سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناخت خانواده فقیر: قابل توجه باهوشا، خانواده فقیر را در 5 ثانیه شناسایی کنید!

آزمون شناخت خانواده فقیر: با یک آزمون و یک معمای تصویری جذاب با مجله سرگرمی اهل فان همراه باشید. آیا فکر می کنید بسیار باهوش، نکته سنج و جزئی نگر هستید؟ به طوری که می توانید یک کارآگاه خوب باشید و به راحتی پیچیده ترین پرونده ها را حل کنید. اگر این گونه است و می خواهید آن را به صورت عملی اثبات کنید، باید آزمون ها و سوالات تصویری اهل فان را از دست ندهید و با حل هر کدام از انها در زمان مشخص ادعای خود را اثبات کنید.

جالب است: بگو کدوم دسته گل رو دوست داری تا بهت بگم معشوقه ات رو خوشبخت میکنی یا نه؟!

آزمون شناخت خانواده فقیر

سوالات، پازل ها و معماهای تصویری و دیگر بازی های فکری به خصوص در چند سال اخیر و فراگیر ویروس کرونا بیشتر مورد توجه قرار گرفتند. چرا که بیشتر افراد مجبور بودند در خانه، به کارهای خود بپردازند، به همین دلیل زمان زیادی برای آنان باقی می ماند. همین مسئله سبب شد تا بازی های فکری فراگیر شوند و طرفدران بسیاری پیدا کنند.

آزمون شناخت خانواده فقیر پس از انتشار در ردیت، بارها و بارها همرسانی شد. به طوری که در کمتر از 3 ساعت بیش از 500 مرتبه در صفحات و حساب کاربران مختلف به اشتراک گذاشته شد. شما در تصویر آزمون شناخت خانواده فقیر با یک تصویر مواجه هستید که دو خانواده مختلف را در ترمینال یک فرودگاه نشان می دهد. هر کدام از این خانواده قصد سفر به جایی دارند. خوشحال به نظر می رسند. سوالی که آزمون شناخت خانواده فقیر از شما می پرسد این جمله است: کدام خانواده می تواند فقیر باشد!؟

شاید جالب باشه: با این تست روانشناسی انتخاب بازمانده متوجه شو که احساساتت چگونه است؟!

تصویر آزمون شناخت خانواده فقیر

آزمون شناخت خانواده فقیر

اینم ببین: تست شخصیت میزان سخاوتمندی: با این تست متوجه شو که دوستت خسیسه یا بخشنده!

.

.

.

.

اینم قشنگه: آزمون قدرت ذهن یافتن عدد 4: فقط 2% افراد در یک نگاه، این عدد را پیدا می کنند!

به کسانی که پاسخ آزمون شناخت خانواده فقیر را پیدا کردند تبریک می گویم. اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، بهتر است بیشتر تلاش کنید و تمرکزتان را بیشتر کنید. تلاش بیشتر به معنای فعالیت بیشتر مغز است و ما مطمئن هستیم با افزایش فعالیت مغز، سطح توانائی های شناختی شما نیز افزایش پیدا می کند. پس 5 ثانیه دیگر نیز به خودتا فرصت دهید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی صاحب کوله پشتی؛یک تیزبین سریع تشخیص می دهد که کوله پشتی حاوی چاقو مال کدام دانش آموز است؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: فقط یک چوب کبریت رو حرکت بده تا معادله ریاضی درست بشه!| باهوشا تو 5 ثانیه موفق میشن!

پاسخ آزمون شناخت خانواده فقیر

به چمدان های خانواده سمت چپ نگاه کنید، آنها نو و جدید هستند و در دست زن سمت چپ بلیط هواپیما هست و دارند سفر تفریحی هوایی می روند و راحت هم هستند ولی خانواده سمت راست در یک ترمیال اتوبوس رانی هستند و مرد با کلافگی به ساعتش نگاه می کند.

پاسخ آزمون شناخت خانواده فقیر

امیدواریم از پاسخ آزمون شناخت خانواده فقیر داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

اینارو هم ببینید :

آزمون شناسایی فرد غیرعادی در زندان؛ کدامیک از افراد زندان، یک آدم عادی نمی باشد!؟

آزمون شناسایی فرد احمق؛کدامیک یک از این سه نفر، پس از پریدن از هواپیما دچار سانحه می شود؟

آزمون شناخت روبو پرستار: کدام یک از این 2 نفر پرستار نیست و یک ربات است؟!

 آزمون شناسایی کشته شده: به نظر شما کدوم یکی احتمال مرگش بیشتره؟!

 آزمون شناسایی مادر کودک؛ فقط یک نابغه در یک نگاه مادر کودک را میتواند شناسایی کند!

 آزمون شناسایی دانش آموز خاطی؛فقط یک ذهن خلاق میتواند دانش آموز خاطی در این تصویر را شناسایی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 12 =

دکمه بازگشت به بالا