سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی زامبی: زامبی شناس های قهار فقط میتونن زامبی داخل تصویر رو شناسایی کنن!

آزمون شناسایی زامبی: اگر طرفدار فیلم های زامبی هستین و فکر می‌کنید متخصص یافتن زامبی هستین، نمی‌توانید این معمای تصویری را قطعا نمی توانید در 5 ثانیه حل کنند مگر اینکه واقعا خوره فیلم های زامبی هستین. آیا برای انجام آزمون شناسایی زامبی اماده اید؟ پس با مجله اهل فان و آزمون شناسایی زامبی همراه شوید و زامبی درون تصویر را شناسایی کنید.

شاید جالب باشد: تست شخصیت دست قلاب کردن: متوجه شوید دوستان تان با شما صادق هستند یا نه!

آزمون شناسایی زامبی

خب اگر موافق باشید تصویر را با شما در زیر به اشتراک می گذاریم، توجه داشته باشید که این تست یا معما نیازمند دقت بالا و همچنین تجربه و شناخت شما از زامبی های مختلفی که در آثار سینمایی دیده اید، می باشد.

حتما ببینید: تست شخصیت شناسی تصویری طوطی قرمز چه دیدید، تا بگوئیم چه جور آدمی هستید!؟

تصویر آزمون شناسایی زامبی

آزمون شناسایی زامبی

دزد رو در این آزمون پیدا کن: آزمون شناسایی دزد کتابخانه؛ کدامیک از افراد تصویر از کتابخانه، کتابی را دزدیده است!؟

.

.

از دست نده: آزمون شناسایی کدام نابود می شود: فقط یه خوره سینما می تونه بگه کدوم یکی نابود می شه!

.

.

.

آزمون شیشه شکن رو هم ببین: آزمون شناسایی شیشه شکن: فقط یک نابغه می تواند پاسخ صحیح را بدهد!

به کسانی که جواب پاسخ آزمون شناسایی زامبی را پیدا کردند تبریک می گویم. اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، بهتر است بیشتر تلاش کنید و تمرکزتان را بیشتر کنید. تلاش بیشتر به معنای فعالیت بیشتر مغز است و ما مطمئن هستیم با افزایش فعالیت مغز، سطح توانائی های شناختی شما نیز افزایش پیدا می کند. پس 4 ثانیه دیگر نیز به خودتا فرصت دهید.

.

.

.

.

.

این آزمونم ببین: آزمون شناسایی قاتل پرنسس: قاتل پرنسس را در 3 ثانیه پیدا کن تا ثابت کنی خنگ نیستی!

پاسخ آزمون شناسایی زامبی

به نظر می رسد آدم برفی یک زامبی است! او در سرما یخ زده و رویش برف جمع شده است و کودکان بی خبرند. به دستان و چشمان آدم برفی دقت کنید!

پاسخ آزمون شناسایی زامبی

امیدواریم از پاسخ آزمون شناسایی زامبی رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

معمای تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های بصری، پازل های ویروسی یا منطقی شناخته می شوند. البته همه آنها به یک اندازه خنده دار هستند.

معماهای تصویری به منظور سرگرم کردن مردم ایجاد شده است. آنها به دلیل همه گیری COVID-19 در شبکه های اجتماعی محبوبیت یافتند، زیرا بسیاری از کاربران به اشتیاق برای جلوگیری از سرایت در خانه های مربوطه خود ماندند. آنجا بود که آنها بازی های فکری ویروسی را به عنوان جایگزین های سرگرمی می دیدند. امروزه این چالش ها همه جا هستند. مانند تست بالا که کاربران را گیج کرده و افراد بسیاری در حل آن شکست خوردند.

اهمیت پرداختن به این آزمون ها

چگونه در این پازل بصری چالش برانگیز عمل کردید؟ آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

اینارو هم ببینید :

این ازمونم ببین: آزمون شناسایی مادر واقعی کودک؛ مادر واقعی کودک تصویر کدامیک از زنان می باشد!؟

خیلی جالبه: آزمون شناسایی بیماری که می میرد: با این کار احمقانه و دشمنی، کدام یکی خواهد مرد؟!

این آزمونو از دست نده: آزمون شناسایی سرپرست احمق: در عرض 5 ثانیه بگو کدام کدام کی احمق تر است!

این آزمون قشنگ رو هم ببین: آزمون شناسایی نوه پیرزن؛ کدامیک از این دو دختر، نوه واقعی پیرزن است؟ چرا؟

آزمون شناسایی پرستار دزد؛ اگر ادعای ذهن کارآگاهی داری، دزد کودک را شناسایی کن!

آزمون شناسایی اشتباه تصویر زندان؛ اگر ادعا میکنی باهوشی اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا