فرهنگ و هنر

مستر بین از دانشگاه آکسفورد تا بازیگری و ازدواج+ عکس همسر و دخترش

مستر بین با نام اصلی سر روآن سباستین اتکینسون زادهٔ ۶ ژانویه ۱۹۵۵، بازیگر، کمدین و فیلم‌نامه‌نویس اهل بریتانیا است. مستر بین (به انگلیسی: Mr. Bean) یک مجموعه تلویزیونی کمدی بریتانیایی به نویسندگی، کارگردانی و نقش آفرینی روآن اتکینسون می‌باشد که انیمیشن‌های آن در ۱۹۰ کشور پخش شده‌است. با بخش فرهنگ و هنر سایت اهل فان همراه باشید.

خانواده و تحصیلات بازیگر مستربین

روآن، چهارمین برادر و جوانترین آن‌ها در کانتی دورام انگلستان به دنیا آمد. پدر او اریک اتکینسون کشاورز و عضو هیئت مدیره و مادرش الا می است. والدین آن‌ها در تاریخ ۲۹ ژوئن ۱۹۴۵ با هم ازدواج کردند.

سه برادر بزرگتر وی پائول، رودنی و روپرت نام دارند. پائول در کودکی درگذشت و رودنی در حال حاضر یک اقتصاددان و عضو حزب استقلال پادشاهی متحد است. وی در دبیرستان دورهام و در دانشگاه نیوکاسل تحصیل کرده و مدرک لیسانس مهندسی برق خود را از این دانشگاه دریافت کرد. در سال ۱۹۷۵ وی به آکسفورد رفت و فوق لیسانس خود را از آنجا دریافت نمود.

این هم جالبه: عکس های مراسم عقد احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی با زن جذابش+ بیوگرافی

 

تصاویری از همسر و دختر مستربین

مستر بین و خانواده اش

مستربین-و-همسرش

داستان سریال مستر بین

داستان این سریال دربارهٔ اتفاقات زندگی شخصیتی به نام مستر بین می‌باشد. اتکینسون این شخصیت را در دانشگاه طراحی کرد و خودش آن را یک کودک در بدن یک مرد بالغ توصیف می‌کند.

او در زندگی عادی و روزانه خود دچار مشکلاتی می‌شود. مستر بین به ندرت حرف می‌زند و کمدی این مجموعه، بیشتر حرکات طنز این شخصیت و راه حل‌های غیرعادی او برای حل مشکلاتش و تعامل با مردم می‌باشد. این سریال از هنرمندان کمدی فیزیکی از جمله ژاک تاتی و بازیگران فیلم‌های کمدی صامت الهام گرفته‌است.

این مطالبم جالبه:

همسرِ چشم رنگی مهدی سلوکی، محمد سریال ستایش+ عکس

سوسانو معلم شد: مگه میشه عاشق همچین معلمی نشد+ تصاویر

همسر علیرضا قربانی و مرگ ناگهانی+ عکس عاشقانه 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا