سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی خون آشام در ساحل؛ اگر ادعا میکنی تیزبینی، در 7 ثانیه خون‌آشام موجود در تصویر را شناسایی کن!؟

آزمون شناسایی خون آشام در ساحل؛در تصویر آزمون شناسایی خون آشام در ساحل شما قسمتی از یک جزیره را مشاهده می کنید. دو زندانی فراری نیز در تصویر دیده می شوند. گویا این دو توانسته اند از یک زندان دور افتاده که در آنجا حبس شده بودند، فرار کنند. و از راه دریا در نهایت به این جزیره رسیده اند. همه چیز در تصویر عادی است. اما گویا خون اشامی در تصویر حضور دارد!

آیا میتوانی با توجه به تصویر خون آشام رو تشخیص بدی  و این آزمون رو حل کنی؟

شما برای حل کردن این آزمون تصویری دارای محدودیت زمانی 7 ثانیه ای می باشید،لذا تلاش کنید با دقت تمام به تصویر آزمون شناسایی خون آشام در ساحل نگاه کنید. شما تنها 7 ثانیه برای ارائه پاسخ درست فرصت دارید.

حتما ببین: آزمون پیدا کردن کارآگاه خصوصی؛ فقط نابغه ها میتونن در 7 ثانیه کارآگاه خصوصی را پیدا کنن!

تصویر آزمون شناسایی خون آشام در ساحل

خیلی جالبه: آزمون شناسایی بیماری که می میرد: با این کار احمقانه و دشمنی، کدام یکی خواهد مرد؟!

آزمون شناسایی خون آشام در ساحل

می دانیم که ارائه پاسخ در زمان محدود شاید کمی مشکل باشد، اما این آزمون ها با زمان محدود تلاش می کنند، ذهن شما را بیشتر درگیر کرده و ذهن شما را خلاق تر و نسبت به جزییات آماده کنند.

شما صبح خود را با چه چیزی شروع می کنید؟ یک استکان چای، یک ورزش سبک، دوش گرفتن یا …؟ همه این موارد می تواند به جسم ما شور و نشاط خاصی بدهد. اما آیا در مورد تقویت مغز خود در ابتدای روز با معماها و بازی های فکری فکر می کنید؟

اینم ببین: آزمون شناخت پولدار فیک: تیزترین کارآگاه ها هم نمی تونن بفهمنن کدوم یکی متظاهره؟!

به باور بسیاری از کارشناسان، بازی های فکری، چالش ها و… توجه، کنجکاوی و توانایی شما برای تفکر خلاق را آزمایش می کند. به این ترتیب مغز شما وادار به فعالیت می شود. فعالیت مغر سبب می شود که احتمال ابتلای شما در سنین کهنسالی به مشکلات و بیماری های مربوط به مغز همچون فراموشی و … کاهش پیدا کند.

جواب کمی سخت می باشد، اما غیرممکن نیست. اگر هنوز در مورد پاسخ خود شک دارید، باید به پاراگراف های بعدی دقت کنید. اما قبل از آن بهتر است با دقت بیشتری به تصویر بالا نگاه کنید.

آزمون شیشه شکن رو هم ببین: آزمون شناسایی شیشه شکن: فقط یک نابغه می تواند پاسخ صحیح را بدهد!

این آزمونم ببین: آزمون شناخت خیانتکار: کدوم یک ازین مردا مثل پیکه به شکیرا خیانت کرده؟!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناسایی خون آشام در ساحل

ما پاسخ را در تصویر زیر علامتگذاری کرده ایم. پشت درخت نخل را نگاه کنید.اگر خوب ببینیم، می‌توانیم خون‌آشام پنهان شده را ببینیم.خون آشام ما یک خفاش می باشد که به دلیل روز روشن خود را به شکل خفاش درآورده است.

خیلی جالبه: آزمون شناسایی تفنگ مخفی؛ چه کسی سعی میکند یک تفنگ واقعی را وارد اتوبوس کند!

پاسخ آزمون شناسایی خون آشام در ساحل

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی خون آشام در ساحل جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی خون آشام در ساحل استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

فرآیند تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

اینارم ببین:

 آزمون شناسایی قاتل شوهر؛هر دو زن تصویر قاتل‌ می باشند، ولی کدام یکی همسر خود را به قتل رسانده است!؟

 آزمون شناسایی مادر واقعی کودک؛ مادر واقعی کودک تصویر کدامیک از زنان می باشد!؟

 آزمون دقت ذهن: آیا توانستید خرس پنهان شده در جنگل را پیدا کنید!؟

 آزمون شناسایی دزد کتابخانه؛ کدامیک از افراد تصویر از کتابخانه، کتابی را دزدیده است!؟

 آزمون شناسایی سرپرست احمق: در عرض 5 ثانیه بگو کدام کدام کی احمق تر است!

 آزمون شناسایی سرپرست احمق: در عرض 5 ثانیه بگو کدام کدام کی احمق تر است!

 آزمون شناسایی نوه پیرزن؛ کدامیک از این دو دختر، نوه واقعی پیرزن است؟ چرا؟

شخصیت شناسی سبک خوابیدن،بخش هایی از شخصیت شما را فاش می کند!

آزمون شناسایی فرد پیروز؛احتمال کشته شدن کدامیک از افراد تصویر بیشتر است؛ مرد یا زن!؟

آزمون شناسایی زن کودک ربا: اگر کودک ربا رو در 3 ثانیه پیدا کنی باید در FBI مشغول به کار بشی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا