زیبایی و سلامتآرایش و زیبایی

کاهش وزن با آب لوبیا: 4 ترفند عالی پارک شین هه برای لاغر شدن

کاهش وزن با آب لوبیا: پارک شین هه بازیگر مشهور کره ای که سال ها پیش توپر بود با رژیم لاغری جالب خود اندام باریک و جذابی پیدا کرده است. یکی از رازهای او کاهش وزن با آب لوبیاست که به همراه 3 اصول دیگر باعث شده او بتواند اندام خوبی داشته باشد. در ادامه ما رازهای کاهش وزن و حفظ تناسب اندام او را در این بخش از زیبایی و سلامت مجله اینترنتی اهل فان برای شما خواهیم گفت.

بعد از ساعت 6 بعد از ظهر غذا نخوردن

شین هی علیرغم مشغله کاری خود، در طول شب زمانی که دیگران در خواب هستند، می تواند با نخوردن بعد از ساعت 6 بعدازظهر، رژیم غذایی خود را کنترل کند.

کاهش وزن با آب لوبیا و 4 ترفند پارک شین هه

فقط دو وعده در روز بخورید

برنامه شین هی به او اجازه نمی دهد هر روز سه وعده غذایی آماده کند و بخورد. او فقط دو وعده در روز می خورد که شامل صبحانه و شام می باشد. این روش به شما امکان می دهد روند برنامه ریزی وعده غذایی شما را ساده کرده و به طور بالقوه اهداف کاهش وزن شما را پیش ببرد.

آب لوبیا قرمز بنوشید

پارک شین هه به راحتی احتباس مایعات را دریافت می کند. از این رو او همیشه آب لوبیا قرمز را برای کاهش احتباس آب مصرف می کند. لوبیا قرمز به لوبیا آزوکی یا لوبیای آزوکی نیز معروف است. لوبیا آزوکی سرشار از فیبر محلول است و با تسریع دفع مواد زائد از بدن به سم زدایی کبد کمک می کند.

کاهش وزن با آب لوبیا-پارک شین هه

دوچرخه سواری و رقصیدن

با وجود خواسته های سنگین زندگی، شین هه متعهد می شود که 2 تا 3 بار در هفته ورزش کند. او همچنین رقص را به عنوان شکل اصلی ورزش خود انجام می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا