سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی تفنگ مخفی؛ چه کسی سعی میکند یک تفنگ واقعی را وارد اتوبوس کند!

آزمون شناسایی تفنگ مخفی؛ تصویر آزمون شناسایی تفنگ مخفی یک ایستگاه اتوبوس را نشان می دهد. 4 نفر در ایستگاه حضور دارند. یکی از مسافران با خود یک سلاح یا تفنگ واقعی را حمل می کند. اما کدامیک از این افراد این کار را انجام داده اند؟  احتمالا تصمیمات بدی دارد! قبل از آنکه تصمیم های خود را عملی کند به پلیس در شناسایی این فرد کمک کنید.

آیا می توانید با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن این فرد را شناسایی کنید!؟

اینم قشنگه ببین: تست شناخت انسان سالم: اگر در یک نگاه انسان سالم رو از زامبی تشخیص بدی خیلی زرنگی!

برای دادن پاسخ به آزمون شناسایی تفنگ مخفی، به دنبال نشانه باشید. یک چشم تیزبین و ذهن خلاق می تواند در کمتر از7 ثانیه به راحتی تفنگ مخفی در این تصویر را شناسایی کند.با دقت به تصویر زیرنگاه کنید.

شاید جالب باشد: تست شخصیت شناسی جالب: بگو اول کدوم کارو می کنی تا بگم چجور آدمی هستی!

تصویر آزمون شناسایی تفنگ مخفی

آزمون شناسایی تفنگ مخفی

به دقت به تمام زوایای تصویر معمایی دقت کنید. از مهارتهای تصویری و نیز منطق خود استفاده کنید تا به پاسخ صحیح دست پیدا کنید. همه این کارها را باید در یک زمان مشخص محدود (7 ثانیه) به انجام برسانید. پس طبیعی است که چالش برانگیز می شوند. با مجله اینترنتی اهل فان و آزمون شناسایی تفنگ مخفی همراه باشید.

طرفداران سوالات هوش تصویری در شبکه های اجتماعی و فضای اینترنت،علاقه زیادی به محک زدن توانائیهای شناختی خود دارند. معماهای تصویری وتصاویر جذاب آن می توانند برای لحظه ای، ذهن درگیر ما را در یک امر مشخص متمرکز کند که این خود برای هر کسی یک استراحت محسوب می شود. از سوی دیگر با انجام مستمر این بازی های خود به خود سطح توانائیهای شناختی افزایش پیدا خواهد کرد.

اینم ببین: تست هوش کدام مقاومت میکند: کدام یکی بعد از گذشت 24 ساعت همچنان زنده خواهد ماند؟!

به این ترتیب معماها و سوالات هوش می توانند علیرغم درگیر کردن ذهن شما، به گونه ای شگفت انگیز شما را آرام کنند، توانائیهای شناختی شما را بهبود و توسعه می بخشند، لذا یکی از بهترین گزینه ها برای پر کردن اوقات فراغت هستند.

احتمالا تا به حال پاسخ آزمون را پیدا کرده اید. اگر هنوز سردرگم هستید و دچار تردید می باشید، میتوانید بیشتر تصویر را نگاه کنید، اشکالی ندارد که به بالا برگردید و با دقت بیشتر به تصویر نگاه کنید. متوجه چیزی شدید!؟

این آزمونم ببین: آزمون شناسایی مادر کودک فراموشکار؛کدامیک از این دو زن مادر دخترک است، چرا؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

اینم ببین: با این تست شخصیت نیمه پنهان و غمگین خود را بشناسید!

پاسخ آزمون شناسایی تفنگ مخفی

از مرد سمت راست شروع می کنیم. زیر گرمکن او یک برجستگی دیده می شود، گویا چیزی مخفی کرده است. اما خوب فکرنمی کنیم او اینقدر ناشی باشد که اسلحه را به این صورت مخفی کند. ممکن است به راحتی شناسایی شود. لذا احتمال ضعیف است که او اسلحه مخفی داشته باشد.

کودک در دستان خود یک تفنگ اسباب بازی دارد. زنی هم که مشغول تماشای صفحه گوشی خود است به نظرمی رسد اسلحه مخفی نداشته باشد. یک شی در کیف او دیده می شود. اما گمان نمی رود که این شی یک تفنگ باشد.

به پیرزن نگاه کنید. هیچ کسی شک نمی کند که او یک اسلحه مخفی داشته باشد. اما دقت کنید به عصای این پیرزن. بیشتر از اینکه یک عصا باشد، یک اسلحه قدرتمند است که او برای اینکه کسی متوجه نشود به شکل عصا از آن استفاده می کند.

حتما ببین: آزمون شناسایی زندانی در شرف آزادی؛آیا میتوانید بگویید کدامیک از این دو زندانی زن، بزودی از زندان آزاد می شود!؟

پاسخ آزمون شناسایی تفنگ مخفی

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی تفنگ مخفی جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی تفنگ مخفی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

فرآیند تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

اینارم ببین:

آزمون پیدا کردن کارآگاه خصوصی؛ فقط نابغه ها میتونن در 7 ثانیه کارآگاه خصوصی را پیدا کنن!

داستان کوزه ترک خورده براساس داستانی از هند که فوق العاده جذابه +از دست ندی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا