سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی زندانی دروغگو؛یکی از زندانیان تصویر مدعی است که زندانی دیگر کودک است، آیا او راست می گوید!؟

آزمون شناسایی زندانی دروغگو؛در تصویر آزمون شناسایی زندانی دروغگو شما با تصویری از یک سلول زندان روبرو هستید. یک زندانی جدید به زندان آورده می شود. او با فردی روبرو می شود که مدعی است 10 سال است در این زندان حضور دارد. زندانی تازه با دیدن این زندانی، به حرف های وی باور ندارد و معتقد است که او دروغ می گوید.

به نظر شما کدامیک از زندانی ها دروغ می گوید؟ آیا زندانی تازه وارد راست می گوید یا اینکه زندانی قبلی واقعا فرد کم سن و سالی است و به دروغ مدعی است ده سال در زندان حضور دارد؟

شما برای حل کردن این آزمون دارای محدودیت زمانی می باشید و تنها 7 ثانیه فرصت دارید تا بتوانید جواب این معمای تصویری را بدهید،زمان محدود 7 ثانیه ای یکی از سختی های اصلی آزمون شناسایی زندانی دروغگو است.

تصویر آزمون شناسایی زندانی دروغگو

آزمون شناسایی زندانی دروغگو

شما در این مدت کوتاه باید بتوانید هم جزئیات تصویر را بررسی کنید و هم اینکه بتوانید با قدرت منطقی و تحلیل خود بتوانید این آزمون را حل کنید. با مجله اینترنتی اهل فان و آزمون شناسایی زندانی دروغگو همراه باشید.

همان گونه که بارها اشاره شده است، سوالات هوش و در کل معماهای تصویری می توانند سبب افزایش دقت و تمرکز شما در بلند مدت شوند.اگر به دنبال آزمایش مهارت های شناختی و همچنین تمرکز، تیزبینی، دقت و نیز میزان قدرت تحلیل خود هستید، آزمون شناسایی زندانی دروغگو بهترین گزینه است.

اگر هنوز نتوانستید به یک پاسخ دقیق در آزمون شناسایی زندانی دروغگو دست پیدا کنید، ناراحت نباشید. می توانید به بالا برگشته و با دقت بیشتری بر روی جزئیات تصویر دقت کنید. سپس پاسخ خود را ارائه دهید.

این آزمونو از دست نده: آزمون شناسایی سرپرست احمق: در عرض 5 ثانیه بگو کدام کدام کی احمق تر است!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناسایی زندانی دروغگو

فردی که کم سن و سال و حتی کودک به نظر می رسد، راست می گوید. کودکان زیر سن قانونی را در زندان بزرگسالان نگهداری نمی کنند و احتمالا این فرد تنها به لحاظ قیافه کودک به نظر می رسد. لباس های پاره او هم نشان می دهد که مدت زیادی است که در زندان به سر می برد. لذا او راست می گوید! و زندانی تازه وارد تنها چون قیافه این زندانی کودک به نظر می رسد، فکر کرده است او دروغ می گوید.

از دست نده: آزمون شناسایی شیشه شکن: فقط یک نابغه می تواند پاسخ صحیح را بدهد!

پاسخ آزمون شناسایی زندانی دروغگو

ایا توانستید در مدت زمان تعیین شده به آزمون شناسایی زندانی دروغگو جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی زندانی دروغگو استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

اینارم ببین:

قدرت بیناییت رو بسنج: تست قدرت بینایی پاندا: اگر تیزبینی، تصویر پاندای پنهان را در 7 ثانیه پیدا کن!؟

دانش آموز موزمارو پیدا کن: آزمون شناسایی دانش آموز موزمار: به مدیر کمک کن دانش آموزی که الان دعوا کرده رو شناسایی کنه!

خدمتکار قاتلو میتونی تشخیص بدی: آزمون شناسایی خدمتکار قاتل در هتل؛ کدامیک از این خدمتکاران هتل، قتل را انجام داده است!؟

چالش تصویری شناخت اشتباه؛فقط یک جزئی‌نگر قادر است دریک نگاه، اشتباه موجود در شیرینی فروشی را پیدا کند!

تست قدرت بینایی پاندا: اگر تیزبینی، تصویر پاندای پنهان را در 7 ثانیه پیدا کن!؟

تست بینایی بافتن جغد پرچین: واقعا باید جغد باشی تا بتونی جغد پرچین رو پیدا کنی! باورت نمیشه؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 4 =

دکمه بازگشت به بالا