سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی ربات بر روی نیمکت؛ نابغه ای اگر در 5 ثانیه ربات را شناسایی کنی!

آزمون شناسایی ربات بر روی نیمکت؛ در تصویر آزمون شناسایی ربات بر روی نیمکت شما با تصویر 5 فرد روبرو  مختلف روبرو هستید. هر کدام بر روی نیمکت نشسته اند و مشغول کاری هستند. همه چیز عادی به نظر می رسد، اما یکی از افراد تصویر انسان عادی نیست و یک ربات است. به نظر شما کدام یک از افراد تصویر انسان نیست و یک ربات نیست؟

آیا با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن میتوانید ربات را تشخیص دهید؟

شاید بپسندید: تست بینایی سه چهره؛آیا می توانید 3 چهره پنهان را در تصویر پیدا کنید!؟

به تصویر آزمون شناسایی ربات بر روی نیمکت نگاه کنید و این سوال معمایی را حل کنید. فقط یادتان باشد که برای سخت تر شدن معما زمان شما محدود است. شما فقط 7 ثانیه وقت دارید. پس تمرکز خود را معطوف به آزمون کنید.

جالب است: تست هوش ریاضی دنباله: جای علامت سوال ها باید چه عددی قرار بگیره؟!

تصویر به تصویر آزمون شناسایی ربات بر روی نیمکت

آزمون شناسایی ربات بر روی نیمکت

اینم ببین: در آزمون شناسایی مادر نوزاد را در 10 ثانیه پیدا کنید و ثابت کنید که یک نابغه هستید!

شما می توانید با انجام مرتب بازی های فکری، مغز خود را فعال نگه دارید، آن را ورزش دهید و مانع از تنبلی آن شوید. این زمینه در مجله اینترنتی اهل فان فراهم شده است.

اگر فکر می کنید که مهارت های شناختی شما همچون تیزبینی و تمرکز شما عالی است، با آزمون امروز همراه باشید. سوالات هوش تصویر و پاسخ به آنها نیازمند دقت و تمرکز عالی است. آزمون شناسایی ربات بر روی نیمکت از جمله آزمون هایی است که می تواند به خوبی سلول های خاکستری مغز شما را به چالش بکشد.

این جالبه: آزمون شناسایی آتش نشان حقیقی؛اگر نکته سنجی، آتش نشان واقعی را در 8 ثانیه پیدا کن!

اگر می خواهید هوش خود را محک بزنید؟ اگر احساس می کنید دقت و تمرکز و همچنین تیزبینی شما عالی است، حتما این سوال معمایی را تحلیل و حل کنید.ما از شما دعوت می کنیم که روزانه به صورت مطلب روزی 5 دقیقه به تمرین مغز بپردازید. سوالات هوش تصویری را حل کنید و مغز خود را به چالش بکشید. شما به این طریق می توانید مغز خود را جوان نگه داشته و آن را فعال نگه دارید.

شما با کمک آزمون شناسایی ربات بر روی نیمکت هوش و مهارتهای شناختی خود را محک بزنید. یک روز کاری سخت را فراموش کنید. چرا که حل آن سرگرم کننده و جالب است.برای پاسخ دادن به آزمون شناسایی ربات بر روی نیمکت باید از تمام مهارت های شناختی خود بهره برداری کنید.

شاید برایتان جالب باشد: تست هوش جمع اعداد: حتی شاگرد زرنگ ها اشتباه جواب میدن!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

اینم ببین: ضریب هوشی خود را با حرکت دادن یک چوب کبریت و اصلاح معادله ارزیابی کنید!

پاسخ آزمون شناسایی ربات بر روی نیمکت

جواب سوال بسیار ساده بود و همان طور که در تصویر کاملا مشخص است. ربات بین افراد حاضر در این تصویر، زنی است که بالای سرش آنتن دارد.

پاسخ آزمون شناسایی ربات بر روی نیمکت

این هم جالبه: آزمون بینایی یافتن قلب:10 ثانیه فرصت دارید تا قلب پنهان را پیدا کنید!

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی ربات بر روی نیمکت جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی ربات بر روی نیمکت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی کشته شده: به نظر شما کدوم یکی احتمال مرگش بیشتره؟!

آزمون شناسایی سارق فروشگاه؛دزد چه کسی است و چه اقلامی را دزدیده!؟

 آزمون شناخت فضایی های قطار: بیگانگان درون تصویر را در 5 ثانیه پیدا کنی خیلی باهوشی!

 تست روانشناسی نوشیدنی:کدوم نوشیدنی؟ بگو تا بگم تو وجودت چی می گذره؟

 آزمون شناسایی فرد مرده؛براساس شواهد موجود در تصویر، چه کسی ممکن مرده است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا