سرگرمیتست بینایی

آزمون شناسایی حرف F: فقط افراد تیزبین در 5ثانیه حرف F را در میان حروف E پیدا می‌کنند!

آزمون شناسایی حرف F : شما با کمک آزمون شناسایی حرف F خواهید توانست مهارت های شناختی خود را محک بزنید. شما باید بتوانید حرف “F” را در کمتر از 10 ثانیه در تصویری که مملو از حروف E  است، پیدا کنید، آیا موفق خواهید شد؟ در شبکه های اجتماعی و حتی وب سایت های مختلف، سوالات و پازل های تصویری به یکی از سرگرمی های مورد علاقه بسیاری تبدیل شده اند، زیرا به خوبی می توانند از یک سو سبب سپری شدن اوقات فراغت شده و از سوی دیگر به ما کمک می کنند تا مهارت های تمرکز خود را بهبود بخشیم.

در این چالش یا پازل تصویری که امروز که با شما به اشتراک گذاشته ایم، شما به خوبی می توانید توانائیهای شناختی خود همچون قدرت دید، دقت و تمرکز خود را آزمایش کنید. این پازل تصویری برای اولین بار در وب سایت برایت ساید منتشر گردید و خیلی زود در شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک گذاشته شد. با مجله سرگرمی اهل فان و آزمون شناسایی حرف F همراه باشید.

آزمون شناسایی حرف F

برای انجام چشمان خود را کاملا باز کنید و حرف F را در کمتر از 5 ثانیه پیدا کنید. به باور سازنده این آزمون فقط 2 درصد موفق به انجام این پازل تصویری شده اند.

حالا وقت آن است که با دقت نگاه کنید و حرف F را پیدا کنید. در اینجا ما تصویر کامل را برای شما قرار می دهیم.

 

تصویر آزمون شناسایی حرف F

آزمون شناسایی حرف F

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی حرف F

هنوز نمی توانید مورد را پیدا کنید؟ در اینجا ما به شما می گوییم که در کجای تصویر قرار دارد تا بتوانید ببینید کجا بوده است.

.

.

.

.

.

.

.

اگر هنوز F را پیدا نکرده اید به تصویر زیر دقت کنید :

پاسخ آزمون شناسایی حرف F

پاسخ آزمون شناسایی حرف F را پیدا کردید؟ نظرات تان را برایمان کامنت کنید!

امیدواریم از پاسخ آزمون شناسایی حرف F رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

تست بینایی یافتن ماهی: هیچ کس نمی تواند ماهی را در این آزمون بینایی پیدا کند آیا شما می توانید؟

تست بینایی یافتن قطب نما: دزد دریایی قطب نما خود را گم کرده، می توانید پیدایش کنید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا