سرگرمیتست هوش

آزمون شناسایی فرد آزاد؛ کدامیک از افراد موجود در تصویر، زندانی نیستند!؟

آزمون شناسایی فرد آزاد؛در تصویر آزمون شناسایی فرد آزاد، شما با افرادی روبرو هستید که به نظر می رسد همه زندانی هستند و دوران محکومیت خود را در زندان سپری میکنند. اما صبر کنید به نظر می رسد غیر زندانی هم در میان آنها هست!؟

آیا میتونی با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن بگویی کدام فرد در میان آنان یک فرد آزاد می باشد؟

 

برای پاسخگویی آزمون شناسایی فرد آزاد مجله اینترنتی اهل فان نیز تنها 7 ثانیه زمان دارید. شما باید در7 ثانیه به سوال آزمون شناسایی فرد آزاد پاسخ دهید. یادتان باشد که همه این سوالات تنها آزمون و تمرینی هستند برای رشد و توسعه مهارت ها و همچنین ورزش مغز شما.

دانش آموز خطاکار رو میتونی پیدا کنی: آزمون شناسایی نویسنده نوشته تخته کلاس: چه کسی جمله روی تخته را نوشته است!

زن دزد رو گیر بیار و مساله رو حل کن: آزمون شناسایی زن دزد؛به نظر شما کدوم زن از فروششگاه دزدی کرده است؟

 

تصویر آزمون شناسایی فرد آزاد

آزمون شناسایی فرد آزاد

سوالات و معماهای تصویری زمان محدودی برای پاسخگویی دارند. این زمان محدود سبب می شوند که پاسخگویی به آنها مشکل شود. از طرف دیگر شرکت کننده مجبور می شود از تمام مهارتها و توانائیهای خود برای حل آزمون اسفاده کند. لذا بیشتر ذهن خود را درگیر می کند و این می تواند یک تمرین ورزشی مناسب برای مغز باشد.

سوالات و معماهای تصویری از جمله بخش های پر طرفدار در شبکه های اجتماعی هستند. در این مطالب ذهن، هوش، منطق، تحلیل و دقت شما مورد آزمایش قرار می گیرد. به باور سازندگان این سوالات افراد تیزبین تر، دقیق تر، دارای تمرکز و خلاق می توانند در زمان مشخص شده این سوالات و معماهای تصویری را حل کنند!

معما یا سوال تصویری آزمون شناسایی فرد آزاد بسیار ساده است. اما اگر دقت نداشته باشید، شما را گمراه خواهد کرد. اگر مطمئن نیستید ک همیتوانید جواب درستی بدهید اشکالی ندارد چون همین که مغز خود را به چالش میکشید برای سلامتی شما مفید است.

همسر زن حامله کدومه؟فکر میکنی کدوم یکی همسر زن حامله است؟ فقط 2 درصد از کاربران تونستن جواب درست بدن!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناسایی فرد آزاد

اکنون نویت به جواب آزمون فرا رسیده است و احتمالا خیلی از شما شرکت کنندگان عزیز در آزمون شناسایی فرد آزاد بلافاصله به نگهبان زندان اشاره کرده اید ولی باید این را هم بدانید که نوزاد در شکم زن باردار نیز یک فرد آزاد می باشد.

پاسخ آزمون شناسایی فرد آزاد

آیا توانستید در مدت زمان تعیین شده پاسخ آزمون شناسایی فرد آزاد را بدهید؟منتظر نظرات ارزشمند شما دوستان عزیز هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی فرد آزاد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

اینارم ببین:

آزمون شناخت گارسون واقعی؛آیا میتونی در یک نگاه، گارسون واقعی را شناسایی کنی؟

آزمون شناسایی قاتل خطرناک؛ اگر مهارت کارآگاهی داشته باشی میتونی قاتل را پیدا کنی!

آزمون شناسایی عدد گم شده؛میتونی عدد گم شده در تصویر رو پیدا کنی؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا