سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی دزد لباس؛ دزد لباس را در میان زنان تصویر شناسایی کنید!

آزمون شناسایی دزد لباس؛شما در تصویر آزمون شناسایی دزد لباس چند زن را در تصویر مشاهده می کنید که احتمالا پس از پایان تمرینات ورزشی وارد رختکن باشگاه شده اند. اما لباس یکی از افراد حاضر تصویر گم شده است. چه کسی لباس را دزدیده است.

آیا با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن می توانید زن دزد را شناساییی کنید؟

شاید بپسندید: تست بینایی سه چهره؛آیا می توانید 3 چهره پنهان را در تصویر پیدا کنید!؟

برای اینکه بتوانید این معمای تصویری را حل کنید ما محدودیت زمانی برای شما در نظر گرفته ایم و فقط 8 ثانیه فرصت دارید تا جواب این آزمون را بیابید، ما مطمئن هستیم که می توانید رکورد جدیدی را ثبت کنید.

جالب است: تست هوش ریاضی دنباله: جای علامت سوال ها باید چه عددی قرار بگیره؟!

تصویر آزمون شناسایی دزد لباس

آزمون شناسایی دزد لباس

اینم قشنگه: آزمون شناسایی فرد مرده؛براساس شواهد موجود در تصویر، چه کسی ممکن مرده است!؟

در آزمون شناسایی دزد لباس، یه گزارش مجله اینترنتی اهل فان شما با یک آزمون جذاب و در عین حال چالش برانگیز روبرو هستید. شما باید بتوانید دزد را شناسایی کنید. این آزمون به خوبی می تواند ذهن شما را درگیر کند. باید بدانید که حل این معمای تصویری زمان مشخصی دارد. باید بتوانید در کمتر از 8 ثانیه این معمای تصویری را حل کنید. آیا جرات حل این معمای بصری را در عرض چند ثانیه دارید؟

به یاد داشته باشید که این نوع چالش تصویری برای کمک به تمرین ذهن افرادی است که جرات حل آن را دارند. در پایان مطلب آزمون شناسایی دزد لباس، ما پاسخ تصویری را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. تنها باید “حالت کارآگاهی” خود را فعال کنید تا فردی که لباس را سرقت کرده است را پیدا کنید.

اینم ببین: در آزمون شناسایی مادر نوزاد را در 10 ثانیه پیدا کنید و ثابت کنید که یک نابغه هستید!

آیا پازل های تصویری را دوست دارید؟ اگر پاسخ مثبت است، شما جای درستی هستید. ما به توانایی های شما اعتماد داریم و مطمئن هستیم که می توانید آزمون تصویری را با موفقیت توسعه دهید و به این ترتیب می توانید نشان دهید که یکی از بهترین ها هستید.

سرگرمی ها و سوالات هوش طرفدارن زیادی دارند. این مطالب توانسته اند جای خود را به خوبی در فضای اینترنت باز کنند. شما هر روزه با انواع و اقسام بازی های فکری روبرو می شوید. هر کدام از این بازی ها به خوبی ذهن و مغز شما را به چالش می کشند. بدین ترتیب شما می توانید با انجام این بازی ها، ذهن خود را فعال نگه دارید.

شاید برایتان جالب باشد: تست هوش جمع اعداد: حتی شاگرد زرنگ ها اشتباه جواب میدن!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

اینم ببین: ضریب هوشی خود را با حرکت دادن یک چوب کبریت و اصلاح معادله ارزیابی کنید!

پاسخ آزمون شناسایی دزد لباس

همه زنان به دختری که  لباس سرخابی پوشیده است اشاره می کنند. چرا که تی شرت او هنوز اتیکت قیمتش کنده نشده است. اما باید بدانید اینجا فروشگاه لباس نیست و باشگاه ورزشی است. لذا این زن نمی تواند دزد باشد. دزد واقعی زنی است که تی شرت قرمز بر تن دارد. او لباسی زیر تی شرت خود پنهان کرده است که در تصویر مشخص است که او موفق به پنهان کردن کامل آن نشده است.

پاسخ آزمون شناسایی دزد لباس

این هم جالبه: آزمون بینایی یافتن قلب:10 ثانیه فرصت دارید تا قلب پنهان را پیدا کنید!

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی دزد لباس جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی دزد لباس استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی قاتل همسر؛ذهن کارآگاهیت را فعال کن و بگو چه کسی همسر خودش را کشته است!؟

آزمون شناسایی دزد غذا؛ میتوانید بگویید چه کسی غذای همکار خود را خورده است؟

 تست مغز جزئی بین؛چند چهره زن در این تصویر وجود دارد؟

 تست روانشناسی نوشیدنی:کدوم نوشیدنی؟ بگو تا بگم تو وجودت چی می گذره؟

 گروه خونی و شخصیت افراد: گروه خونی‌ شما، ویژگی‌های کلی شخصیتی شما را افشا می‌کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا