سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناخت مجرم فراری؛ آیا میتونی بگی کدوم فرد یک مجرم فراری می باشد؟

آزمون شناخت مجرم فراری؛در تصویر آزمون شناخت مجرم فراری شما با سه فرد مختلف روبرو هستید. هر کدام از این افراد دارای سرگذشت و داستانی برای خود می باشند. ولی امروز ما به دنبال داستان زندگی آن ها نیستیم. شما باید شناسایی کنید که کدامیک از افراد موجود در تصویر یک مجرم فراری است؟

آیا میتونی با توجه به نشانه های موجود در تصویر مجرم فراری رو تشخیص بدی؟

 

فقط یادتان باشد برای ارائه پاسخ دادن به این آزمون مانند بسیاری از آزمون های اهل فان دارای زمان محدودی می باشید. اگر آماده هستید با دقت به تصویر آزمون شناسایی مجرم فراری نگاه کنید.

دانش آموز خطاکار رو میتونی پیدا کنی: آزمون شناسایی نویسنده نوشته تخته کلاس: چه کسی جمله روی تخته را نوشته است!

زن دزد رو گیر بیار و مساله رو حل کن: آزمون شناسایی زن دزد؛به نظر شما کدوم زن از فروششگاه دزدی کرده است؟

 

تصویر آزمون شناخت مجرم فراری

آزمون شناخت مجرم فراری

برای انجام آزمون شناخت مجرم فراری فقط 10 ثانیه فرصت دارید.شما باید از تمام حواس خود برای رمز گشایی این معمای تصویری استفاده کنید. پس اگر به دنبال چالش تصویری دشواری هستید که بتوانید مهارت های شناختی خود را آزمایش کنید، جای درستی آمده اید. برای موفقیت در این آزمون باید به تمام جزئیات تصویر نگاه کنید و در کمتر از 10 ثانیه پاسخ درست را ارائه دهید.

شما با کمک تصاویر معمایی می توانید مهارت ها و توانائیهای شناختی خود را محک بزنید. همچنین به کمک این تصاویر شما به بهترین شکل ممکن اوقات فراغت خود را سپری خواهید کرد.

آزمون شناخت مجرم فراری یکی دیگر از معماهای تصویری در شبکه های اجتماعی است که به شما برای داشتن ذهنی بهتر و آرام تر و همچنین جلوگیری از کسالت و خستگی کمک می کند.

این آزمون شناخت مجرم فراری بسیار ساده به نظر می رسد، ولی تنها کمتر از 29 درصد از شرکت کنندگان در فیس بوک طراح آزمون شناخت مجرم فراری، موفق به شناختن مجرم فراری در زمان مشخص شده شدند. اگر شما هنوز به دنبال پاسخ هستید، می توانید به بالا برگشته و زمان بیشتری را صرف دیدن جزئیات تصویر بکنید.

این رو هم ببینید: به مایکل کمک کنید دختری که نوزاد داره رو شناسایی کنه! فقط خنگا نمیتونن تستو حل کنن!

این هم جالبه : فکر میکنی کدوم یکی همسر زن حامله است؟ فقط 2 درصد از کاربران تونستن جواب درست بدن!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناسایی مجرم فراری

شاید هر کدام از ما با دیدن مرد قوی هیکل که میله ای فلزی در دست دارد با خود گفتیم حتما این مرد، مجرم فراری است. اما باید گفت واقعا نمی شود از طریق قیافه آدمها قضاوت کرد. مردی که مجرم فراری است، مردی است که لباس پلیس به تن کرده است. به وضوح آثار دستبند فلزی بر دستان این مرد دیده می شود و گویا این مرد نتوانسته است پس از فرار خیلی زود خودش را شر دستبند نجات دهد. لذا تا هنوز آثار کبودی وخون مردگی دستبند بر مچ دستانش مشخص است.

پاسخ آزمون شناخت مجرم فراری

آیا توانستید در مدت زمان تعیین شده به پاسخ آزمون شناخت مجرم فراری جواب دهید؟منتظر نظرات ارزشمند شما دوستان عزیز هستیم.

امیدوارم از آزمون شناخت مجرم فراری استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

اینارم ببین:

آزمون شناخت پرنسس دروغین: فقط باهوشا میتونن بگن کدومشون پرنسس نیست!

آزمون شناسایی قاتل مادربزرگ: فقط زبل ها می فهمن قاتل کیه؟ باور نمی کنی؟

در تصویر تئاتر سرخ پوست ها یک اشکال غیر منطقی دارد؛ آیا آنقدر زبل هستی بفهمی؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 4 =

دکمه بازگشت به بالا