سرگرمیتست بینایی

با پیدا کردن حیوانات استتار شده اثبات کن چشمات مثل عقاب تیزه!

تست قدرت بینایی با شش حیوان: معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

در شش ثانیه رکورد جهانی را بشکنید! چشمان کاربران شبکه‌های اجتماعی در این معمای تصویری شگفت‌انگیز برای یافتن شش حیوان به چالش کشیده شده است. این چالش تصویری برای اولین بار در اوایل ماه ژوئن در سایت بازی فکری BhaviniOnline منتشر شد و خیلی سریع به یک پازل تصویری داغ در شبکه های اجتماعی داغ شده است. آیا شما می توانید 6 حیوان پنهان شده در تصویر را پیدا کنید؟ با تست قدرت بینایی با شش حیوان با بخش سرگرمی اهل فان همراه باشید. تصویر بزرگتر و کامل تر را در پایین صفحه می توانید ببینید.

این مطلب هم جالبه: با کمک این تست متوجه میشی که درونگرایی یا برونگرا!؟

تست قدرت بینایی با شش حیوان

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

به گزارش وب سایت د سان، تنها 17 درصد از مردم می توانند همه موجودات استتار شده را پیدا کنند، در حالی که می توان با پیدا کردن هر شش حیوان در کمتر از شش ثانیه رکورد جهانی را شکست. در تصویر، یک منظره است که دارای انبوهی از کوه ها، علفزارها، درختان و درختچه های مختلف است.با این حال، با بررسی دقیق تر، مشخص می شود که تصویر شش موجود را پنهان کرده است. پس با دقت به تصویر نگاه کنید.

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

تست قدرت بینایی با شش حیوان-1
.
.
.
.
.
.
.
.

پاسخ تست قدرت بینایی با شش حیوان

اگر تصاویر را ندیده اید به این تصویر مراجعه کنید. یک راهنمایی برای شما برای یافتن این حیوانات ارائه می دهیم. حیوانات شامل یک شتر خاکستری استتار شده ، یک تمساح، یک گوزن یک مار واقعی و یک پروانه  و یک خرگوش است.

.

.

.

.

.

.

ظاهراً تنها 17٪ از مردم می توانند همه حیوانات را در این تصویر شگفت انگیز را در کمتر از 10 ثانیه می توانند شناسایی کنند.امیدوارم شما جزو این هفده درصد باشید.

تست قدرت بینایی با شش حیوان-2

شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش سرگرمی مجله اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند.

این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی اهل فان مطالب متنوعی از انواع تست شخصیت، تست بینایی، هوش تصویری، را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک اهل فان ما را دنبال کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 15 =

دکمه بازگشت به بالا