فرهنگ و هنر

سحر دختر کوچیک آقا ماشالله سریال خانه به دوش در آستانه 27 سالگی اش+عکس و بیوگرافی

بیوگرافی نگین اوشانره: این بازیگر جوان که در دوران خردسالی به شهرت دست پیدا کرد؛ متولد سال 1376 است و اکنون 26 سال سن دارد. نگین اوشانره را با سریال خانه بدوش  در نقش سحر دختر کوچک آقا مشالله می شناسیم. او با انتشار عکسی از خود باعث حیرت همگان شده است.

در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر در مجله خبری اهل فان با بیوگرافی نگین اوشانره و و عکس های جدید او در خدمت شما هستیم. با عکس های جدید بازیگر نقش دختر کوچک ماشالله سریال خانه به دوش همراه باشید.

بیوگرافی نگین اوشانره

نگین اوشانره کارشناس بازیگری و کارگردانی می باشدو  از کودکی وارد بازیگری شده و تاکنون در سریال هایی چون خانه به دوش و مجموعه و خداوند عشق را آفرید در سال ۱۳۸۴ ایفای نقش کرده است در سریال «و‌خداوند عشق را آفرید» و در سریال راه شب به کارگردانی داریوش فرهنگ در کنار بازیگرانی نظیر ناصر ممدوح، شیوا خنیاگر، داریوش فرهنگ و محمدعلی کشاورز ایفای نقش کرده است نیز بازی کرده است.

او بعد از بازی در چند سریال دیگر در هیچ فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی دیده نشده و خبر هنری از او منتشر نشده است.

بیوگرافی نگین اوشانره 6

سریال خانه به دوش

خانه به دوش یک مجموعه تلویزیونی ایرانی است که در ماه رمضان سال ۱۳۸۳ شمسی به نویسندگی و کارگردانی رضا عطاران از شبکه سه سیما پخش شد. این مجموعه تلویزیونی در سال‌های نیز بعد بار‌ها شبکه آی‌فیلم بازپخش شده است.

آقا ماشاءالله (حمید لولایی) فرد بی‌پول و فقیری است که مشکلات مالی او را در وضعیت سختی قرار داده‌است، و به مشاغلی مثل هندوانه فروشی با وانت روی آورد در نهایت او برای اینکه مشکل مالی خود را حل کند و بتواند تنها از راه حلال پول در بیاورد، با آقای بیات (خشایار راد) که با او به طور اتفاقی آشنا شده همکاری می‌کند و پولی را برای سفر به مالزی به او می‌دهد؛ اما….

بیوگرافی نگین اوشانره  3

عکس های جدید دختر کوچک ماشالله سریال خانه به دوش

عکس جدید اوشانره که در آن با چهره ای کاملا متفاوت نسبت به دوران کودکی خود دیده می شود، در فضای مجازی با استقبال گسترده ای روبرو شده است. بسیاری از کاربران با انتشار این عکس، از تغییرات شگفت انگیز او اظهار شگفتی کرده اند. نگین اوشانره با انتشار این عکس ها، نشان داد که همچنان در بازیگری فعال است و با چهره ای متفاوت، آماده حضور در عرصه هنر است.

بیوگرافی نگین اوشانره 1

بیوگرافی نگین اوشانره 5

بیوگرافی نگین اوشانره 4

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

دکمه بازگشت به بالا