سرگرمیمعمای تصویری

آزمون زن قاتل؛کدام زن قاتل است؟

آزمون زن قاتل؛در آزمون امروز تصویری را به اشتراک میگذاریم که باید از دقت و نکته سنجی خاصی برخوردار باشید تا بتوانید جواب آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارید.

چرا این نوع معماها اهمیت دارند؟ سوالات معمای تصویری که ما هر روزه به اشتراک می گذاریم در فیسبوک و یوتیوب طرفداران زیادی دارد. بعضی از آن ها ساده ارزیابی می شوند، در حالی که بعضی دیگر دشوارتر و عجیب تر هستند.

این تست را هم ببینید : تست بینایی: اگر ادعای تیزبینی داری هویج متفاوت رو سریعا پیدا کن !!!

 

آزمون زن قاتل؛کدام زن قاتل است؟

در این تصویر همانگونه که میبینیم دو تصویر از دو زن متفاوت وجود دارد،که در حال تحویل دادن غذا و نوشیدنی به شریک زندگی خود می باشند،اما یکی از این زنها قاتل می باشد که تصمیم گرفته شریک زندگی خود را از پا در بیاورد،حال شما دوستان باید با تحلیل و پردازش تصویر و در کمال آرامش به ما بگویید که کدام یک از این دو خانم قاتل می باشد،امیدوارم موفق باشید.

آزمون زن قاتل

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

.

.

خب دوستان عزیز تصویر را دیدید؟آیا به خوبی توانستید تحلیل کنید و زن قاتل را بیابید؟اگر توانستیدبه شما آفرین میگویم و اگه نتونستین اشکالی نداره،چون ما به زودی جواب این آزمون زن قاتل رو میدیم،پس با ما همراه باشید.

.

.

جواب آزمون زن قاتل

جواب آزمون زن قاتل

همان طور که میبینیم نوع گرفتن بشقاب در دست زن سمت راستی بسیار عجیب است و حس ترس دارد با اینکه سعی دارد با خنده مصنوعی آن رانشان ندهد،همینطور مرد نیز انگار فهمیده و به غذای زن و نوع گرفتن بشقاب با تردید نگاه میکند.

چرا سوالات هوش تصویری مفید هستند؟

بازی های فکری و سوالات هوش تصویری یکی از آن فعالیت های خوب برای ارتقا و رشد مغز هستند؛ زیرا این بازی های فکری با تفکر خلاق حل می شوند. در حین حل این معماها، باید مسئله را کمی متفاوت و خارج از چارچوب تحلیل کنید. برای رسیدن به راه حل، باید از ذهن خلاق استفاده کنید زیرا پاسخ درست در مقابل شما نخواهد بود.

مجله اهل فان هر روز تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد.

اینارم ببین:

آزمون کدام مادر بزرگ زامبی است؟اگه ادعا میکنی باهوشی بیا این تستو جواب بده

آزمون هوش نوشیدنی،چه کسی مسوول این خرابکاریه؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − یک =

دکمه بازگشت به بالا