سرگرمیتست هوش

تست ریاضی: این معادله ساده ریاضی رو حتی دانشجوها هم اشتباه حل می کنن!

تست هوش معادله ریاضی ساده: یک معادله تساده ریاضی را مشاهده می کنید که حتی دانشجوها هم در حا اون اشتباه می کنن. آیا برای یک چالش جذاب ریاضی آماده ای؟ شما می توانید ضریب هوشی خود را با تست هوش معادله ریاضی ساده ارزیابی کنید. این تست هوش بسیار برای شما چالش بر انگیر خواهد بود. با یک مطلب دیگر از بخش سرگرمی مجله اینترنتی اهل فان همراه باشید.

این هم جالبه ببینید: چیستان اسم حیوان: نام حیوانی است که دو حرف اول آن نام عضوی از بدن و سه حرف آخرش نام دخترانه است!

تست هوش معادله ریاضی ساده

در این تست شما با یک معادله ساده رو به رو هستید، مهم ترین نیاز در حل این تست بلد بودن تقدم های ریاضی است که در دوران ابتدایی آموزش داده شده است پس احتمالا کار ساده خواهد بود؟ باید بگوییم در حل این سوالات ساده گاها دانشجوها نیز اشتباه می کنند و بر اشتباه خود پافشاری نیز می کنند!

خود را ارزیابی و تست کنید و آنچه را که در چنته دارید به ما نشان دهید! ببینید آیا می توانید این معادله را در زمان تعیین شده 10 ثانیه ای حل کنید و دوستان خود را نیز با این تست هوش مورد ارزیابی قرار دهید. پس با دقت به تصویر تتست هوش معادله ریاضی ساده که برایتان در ادامه قرار داده ایم دقت کنید:
تست هوش معادله ریاضی ساده-1
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اگر هنوز پاسخ را نیافته اید به خودتان 10 ثانیه دیگر فرصت دهید و سپس به پایین صفحه مراجعه کنید!
.
.
.
.
.

پاسخ تست هوش معادله ریاضی ساده

اولویت محاسبه با پرانتز و سپس با ضرب یا تقسیم هرکدام از چپ زودتر ببینیم و سپس با جمع یا تفریق هرکدام از چپ زودتر ببینیم، طبق این توضیح و با توجه به عکس پایین جواب نهایی می شود: 288

تست هوش معادله ریاضی ساده-2

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند.

این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی اهل فان مطالب متنوعی از انوال پازل ها و معماها را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند ایسنتاگرام و فیس بوک اهل فان ما را دنبال کنید.

این مطالب هم جالبه:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا