سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی دانش آمور متقلب؛اگر ادعا داری زرنگی، دانش‌آموز متقلب را شناسایی کن!

آزمون شناسایی دانش آمور متقلب؛ در تصویر آزمون شناسایی دانش آمور متقلب، شما با یک کلاس درس مواجه هستید. در تصویر این آزمون، شما می توانید چند دانش آموز را مشاهده کنید. قرار است این دانش آموزان امتحان ادبیات داشته باشند. مشخص است که دانش آموزان توقع سوالات سخت را نداشته اند. همه نگران دیده می شوند. اما در این میان یکی از دانش آموزان در حال تقلب است.

آیا میتوانید بگویید دانش آموز متقلب کدام یک از دانش آموزان است؟

شاید بپسندید: آزمون شناسایی پسر فقیر؛فقط یک نابغه می تواند در 5 ثانیه پسر فقیر را شناسایی کند!

شما برای پاسخ دادن به این معمای تصویری دارای محدودیت زمانی می باشید  و تنها 6 ثانیه فرصت دارید تا جواب این آزمون را بدهید،پس با دقت به تصویر زیر نگاه کنید.

اینم ببین: تست تصویری اسرار ناخودآگاه؛اولین تصویری که مشاهده می کنید، اسرار ناخودآگاه شما را فاش می کند!

تصویر آزمون شناسایی دانش آمور متقلب

آزمون شناسایی دانش آمور متقلب

اینم قشنگه: تست شخصیت نقاط قوت: آنچه در اولین نگاه می‌بینی، بزرگترین نقطه قوت و قدرت شما را مشخص می‌کند!

مشکلات بشر امروز به گرم شدن زمین و بحران های زیست محیطی ختم نمی شود. بیماری هایی که حاصل زندگی مدرن است، سلامتی او را تهدید می کند. کم تحرکی جسمی و ذهنی از جمله مشکلات جدیدی است که با آن روبرو می باشیم و می تواند بر سلامت جسم و روح ما تأثیر منفی بگذارد.

این هم جالبه: گروه خونی و شخصیت افراد: گروه خونی‌ شما، ویژگی‌های کلی شخصیتی شما را افشا می‌کند!

بر همین اساس کارشناسان حوزه سلامت معتقدند که باید روزانه به صورت مرتب 20 دقیقه از زمان خود را صرف ورزش سبک و حرکات کششی کنیم. این مسئله سلامت جسم ما را تضمین می کند. اما برای سلامت ذهن چه باید کرد؟ انجام سوالات هوش، بازی های فکری و … می توانند در این زمینه کمک فراوانی کنند. مجله اینترنتی اهل فان با انتشار جذاب ترین سوالات هوش معمایی این زمینه را فراهم کرده است.

همانگونه که در سطور بالا به آن اشاره شد،انجام منظم بازی های فکری می تواند در تمرین و ورزش مغز موثر باشند. شما برای پاسخگویی به سوالات تصویر معمایی نیازمند دقت و تمرکز هستید. بر همین اساس مغز شما وادار به فعالیت بیشتر می شود. لذا شما می توانید به صورت روزانه با حل سوالات هوش تصویری؛مغز خود را ورزش دهید. در این سوالات هوش زمان شما محدود است تا از این طریق مغز شما بیشتر تحریک شود.

اگر پاسخ را پیدا نکردید به بالا برگردید و شانس خود را برای حل آزمون شناسایی دانش آمور متقلب امتحان کنید. اگر خسته شدید هم می توانید به پایین صفحه مراجعه کرده و پاسخ را ببینید!

شاید برایتان جالب باشد: تست شخصیت کیمیاگر: ویژگی های خوب درونی ات چیست؟ یکی رو انتخاب کن تا بهت بگم!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

اینم ببین: آزمون شناسایی پرستار بچه تقلبی؛ کدامیک از پرستارها یک زن نمی باشد!؟

پاسخ آزمون شناسایی دانش آمور متقلب

احتمالا بسیاری از شما بلافاصله دخترک شماره 2 را به عنوان متقلب تشخیص داده اید . علت هم نوشته هایی که بر روی دستان او دیده می شود. اما اگر به صورت سوال دقت بیشتری میکردین، متوجه می شدید که دانش آموزان امتحان ادبیات دارند. همچنین باید گفت که فرمول های ریاضی که در دستان این کودک دیده می شود، بدرد امتحان ادبیات نمی خورند.

به نظر می رسد کودک شماره 4 در حال تقلب کردن است. به ورقه روی میز او نگاه کنید. نقاشی کشیده شده است و او در زیر میز در حال نوشتن تقلب بر روی ورقه امتحانی است!

پاسخ آزمون شناسایی دانش آمور متقلب

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی دانش آمور متقلب جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی دانش آمور متقلب استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

معمای تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های بصری، پازل های ویروسی یا منطقی شناخته می شوند. البته همه آنها به یک اندازه خنده دار هستند.

معماهای تصویری به منظور سرگرم کردن مردم ایجاد شده است. آنها به دلیل همه گیری COVID-19 در شبکه های اجتماعی محبوبیت یافتند، زیرا بسیاری از کاربران به اشتیاق برای جلوگیری از سرایت در خانه های مربوطه خود ماندند. آنجا بود که آنها بازی های فکری ویروسی را به عنوان جایگزین های سرگرمی می دیدند. امروزه این چالش ها همه جا هستند. مانند تست بالا که کاربران را گیج کرده و افراد بسیاری در حل آن شکست خوردند.

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری اهل فان تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

اینارم ببین:

 آزمون بینایی یافتن قلب:10 ثانیه فرصت دارید تا قلب پنهان را پیدا کنید!

آزمون شناسایی نقاش نمایشگاه: کدام یکی نقاش این آثار هنری است؟! در 3 ثانیه بگو

آزمون شناسایی قاتل همسر؛ذهن کارآگاهیت را فعال کن و بگو چه کسی همسر خودش را کشته است!؟

 تست هوش ریاضی دنباله: جای علامت سوال ها باید چه عددی قرار بگیره؟!

 آزمون شناسایی قاتل مرد پارک: تیزبین ها در نگاه اول قاتل رو سریعا شناسایی میکنند!

 آزمون تمرکز با مداد؛قدرت چشمتان را با پیدا کردن مداد در تصویر به رخ دیگران بکشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا