سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناختن دزد سیب؛کدام فرد سیب درون جعبه را دزدیده است؟

آزمون شناختن دزد سیب؛در این ازمون تعدادی از مردم به میوه فروشی محل مراجعه نموده اند و مشغول خرید هستن،در بخش سیب ها همه نوع سیبی وجود دارد از جمله یک سیب بسیار کمیاب و گرانبها که ارزش بسیار زیادی هم دارد،در حین هجوم جمعیت برای دیدن این سیب و خرید آن نگهبانان فروشگاه متوجه می شوند که سیب گم شده است و یکی آن را برداشته است.

به همین دلیل نگهبانان به چهار فردی که به آنها اجازه بررسی شدن را نداده اند را در گوشه ای نگه داشته تا پلیس از راه برسد ،آیا شما میتوانید با یک نگاه سریع بگویید کدوم یکی از این افراد دزد سیب گرانبها می باشد؟

 

فقط یه کار اگاه خبره میتونه اینو حل کنه: آزمون زن قاتل؛کدام زن قاتل است؟

اگر فکر می کنید از جمله نوابغی هستید که به راحتی می توانید هر آزمون و سوالی را حل کنید؟ جرأت این را دارید که خود و توانائی های خود را با آزمون شناختن دزد سیب امتحان کنید؟باید گفت که ، یکی دیگر از آزمون هایی سختی است که شرکت کنندگان بسیاری را گیج کرده است. بدین ترتیب می توان گفت تنها نوابغ و کسانی که دارای مهارت ها و توانائیهای بالای شناختی هستند، می توانند این آزمون را رمزگشایی کنند.

دقت و نکته بینیتو بسنج: آزمون پیدا کردن تکه های زامبی؛تکه های زامبی رو در ده ثانیه پیدا کن

 

تصویر آزمون شناختن دزد سیب

آزمون شناختن دزد سیب

زمان در نظر گرفته شده برای پاسخ گویی به این آزمون تنها 10 ثانیه در نظر گرفته شده است. به واقع شما باید در یک نگاه آزمون شناختن دزد سیب را شناسایی کنید. پس اگر آماده هستید، باید فرصت را غنیمت شمرده و با کمک آزمون شناختن دزد سیب بررسی کنید که مهارت های منطقی و شناختی شما چگونه است؟ می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن آن را رمزگشایی کنید یا خیر؟ ما معتقدیم که اگر “کارآگاه” خوبی هستید، می توانید این معمای تصویری جالب را حل کنید. با آزمون شناختن دزد سیب مجله اینترتی اهل فان همراه باشید.

آزمون شناختن دزد سیب آنقدر چالشی است که تنها 20 درصد از افراد در اولین تلاش موفق شدند پاسخ صحیح را ارائه دهند. این معما از آن حیث پیچیده است که ذهن و مغز ما عادت کرده است به کلی نگری و دیدن جزئیات برای او سخت است. پس اگر می خواهید پیروز آزمون شناختن دزد سیب باشید، تلاش کنید دقت خود را متمرکز کرده و با نگاهی دقیق تصویر را بررسی کنید.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

زمان شما به پایان رسیده است. اگر به پاسخ نرسیدید، مطمئناً  درجه سختی آزمون شناختن دزد سیب، شما را گیج کرده است و هنوز به دنبال پاسخ هستید. اشکالی ندارد. می توانید زمان بیشتری را در اختیار داشته باشید. به دنبال یک نشانه کوچک باشید تا این آزمون را رمزگشایی کنید.

اگر توانستین به جواب برسید به شما تبریک میگویم چون از نظر هوش محیطی فکر بسیار خوبی دارید و ذهنتان باز می باشد.بزودی پاسخ آزمون شناختن دزد سیب را با شما عزیزان به اشتراک می گذاریم.

پاسخ آزمون شناختن دزد سیب

شاید در نگاه اول بسیاری از افراد پسر نوجوان سمت راستی را به عنوان دزد سیب معرفی کنند،چون وی در حال خوردن سیبی زرد رنگ می باشد،حتی بعضی ها به زن جوان یا مرد جوان در تصویر به عنوان دزد سیب اشاره کرده اند ولی دزد واقعی سیب گرانبها دختر نوجوان می باشد ،اگر به موهای وی نگاه بیندازیم وی به گونه ای حرفه ای سیب را در موهای خود پنهان کرده است.

پاسخ آزمون شناختن دزد سیب

ایا توانستید جواب آزمون شناختن دزد سیب را پیدا کنید؟از این آزمون رضایت داشتید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناختن دزد سیب امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

اینارم ببین:

معمای تصویری دارک که حلش نبوغ می خواد: چی می لنگه و عجیبه؟!

تست شخصیت، خود و اطرافیان را بهتر بشناسید: کدامیک از این مناظر برایتان جذاب تر است!؟

آزمون شناختن مرد خیانتکار؛اگه چشمای تیزبینی داری بگو چرا این مرد خیانتکاره؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا