سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناخت زن باردار؛ کدامیک از زنان تصویر واقعاً باردار هستند!؟

آزمون شناخت زن باردار؛آزمون شناخت زن باردار از آن دست سوالات تصویری است که پاسخ دادن به آن نیازمند خوب دیدن و خوب درک کردن است. شما با دیدن و نیز تفکر منطقی و خلاق خود خواهید توانست سوال آزمون شناخت زن باردار را رمزگشایی کنید. شما در آزمون شناخت زن باردار با تصویری از دو زوج مواجه هستد. سوالی که این آزمون از شما می خواهد این است که کدامیک از زنان این دو تصویر باردار هستند؟

ایا شما میتوانید تشخیص دهید کدام زن واقعا باردار است؟

 

یکی از وجوه مشترک این سوالات و بازی ها، زمان کم پاسخگویی به آنهاست. به واقع زمان محدود به پاسخگویی باعث می شود تا شما تلاش کنید، تمرکز و حواس خود را به صورت کامل جمع نمائید. این مسئله می تواند توانائی شما را برای تمرکز کردن و دقت برای رسیدن به حل مشکلات افزایش دهد. در عین حال ذهن و مغزتان را برای یک درگیری ذهنی سازنده آماده کند. نوعی درگیری که ورزشی مناسب برای مغز به شمار می آید.

 

تصویر آزمون شناخت زن باردار

آزمون شناخت زن باردار

اگر فکر می کنید دارای تفکر خلاق و سطح ادراک بالایی هستید، در 10 ثانیه زن باردار را در آزمون شناخت زن باردار شناسایی کن!پس با دقت به تصویر نگاه کن و با توجه به نشانه های موجود بگو کدوم زن واقعا باردار می باشد.

بازی های فکری امرز به یکی از پرطرفدارترین مطالب موجود در شبکه های اجتماعی و فضای اینترنت تبدیل شده اند. این مطالب از یک سو می توانند بهترین گزینه برای سرگرم کردن و پر کردن اوقات فراغت باشند و از سوی دیگر می توانند زمینه را برای تمرین و افزایش فعالیت ذهنی و مغزی فراهم کنند. به همین دلیل این مطالب توانسته اند مخاطبان زیادی در میان مردم در رده های سنی مختلف پیدا کنند.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اگر پاسخ را پیدا نکردید و به این قسمت از آزمون شناخت زن باردار رسیده اید نگران نباشید چون ما بزودی جواب این آزمون را خواهیم گذاشت.

پاسخ آزمون شناخت زن باردار

ممکن است در نگاه اول همه به زوج سمت چپ ااشاره نمایند. آنهم به علت برآمدگی شکم زن در این تصویر. اما واقعیت اینجاست که نوع قرار گرفتن دست های مرد در تصویر سمت چپ به گونه ای نیست که نشان بده همسر او واقعا باردار است. اما اگر به تصویر سمت راست دقت کنید، از روی حرکات دست مرد، مشخص است که زوج به تازگی متوجه شده اند که صاحب فرزند شده اند. مرد تلاش دارد از هم اکنون نگاه حمایتی به همسر و فرزند آینده خود داشته باشد.

پاسخ آزمون شناخت زن باردار

امیدوارم از آزمون شناخت زن باردار استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی نوازنده جعلی:کدام یک، از اعضای ارکستر نوازنده نیست؟

تست شخصیت دلسوزی: ببینید بیش از حد به فکر بقیه اید یا نه!

آزمون شناسایی پزشک دزد؛ یکی از این سه پزشک کلیه اهدایی برای پیوند را دزدیده است، اما کدومشون!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا