سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی قاتل وان حمام؛کدام زن مرد مقتول در وان حمام را به قتل رسانیده است؟

آزمون شناسایی قاتل وان حمام؛ در آزمون شناسایی قاتل وان حمام ما تصویری رو میبینیم که مردی به قتل رسیده و زنهای وی نیز دور وی جمع شده اند و شروع به گریه و ناله کرده اند،همه چیز طبیعی به نظر می رسد ولی در واقع یکی از زنهای وی،مرد نگون بخت را به قتل رسانده است.

آیا شما میتوانید با توجه به نشانه های موجود در تصویر بگویید کدام زن قاتل واقعی می باشد؟

نوزاد گنگستر رو پیدا کن: آزمون شناسایی نوزاد گنگستر: اگر تیزی بگو کدوم یکی نوزاد گنگستر شهر است؟!

ماموریت شما به عنوان یک کارآگاه مشتاق پلیس این خواهد بود که بفهمید قاتل مردی که در وان حمام افتاده است، کیست؟ شما برای حل کردن این آزمون دارای محدودیت زمانی 10 ثانیه ای می باشید.

 

دانش آموز خطاکار رو میتونی پیدا کنی: آزمون شناسایی نویسنده نوشته تخته کلاس: چه کسی جمله روی تخته را نوشته است!

کدوم فرد هنری واقعی می باشد: آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

تصویر آزمون شناسایی قاتل وان حمام

آزمون شناسایی قاتل وان حمام

آیا همواره مدعی هوش بالا و داشتن تمرکز عالی هستید؟ آیا معتقدید که معماها و بازی های فکری برای شما جز یک بازی ساده چیزی نیستند؟ اگر در تمام عمر خود به این باور رسیده اید که بسیار باهوش هستید، اما تا به حال نتوانسته اید آن را ثابت کنید. زمان شما فرا رسیده است.

شما با کمک آزمون شناسایی قاتل وان حمام و حل کردن آن می توانید نشان دهید که دارای ضریب هوشی بالا هستید. تلاش کنید که این معما را در 10 ثانیه شکست دهید.

آیا می توانید اینکار را در زمان تعیین شده انجام دهید؟ این به شما بستگی دارد که با این چالش در سطح دیگری به شکوفایی برسید.

زمان حل کردن این آزمون چگونه بر شما گذشت؟ اگر نتوانستید تمام جزئیات را بفهمید، احساس بدی نداشته باشید. در انتهای این یادداشت پاسخ صحیح را به شما می دهیم تا بتوانید با آرامشبه کارهای روزمره خود برسید.

همسر زن باردار رو میتونی تشخیص بدی:فکر میکنی کدوم یکی همسر زن حامله است؟ فقط 2 درصد از کاربران تونستن جواب درست بدن!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناسایی قاتل وان حمام

اگر دقت کنید، مرد با چاقو کشته نشده است. چرا که هیچ اثری از خون درون وان دیده نمی شود. چاقوی خونی مربوط به زن سمت راست است. چرا که دستانش خون آلود است. اما این چاقو خون بر روی دستان زن، ربطی به پرونده قتل ما ندارد. صحنه را با دقت بررسی کنید. زن سمت چپ که طناب را پنهان کرده است قاتل می باشد. احتمالاً وی با طناب مقتول را به قتل رسانده است و تلاش کرده بلافاصله طناب را که وسیله قتل بوده را پنهان کند.

پاسخ آزمون شناسایی قاتل وان حمام

ایا توانستید در مدت زمان تعیین شده به این آزمون جواب دهید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی قاتل وان حمام استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

فرآیند تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

اینارم ببین:

 قابل توجه چشم عقابی ها: نکته کلاس درس را پیدا کنی، باید بگم خیلی تیزبینی!

آزمون شناسایی مادر بزرگ واقعی؛ کدامیک از دو پیرزن با نوه خود به گردش آمده است!؟

تست هوش کتری: اگه باهوشی، سریع بگو کدوم کتری چای بیشتری توش هست!؟

تست شخصیت ویژگی جذاب و منحصر به فرد شما از نظر مردم چیه؟! بگو اول چی دیدی تا بهت بگم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا