سرگرمیمعمای تصویری

آزمون اشتباهات در تصویر؛اگه ادعات میشه نکته سنجی بیا وسط

آزمون اشتباهات در تصویر؛این معما کاربران را حسابی دچار چالش میکند! برای فهمیدن این تست هوش سرگرمی، علاوه بر نبوغ و خلاقیت،باید از سطحی نگری و ظاهربینی روزمره فاصله بگیرید!

هیچ چیز دقیقا همان طور نیست که به نظر می رسد و تست های سرگرمی هم می خواهند همین را به ما یادآوری کنند.

 

بازی های فکری و سوالات هوش تصویری یکی از آن فعالیت های خوب برای ارتقا و رشد مغز هستند؛ زیرا این بازی های فکری با تفکر خلاق حل می شوند. در حین حل این معماها، باید مسئله را کمی متفاوت و خارج از چارچوب تحلیل کنید.

 

اگه ادعا داری ریاضیت خوبه اینو جواب بده:فکر می کنید ریاضی تان خوب است؟ اما این تست را اشتباه حل میکنید!

حتما ببین: آزمون کدام مادر بزرگ زامبی است؟اگه ادعا میکنی باهوشی بیا این تستو جواب بده

 آزمون اشتباهات در تصویر

 

آزمون اشتباهات در تصویر

اگه ادعات میشه نکته سنجی بیا وسط

اگر پاسخ تان را آماده کرده اید وقتش رسیده که در ادامه جواب را ببینید. اگر پاسختان یکی بود به خودتان آفرین بگویید و اگر نه ناامید نشوید! هزاران تست در دنیا هست که بخش های مختلف هوش شما را می سنجد. شاید اینجا اشتباه کنید اما تست های دیگر ممکن است برایتان مثل آب خوردن باشد!

.

.

آزمون اشتباهات در تصویر

حقیقت و دروغ گاهی مرز باریکی با یکدیگر دارند. اما لزوما منظور این نیست که نمی شود هرگز آن چه واقعیت دارد فهمید. برعکس گاهی حقیقت درست جلوی چشم ماست؛ فقط کافیست چشمانمان را به روی واقعیت نبندیم!

جواب آزمون اشتباهات در تصویر

جواب آزمون اشتباهات در تصویر

 

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

جنبه خوب پازل ها و بازی های فکری

آزمون اشتباهات در تصویر: حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند. بازی های پازل مغز شما را برای دیدن رویکردهای مختلف برای مشکلات آموزش می دهند. و در آخر، پازل های بصری به تمرین عضلات چشم شما کمک می کنند.

اینم جالبه:تست هوش زن باردار که جانش در خطره کدومه؟ کدوم کارش احمقانه ست؟

آیا تست هوش این هفته را دوست داشتید؟

آیا آزمون اشتباهات در تصویر را دوست داشتید؟ برای شما خیلی راحت بود؟ خوب، اگر توانستید با چالش روبرو شوید، به شما تبریک می‌گوییم. و اگر نه، پس ما شما را تشویق می کنیم که به آزمایش خود با این نوع چالش ادامه دهید. آیا می خواهید چالش های بیشتری از این دست ببینید؟ در اینجا به شما می گوییم که چگونه این کار را انجام دهید. برای انجام این کار، فقط باید پیوند زیر را دنبال کنید:تست هوش بیشتر در مجله اهل فان

آیا معماهای منطقی و معماهای تصویری یکی هستند؟

به طور کلی می توان بین معماهای منطقی و معماهای تصویری تمایز قائل شد. اولی بازی هایی هستند که راه حل معما از طریق استدلال و شهود قابل دسترسی است. این نوعی سرگرمی است که به دانش قبلی بستگی ندارد، بلکه یک تمرین ذهنی برای خواندن بین خطوط داده های ارائه شده در توضیحات است.

اینارم ببین:

آزمون زوج پولدار؛اگه ادعا میکنی زرنگی بگو کدوم زوج واقعا پولداره؟

آزمون هوش نوشیدنی،چه کسی مسوول این خرابکاریه؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا