سرگرمیتست هوش

نابغه ها جواب بدن: مجموع ارزش عددی ساندویج، پسرک و کتونی چند می شود!؟

سوال ریاضی متکی به ارزش عددی: نتیجه این معما یا آزمون ریاضی را در کمتر از 8 ثانیه پیدا کرده و به همه اثبات کنید که در زمینه ریاضیات یک نابغه تمام عیار هستید. مغز خود را با این بازی مغزی تمرین دهید و در عین حال سطح IQ خود را ارزیابی کنید. این تست ضریب هوشی بهترین سرگرمی است تا در حین ورزش کردن مغزتان اوقات خوشی را به شما هدیه خواهد داد. چالش امروز یک معمای ریاضی است که باید حداکثر در 8 ثانیه حل شود. با سوال ریاضی متکی به ارزش عددی و مجله خبری اهل فان همراه باشید.

این آزمون به شکل یک معادله ریاضی است که با چند چیز جالب نمایش داده می شود. هدف شما این خواهد بود که پس از بررسی مقدار عددی هر چیز که شامل پسرک، کفش ورزشی و ساندویج است، مجموع عدد اشیا را در معادله آخر پیدا کنید. برای رسیدن به این هدف باید در کمتر از 8 ثانیه پاسخ صحیح را پیدا کنید. در صورت تمایل می توانید خود را به کرونومتر، مداد و کاغذ مجهز کنید.

این مطلب هم جالبه: بازی فکری: فقط باید انیشتین باشی تا بتونی جواب این معادله رو بدی!

سوال ریاضی متکی به ارزش عددی

 

این معمای ریاضی این مزیت را دارد که در حین تمرین مغز شما را سرگرم می کند. این به شما امکان می دهد تا مهارت های شناختی خود را که در اجرای تمام فعالیت های روزانه ضروری است، تقویت کنید. حل این معما مهارت حل مسئله و همچنین حافظه شما را بهبود می بخشد. سپس خلاقیت و تمرکز را به دست خواهید آورد. به همین دلیل، می توانید به طور مرتب این نوع پازل را حل کنید تا حداکثر سود را از آن ببرید.

پس بیشتر از این فکر نکنید و به حل این عبارت سوال ریاضی متکی به ارزش عددی بپردازید. زمان 8 ثانیه شما برای حل عبارت  آخر در سوال ریاضی متکی به ارزش عددی، از هم اکنون آغاز شد.

ایم مطلب هم جالبه: آدم جاه طلبی یا برعکس!؟ با انتخاب یکی از نیمکت ها پاسخ سوالت را پیدا کن!

سوال ریاضی متکی به ارزش عددی-1

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال ریاضی متکی به ارزش عددی

آیا به موقع جواب معما را پیدا کردید؟ اگر چنین است، می‌توانید به خودتان تبریک بگویید، شما استعداد ریاضیاتی و استدلالی چشمگیری دارید. اگر نتوانستید پاسخ صحیح را پیدا کنید، همیشه می توانید با پازل های دیگر تمرین کنید. البته قبل از دیدن پاسخ بهتر است یکبار دیگر امتحان کنید تا به پاسخ دست پیدا کنید.

.

.

.

.

.

.

.

جواب سوال ریاضی متکی به ارزش عددی: در حل این معادلات باید در نظر بگیرید که در انجام چهار عمل اصلی، اولویت با کدامیک از آنهاست. سپس شما به نتیجه مطلوب خواهید رسید. جواب 43 است. در معادله آخر نگاهی هم به پاهای آدمک بیندازید. در تصاویر دیگر او کفش ورزشی به پا ندارد. یک جفت از همان کفش های دارای ارزش عددی در معادله آخر به پا دارد، که باید به این مسئله نیز توجه می کردید. از طرف دیگر عمل ضرب مقدم بر جمع است.

این مطلب هم جالبه: فقط 8 درصد افراد قادر به شناسایی گربه بین جغدها در عرض 10 ثانیه بودند!

سوال ریاضی متکی به ارزش عددی-2

امیدوارم از چیستان بامزه 3 استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش سرگرمی مجله اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند.

این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی اهل فان مطالب متنوعی از انواع تست شخصیت، تست بینایی،هوش تصویری، معمای تصویری را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک اهل فان ما را دنبال کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا