سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی بیمار قلابی؛کدامیک از افراد زیر واقعا بیمار نیست و خودشو زده به مریضی!؟

آزمون شناسایی بیمار قلابی؛ در تصویر آزمون شناسایی بیمار قلابی ،ما سه بیمار رو مشاهده میکنیم که بر روی تخت بیمارستان بستری می باشند ولی یکی از بیمارهای بستری شده، واقعا بیمار نیست. شما باید در یک نگاه بتوانید بیمار قلابی تصویر را شناسایی کنید. فقط یک نشانه کوچک می تواند به حل این معما کمک کند.

آیا شما میتوانید با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن بگویید که کدام فرد بیمار نمی باشد؟

کدوم فرد هنری واقعی می باشد: آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

 

آزمون امروز یکی از جدیدترین بازی‌های فکری است که در رسانه‌های اجتماعی بسیار همرسانی شده و ذهن بسیاری را مشغول کرده است.این آزمون دارای محدودیت زمانی نمی باشد و شما باید در یک نگاه جواب این آزمون را بدهید.

نوزاد گنگستر رو پیدا کن: آزمون شناسایی نوزاد گنگستر: اگر تیزی بگو کدوم یکی نوزاد گنگستر شهر است؟!

مادر واقعی دختر بچه رو پیدا کن: آزمون شناسایی مادر واقعی؛ با توجه به تصویر،کدام کودک به همراه مادر واقعی خود است!؟

 

تصویر آزمون شناسایی بیمار قلابی

آزمون شناسایی بیمار قلابی

آزمون های تصویری، شکل جالبی از پازل است که برای حل آن شما نیازمند استفاده از تمام مهارتهای شناختی خود هستید. یعنی دیدن، دقت کردن، فکر کردن و تمرکز کردن . برخی از سوالات هوش پس از ارائه پاسخ بدیهی به نظر می رسند، چرا که ما مغز خود را عادت داده ایم که کمتر بدیهیات را مورد توجه قرار دهد. اما در بسیار از مواقع بدیهیات و استدلال منطقی تنها راه حل ارائه پاسخ به سوالات هوش تصویری و نیز آزمون شناسایی بیمار قلابی است.

این معمای تصویری چندان سخت نیست. فقط نیاز است که با دقت، جزئیات تصویر را مورد بررسی قرار دهید. یک مسئله جزئی کوتاه می تواند به شما کمک کند تا راه حل را پیدا کنید. این سوالات هوش به شما کمک می کنند که جزئی نگر شوید.

قبل از اینکه پاسخ آزمون شناسایی بیمار قلابی را ارائه دهیم، اجازه دهید یک فرصت به کسانی دهیم که نتوانستند این معمای تصویری را حل کنند. احتمالا این افراد تاکنون بازی های فکری را در برنامه روزانه خود قرار نداده اند یا از تمام توان و تمرکز خود استفاده نکرده اند.

چشمای عقابی داری بیا اینو حل کن: قابل توجه چشم عقابی ها: نکته کلاس درس را پیدا کنی، باید بگم خیلی تیزبینی!

دانش آموز خطاکار رو میتونی پیدا کنی: آزمون شناسایی نویسنده نوشته تخته کلاس: چه کسی جمله روی تخته را نوشته است!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناسایی بیمار قلابی

اگر هنوز در تلاش برای به دست آوردن پاسخ آزمون شناسایی بیمار قلابی هستید، ما یک راهنمایی برای شما داریم،پاسخ بسیار ساده بود.مرد وسطی که بر روی تخت دراز کشیده بیمار تقلبی می باشد چون به دستان وی سرمی وصل نمی باشد. در تصویر زیر ما دلیل و پاسخ آزمون شناسایی بیمار قلابی را ارائه کرده ایم. دلیل قلابی بودن بیمار، در تصویر علامتگذاری شده است.

پاسخ آزمون شناسایی بیمار قلابی

ایا توانستید در یک نگاه به این آزمون جواب دهید یا مدت زمان بیشتری طول کشید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی بیمار قلابی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

اینارم ببین:

آزمون شناخت نامزد حقیقی: اگر نکته سنج باشی در 5 ثانیه نامزد واقعی این زن را شناسایی می کنید!

آزمون شناسایی قاتل وان حمام؛کدام زن مرد مقتول در وان حمام را به قتل رسانیده است؟

تست شخصیت بر اساس شکل چانه: از تشریح ذات و شخصیت خود و دوستان تان شگفت زده شوید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − 4 =

دکمه بازگشت به بالا