سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناخت زامبی؛اگه ادعا میکنی خیلی باهوشی بگو کدومشون زامبیه

آزمون شناخت زامبی: اگر باهوش هستید و طرفدار پر و پا قرص سری فیلم های زامبی و ژانرهای این شکلی هستید وقتش رسیده که بفهمید واقعا چقدر با دنیای زامبی ها آشنا هستید؟!زامبی ها همانند خون آشام ها دارای نشانه های خاصی هستند.

اگر در زندگی تان حداقل یکبار فیلم هایی با این ژانر تماشا کرده باشید می توانید بفهمید که چه فرق هایی میان زامبی و خون آشام وجود دارد. اگر هم چیزی درباره شان نمی دانید پس این تست های سرگرمی اینجا هستند تا اطلاعات عمومی شما را در این زمینه بالا ببرند.

 

حتما ببین: آزمون کدام مادر بزرگ زامبی است؟اگه ادعا میکنی باهوشی بیا این تستو جواب بده

 

فیلم هایی مانند جنگ جهانی زد با بازی برد پیت و یا سریال خاطرات خون آشام، مشهورترین آثار در این زمینه هستند که اگر با این ژانر آشنا نیستید می‌توانید این ها را تماشا کنید و هیجان زده شوید.

نوع رابطه عشقیت را بشناس:تست شخصیت رابطه زوجین؛کدام زوج رابطه شان را پنهان میکنند؟

آزمون شناخت زامبی: کدامیک زامبی است؟ برای پاسخ این تست 5 ثانیه زمان دارید!

آزمون شناخت زامبی

بسیاری از روانشناسان معتقدند انجام کارهای روتین خارج از چارچوب روزمره، ذهن ما را تقویت می کند. ما عادت داریم کارهای تکراری را به روشی ثابت و یکسان انجام دهیم و درباره امورات روزمره هم زاویه دیدمان ثابت است.

حالا با توجه به این توضیحات داده شده تونستین فرد زامبی در تصویر را پیدا کنید؟اگه نتونستی غصه نخور چون الان ما قراره جواب آزمون شناخت زامبی را برای شما دوستان بزاریم،پس با ما همراه باشید.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

.

.

پاسخ آزمون شناخت زامبی

.

.

.

جواب آزمون شناخت زامبی

پاسخ آزمون شناخت زامبی

زن سمت راست زامبی است. حالت دست های او غیر عادی است. پیرزن فقط به دلیل نداشتن دندان آب دهانش سرازیر شده که رنگش هم طبیعی است و سبز نیست. مرد وسطی هم از بی خوابی رنج می برد و لباس هایش پاره است همین. متصدی هم که نمی تواند زامبی باشد چون هوشیار است و با تعجب به روبروی خود نگاه می کند. در نتیجه زن سمت راست زامبی است.

آیا توانستید پاسخ آزمون شناخت زامبی را پیدا کنید؟

هوش فصایی و درک تصاویر چیست؟

توانایی درک اطلاعات فضایی و دیداری، دگرگون کردن آن‌ها و ساخت تصاویر ذهنی بدون حضور محرک اصلی را دربر می‌گیرد. هوش فضایی توانایی ساختن تصاویر ذهنی سه بعدی و حرکت دادن و چرخاندن آن تصاویر را نیز دربر می‌گیرد. در ضمن توانایی شما برای مذاکره با محیط و دنیای پیرامون شما وابسته به این هوش می‌باشد.

این نوع هوش توانایی درک پدیده های بصری است. یادگیرنده‌ها دارای این نوع هوش، گرایش دارند که با تصاویر فکر کنند و برای به دست آوردن اطلاعات، نیاز دارند یک تصویر ذهنی واضح ایجاد کنند. آنها از نگاه کردن به نقشه ها، نمودارها، تصاویر، ویدیو و فیلم خوششان می‌آید.

آیا همه از این هوش برخوردار هستند؟

هوش فضایی در همه افراد وجود دارد و مانند هوش های دیگر قابل اندازه گیری است، اما برخی از افراد بر این باور هستند که این یک استعدادی است که بعضی ها دارند و بعضی ها ندارند.

شغل‌های مناسب برای آن ها عبارتند از:

دریانورد، مجسمه‌ساز، هنرمند تجسمی، مخترع، کاشف، معمار، طراح داخلی، مکانیک، مهندس.

اینارم ببین:

آزمون زوج پولدار؛اگه ادعا میکنی زرنگی بگو کدوم زوج واقعا پولداره؟

آزمون هوش نوشیدنی،چه کسی مسوول این خرابکاریه؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا