سرگرمیتست هوش

آیا می توانید با یک نگاه در تصویر، دزد نوزاد را شناسایی کنید!

آزمون شناسایی رباینده نوزاد: بسیاری از سوالات و معماهای تصویری به این جهت طراحی شده اند تا بتوانند میزان تمرکز یا دقت شما را مورد ارزیابی قرار دهند. بسیاری از ما عادت کرده ایم به دیدن کلیات، لذا چشم ما بسیاری از جزئیات را نادیده می گیرد و همین مسئله سبب می شود که ما در بلند مدت جزئی نگر نباشیم.

جزئی نگری سبب می شود که شما در انجام اموری که نیازمند تمرکز و دقت است بهتر عمل کنید. کلی نگری در نهایت سبب کاهش فعالیت های مغزی نیز خواهد شد و می تواند در سنین میانسالی و کهنسالی افراد را به بیماری های مربوط به کاهش فعالیت مغز همچون فراموشی و آلزایمر و … مواجه کند. برای جلوگیری از این پیشامد لازم است مغز را فعال نگه داشت. بازی های فکری این زمینه را فراهم می کند.

مجله سرگرمی اهل فان با ارائه آزمون هایی مشابه آزمون شناسایی رباینده نوزاد، توانائیهای شناختی شما را به چالش می کشد و شما با انجام مستمر این آزمون ها می توانید سطح دقت و تمرکز و در نهایت جزئی نگری خود را افزایش دهید. با مجله سرگرمی اهل فان همراه باشید.

اینم ببین جالبه:آزمون هوش شناسایی والدین؛کدوم یکی از اینها والدین این کودک هستند؟

با این تست خودتو به چالش بکش:آزمون هدیه مرگبار؛کدام زن با گرفتن هدیه زودتر می میرد؟

آزمون شناسایی رباینده نوزاد

سازنده آزمون شناسایی رباینده نوزاد معتقد است که تنها افراد تیزبین و جزئی نگر قادرند در یک نگاه دزد نوزاد را شناسایی کنند. به باور وی، افراد کلی بین ممکن است دچار اشتباه شوند و زمان بیشتری را برای پیدا کردن دزد نوزاد سپری کنند. آزمون شناسایی رباینده نوزاد پس از انتشار در فیس بوک مورد توجه زیادی قرار گرفت و در کمتر از 2 ساعت نزدیک به 1500 مرتبه همرسانی گردید. اما تنها عده کمی از شرکت کنندگان واقعا در یک نگاه توانستنددر این آزمون موفق باشند.

پس اگر به دنبال آزمایش مهارت های شناختی و همچنین تمرکز، تیزبینی و دقت خود هستید، آزمون شناسایی رباینده نوزاد را از دست ندهید. شما در آزمون شناسایی دزد نوزاد با صحنه ای روبرو هستید که گویا نوزاد زنی مفقود یا ربوده شده است. چند مظنون نیز در تصویر مشاهده می شود. به نظر شما کدامیک از مظنونان می تواند دزد نوزاد باشد. شما باید با همان نگاه اول متوجه دزد نوزاد شوید.

اگر آماده هستید، چشمان خود را ببندید و با دقت به تصویر نگاه کنید.

اگه ادعا داری ریاضیت خوبه اینو جواب بده:فکر می کنید ریاضی تان خوب است؟ اما این تست را اشتباه حل میکنید!

تصویر آزمون شناسایی رباینده نوزاد

آزمون شناسایی رباینده نوزاد

.

.

این تستم باحاله: آزمون شناخت زن جادوگر؛کدوم یکی از زنها جادوگره؟

.

.

.

.

.

.

.

.

بله، کاملاً درست است. به کوله پشتی مرد نگاه کنید. دست نوزاد از آن بیرون زده است. لذا این مرد نوزاد را دزدیده است. جالب است که برخی معتقد بودند زنی که نوزاد را بغل کرده است دزد نوزاد است. و او درون کالسکه نوزاد دیگری را خوابانده است!

پاسخ آزمون شناسایی رباینده نوزاد

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله سرگرمی اهل فان تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

این تست رو هم انجام بده:آزمون شناختن فرد مشکوک؛کدوم یکی از افراد در تصویر مشکوک به نظر می رسند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − نه =

دکمه بازگشت به بالا