فرهنگ و هنر

همسرِ چشم رنگی مهدی سلوکی، محمد سریال ستایش+ عکس

همسر مهدی سلوکی: مهدی سلوکی دارای مدرک دیپلم رشته گرافیک از هنرستان مالک اشتر تهران است و پس از خدمت سربازی در کنکور هنر و رشته بازیگری دانشگاه اراک پذیرفته شد اما فعالیت های بازیگری مانع از دریافت مدرک لیسانس او گشت. این بازیگر هنر را از خطاطی و نقاشی آغاز کرد و در ادامه وارد عرصه بازیگری شد.

مهدی سلوکی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 14 خرداد 1361 در اصفهان است. پدرش سرهنگ نیروی هوایی اهل تهران و مادرش اصالت اراکی دارد. مهدی سلوکی تنها یک برادر بزرگتر از خود به نام محمد دارد که از مجریان با سابقه تلویزیون می باشد. با بخش فرهنگ و هنر مجله اهل فان همراه باشید.

این هم جالبه: عکس های مراسم عقد احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی با زن جذابش+ بیوگرافی

 

ازدواج و همسر مهدی سلوکی

مهدی سلوکی در آذرماه 1393 ازدواج کرده و متاهل می باشد. او در برنامه تلویزیونی فرمول یک، از ازدواج موفق و عاشقانه خود صحبت کرد. این هنرمند با حضور در برنامه فرمول یک با اجرای علی ضیاء در مورد درباره اضافه وزن خود گفت:

همسر مهدی سلوکی

ازدواج و رسیدن به آرامش باعث اضافه وزن من شده، معمولا افراد بعد از ازدواج چاق می شوند و منم همینطور. اوایل به این موضوع اهمیتی نمی دادم اما از بازخورد مخاطبان متوجه شدم که دیر شده و من دیر جنبیدم. الان چند سالی است که مدام رژیم می گیرم و بعد از پایان سریال ستایش3، کاهش وزن خوبی داشته ام.

مهدی سلوکی و عرصه اجرا و بازیگری

من در دوران تحصیل برای نرفتن به کلاس و مدرسه، بسیار تمارض می کردم. در یک دوره ای، گروهی از صدا و سیما به مدرسه ما آمدند و من پرسیدم برای همراهی این گروه می تونم به کلاس نرم که گفتند بله، از همان جا اولین جرقه علاقه من به هنر زده شد و من با همان گروه وارد برنامه گنجشک و ماه شدم.

عکس دو نفره مهدی سلوکی و همسرش

این مطالبم جالبه:

سوسانو معلم شد: مگه میشه عاشق همچین معلمی نشد+ تصاویر

همسر علیرضا قربانی و مرگ ناگهانی+ عکس عاشقانه 

تصاویر دختر تبلیغ داروگر بعد ۳۰ سال در فرانسه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا