سرگرمیتست بینایی

آزمون دقت ذهن: آیا توانستید خرس پنهان شده در جنگل را پیدا کنید!؟

آزمون دقت ذهن:بخش تست بینایی مجله اهل فان با یک تصویر جالب با شماست. این تصویر شگفت‌انگیز توجه و دقت ذهن شما را به چالش می‌کشد تا یک خرس پنهان شده در جنگل را پیدا کنید. در این تصویر مردی در حال شکار با یک جفت کفش برفی و یک تفنگ شکاری دیده می شود.

این تصویر در واقع یک آزمون دقت ذهن است. با یک نگاه 5 ثانیه ای باید بتوانید خرس پیدا کنید. در صورت پیدا کردن خرس، می توان گفت که دقت نظر و توجه شما زیاد است.

خیلی جالبه: آزمون شناسایی تفنگ مخفی؛ چه کسی سعی میکند یک تفنگ واقعی را وارد اتوبوس کند!

آزمون دقت ذهن

آزمون دقت ذهن

در این نقاشی یک خرس کریزلی پنهان شده است، اما شکارچی آن را ندیده است. آیا شما توانستید آن را پیدا کنید؟ برای دیدن خرس به پایین صفحه بروید.

اینم ببین: آزمون شناخت پولدار فیک: تیزترین کارآگاه ها هم نمی تونن بفهمنن کدوم یکی متظاهره؟!

..

..

..

..

حتما ببین: آزمون پیدا کردن کارآگاه خصوصی؛ فقط نابغه ها میتونن در 7 ثانیه کارآگاه خصوصی را پیدا کنن!

..

..

..

..

خیلی جالبه: آزمون شناسایی بیماری که می میرد: با این کار احمقانه و دشمنی، کدام یکی خواهد مرد؟!

پاسخ آزمون دقت ذهن

یکی از معضلاتی که دنیای مدرن با آن روبروست کم تحرکی است. کم تحرکی جسمی و ذهنی سبب می شود که کم کم سلامت جسم و مغز از میان برود. سلامت جسم با ورزش منظم روزانه و یک رژیم غذایی مناسب قابل حل است. در کنار آن سلامت مغز نیز با انجام فعالیت ذهنی امکان پذیر است. بر همین اساس انجام منظم بازی های فکری می تواند سلامت مغز را تضمین کند.

حل جدول کلمات متقاطع، سوالات هوش، معماهای تصویری، تست ها، پازل ها و … در این زمینه می توانند کمک زیادی به ما کنند. در آزمون دقت ذهن شما می توانید به بهترین شکل ممکن مهارت های شناختی همچون قدرت دید و تمرکز خود را به چالش بکشید. تمرکز و دقت بیشتر سبب می شود که سلول های خاکستری مغز شما فعالیت بیشتری کند و همین مسئله ما را به هدفمان نزدیک می کند.

امیدوارم از آزمون دقت ذهن استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

تصاویر توهم نوری

گاهی اوقات، آنچه در برخی از تصاویر ظاهر می شود، آن چیزی نیست که به نظر می رسد. برای درک آن باید روی ذهن خود تمرکز کنیم. این تصاویر به عنوان توهمات نوری شناخته می شوند. عکس هایی با انواع توهمات نوری در حال حاضر در رسانه های اجتماعی ترند هستند.

حل تصاویر توهم نوری، گاهی اوقات می توانند هم سرگرم کننده و هم چالش برانگیز باشند. برخی از معماها ممکن است فقط چند ثانیه طول بکشد تا شما حل کنید، در حالی که برخی دیگر ممکن است برای شما مدت زمان زیادی طول بکشد.

اهمیت پرداختن به این آزمون ها

چگونه در این پازل بصری چالش برانگیز عمل کردید؟ آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

اینارو هم ببینید جالبه:

 آزمون دقت ذهن: آیا توانستید خرس پنهان شده در جنگل را پیدا کنید!؟

 آزمون شناسایی دزد کتابخانه؛ کدامیک از افراد تصویر از کتابخانه، کتابی را دزدیده است!؟

 آزمون شناسایی مادر واقعی کودک؛ مادر واقعی کودک تصویر کدامیک از زنان می باشد!؟

 آزمون شناسایی شیشه شکن: فقط یک نابغه می تواند پاسخ صحیح را بدهد!

 آزمون شناسایی سرپرست احمق: در عرض 5 ثانیه بگو کدام کدام کی احمق تر است!

 آزمون شناخت خیانتکار: کدوم یک ازین مردا مثل پیکه به شکیرا خیانت کرده؟!

 آزمون شناسایی نوه پیرزن؛ کدامیک از این دو دختر، نوه واقعی پیرزن است؟ چرا؟

آزمون شناسایی بطری های خالی؛اگر ادعا داری دقت و تمرکزت عالیه، بطری‌های خالی را در 15 ثانیه پیدا کن!

تست قدرت دید با تصاویر جالب؛قدرت دید و تمرکز خود را با پیدا کردن شکلک متفاوت امتحان کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو − 2 =

دکمه بازگشت به بالا