی زن باردار را پیدا کردند تبریک می گویم. اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، بهتر است بیشتر تلاش کنید و تمرکزتان را بیشتر کنید. تلاش بیشتر به معنای فعالیت بیشتر مغز است و ما مطمئن هستیم با افزایش فعالیت مغز، سطح توانائی های شناختی شما نیز افزایش پیدا می کند. پس 5 ثانیه دیگر نیز به خودتا فرصت دهید.

اینم قشنگه: آزمون قدرت ذهن یافتن عدد 4: فقط 2% افراد در یک نگاه، این عدد را پیدا می کنند!

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی زن باردار

با توجه به حالات دست زوج سمت راست می توان گفت زن سمت راست حامله است و برای اولین بار صاحب فرزند شده اند، ولی زن سمت چپ مشخص است فقط کمی اضافه وزن دارد!

پاسخ آزمون شناسایی زن باردار

امیدواریم از آزمون شناسایی زن باردار داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

معمای تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های بصری، پازل های ویروسی یا منطقی شناخته می شوند. البته همه آنها به یک اندازه خنده دار هستند.

معماهای تصویری به منظور سرگرم کردن مردم ایجاد شده است. آنها به دلیل همه گیری COVID-19 در شبکه های اجتماعی محبوبیت یافتند، زیرا بسیاری از کاربران به اشتیاق برای جلوگیری از سرایت در خانه های مربوطه خود ماندند. آنجا بود که آنها بازی های فکری ویروسی را به عنوان جایگزین های سرگرمی می دیدند. امروزه این چالش ها همه جا هستند. مانند تست بالا که کاربران را گیج کرده و افراد بسیاری در حل آن شکست خوردند.

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری اهل فان تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

اینارو هم ببینید :

آزمون شناسایی فرد غیر عادی؛کدامیک از افراد موجود در تصویر یک انسان معمولی نیست!؟

تست شخصیت شناسی و روان شناسی صورت

آزمون شناخت راستگویی همسر: این مرد شلوارش 2 تا شده یا نه؟! خانمای تیزبین بیاین!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 20 =

دکمه بازگشت به بالا