سرگرمیتست بینایی

آزمون دقت و تمرکز درخت و حیوانات: اگر چشمان تیزی دارید!حیوانات مخفی درون درخت را پیدا کنید.

آزمون دقت و تمرکز درخت و حیوانات: تصاویر معمایی یا آنچه که بیشتر تحت عنوان تصاویر توهم نوری از آن ها یاد می شود، هزاران کاربر اینترنت را به دردسر انداخته است. برخی فکر می کردند که از هوش بالایی برخوردارند، اما در حل این تصاویر با مشکلات فراوانی روبرو شده اند. در آزمون دقت و تمرکز درخت و حیوانات، بار دیگر بینایی و دقت شما به چالش کشیده می شود. شما باید بتوانید حیوانات مخفی درون درخت را شناسایی کنید. با بخش تست بینایی اهل فان همراه باشید.

امروز هم ما یک توهم نوری باورنکردنی را برای شما به اشتراک گذاشته ایم. این تصویز نه تنها چشم خوانندگان را آزمایش می کند، بلکه سعی می کند ظرفیت واقعی آنها را در سطح شناختی رمزگشایی کند. همانطور که قبلاً در سایر ازمونه ها و تصاویر معمایی نشان داده ایم، این استثنا نیست و دیدن همه حیوانات بسیار دشوار است. همه چیز به سطح فکری شما بستگی دارد.

شاید جالب باشه: با این تست روانشناسی انتخاب بازمانده متوجه شو که احساساتت چگونه است؟!

در تصویر یک درخت مانند درخت های دیگر دیده می شود. اما این توهم نوری ،زمانی مطرح می شود که به این موضوع اشاره می کنیم که در این درخت چندین حیوان مخفی شده اند. اگر آماده هستید با دقت به تصویر نگاه کرده و حیوانات را شناسایی کنید.

جالب است: بگو کدوم دسته گل رو دوست داری تا بهت بگم معشوقه ات رو خوشبخت میکنی یا نه؟!

تصویر آزمون دقت و تمرکز درخت و حیوانات

آزمون دقت و تمرکز درخت و حیوانات

 

اینم ببین: تست شخصیت میزان سخاوتمندی: با این تست متوجه شو که دوستت خسیسه یا بخشنده!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی صاحب کوله پشتی؛یک تیزبین سریع تشخیص می دهد که کوله پشتی حاوی چاقو مال کدام دانش آموز است؟

شاید تاکنون حیوانات را شناسایی کرده اید. اگر هنوز شناسایی نکرده اید باید بگویم این حیوانات دارای دندان های کوچک با پوست بسیار کرکی هستند.

خوب بیشتر از این معطل نمی کنیم و پاسخ را برای شما ارائه می دهیم.

.

.

.

شاید بپسندید: فقط یک چوب کبریت رو حرکت بده تا معادله ریاضی درست بشه!| باهوشا تو 5 ثانیه موفق میشن!

پاسخ

خوانندگانی که توانستند تمام خرگوش ها را در این تصویر تجسم کنند، همانطور که نشان دادند سطح فکری بالاتری نسبت به بقیه دارند.

اگر سر خود را به سمت چپ خم کنید، می توانید گوش های یکی از حیوانات را تجسم کنید.

حیوان پشمالوی دیگر بالای همه، بالای درخت است. در حالی که سومی وارونه است و اگر موبایل خود را کامل بچرخانید دقیقا متوجه آن خواهید شد. بنابراین، این توهم نوری در حال حاضر حل شده است و مهمتر از همه شما مکان هر یک از خرگوش هایی که در آن ظاهر می شوند را می دانید.

آیا همه آنها را به طور کامل دیدید؟ اگر چنین است، به ما نشان دادید که توانایی شناختی شما بسیار بالاتر از سایر افراد است.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی کشته شده: به نظر شما کدوم یکی احتمال مرگش بیشتره؟!

 

آزمون دقت و تمرکز درخت و حیوانات-پاسخ

به انتهای معمای تست بینایی رسیدیم، ما شکی نداریم که چقدر از تلاش برای حل این چالش لذت بردید. از این نظر، ما یک بار دیگر از شما دعوت می کنیم تا بیشتر از این معماهای تصویری را بیابید تا همراه با خانواده و دوستانتان، به افزایش توانایی های شناختی خود ادامه دهند.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید، به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

تصاویر توهم نوری

گاهی اوقات، آنچه در برخی از تصاویر ظاهر می شود، آن چیزی نیست که به نظر می رسد. برای درک آن باید روی ذهن خود تمرکز کنیم. این تصاویر به عنوان توهمات نوری شناخته می شوند. عکس هایی با انواع توهمات نوری در حال حاضر در رسانه های اجتماعی ترند هستند.

حل تصاویر توهم نوری، گاهی اوقات می توانند هم سرگرم کننده و هم چالش برانگیز باشند. برخی از معماها ممکن است فقط چند ثانیه طول بکشد تا شما حل کنید، در حالی که برخی دیگر ممکن است برای شما مدت زمان زیادی طول بکشد.

اینا رو هم ببینید:

آزمون ذهن با یافتن تفاوت ها؛ اگر تمام تفاوتهای دو تصویر را پیدا کنید،قدرت تمرکزتان بالاست!

آزمون تمرکز حروف ،این تست تمام حواس شما را فعال می‌کند

 آزمون شناسایی مادر کودک؛ فقط یک نابغه در یک نگاه مادر کودک را میتواند شناسایی کند!

 آزمون قدرت ذهن یافتن عدد 4: فقط 2% افراد در یک نگاه، این عدد را پیدا می کنند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا