سرگرمیمعمای تصویری

آزمون هوش: با دلیل بگوئید کدام خانواده وضع مالی بهتری داره!

آزمون هوش شناسایی خانواده پولدار: فکر می کنید تا چه اندازه باهوش و جزئی نگر هستید.؟ آیا فکر می کنید می توانید یک کارآگاه خوب باشید؟ کارآگاهی که بتواند به راحتی هر چالش و مشکلی را حل کند. شما با تحلیل و پرداختن به سوالات هوش می توانید مهارتهای کارآگاهی خود را توسعه و بهبود بخشید.

در آزمون هوش شناسایی خانواده پولدار شما با یک سوال هوش تصویری بسیار خاص و در عین حال مشکل روبرو هستید. شما با پیدا کردن خانواده فقیر و پولدار تصویر می توانید مهارتهای شناختی خود را اثبات کنید.

بدون شک، پازل ها و معماهای تصویری در سال های اخیر  بسیار مورد توجه قرار گرفتند. به خصوص در زمان همه گیری ویروس کرونا این سرگرمی ها توانسته بودند بخشی از اوقات فراغت افراد را پر کنند. این بازی ها در کنار سرگرمی توانستند به لحاظ روحی و روانی تا اندازه زیادی افراد را ردر مواجهه با کرونا یاری کنند. اگر چه کرونا هنوز دست از سر بشر بر نداشته، اما سرگرمی ها و سوالات هوش هنوز که هنوز است طرفدران بسیاری دارد. با آزمون هوش شناسایی خانواده پولدار و مجله خبری اهل فان همراه باشید.

این مطلب هم جالبه: چیستان آموزشی: آن چیست که صدا دارد اما جثه ندارد؟

آزمون هوش شناسایی خانواده پولدار

آزمون یا سوال هوش امروز در اینترنت بسیار داغ اشده است. تاکنون بارها در صفحات مختلف و گروههای مختلف شبکه های اجتماعی همرسانی شده است. شاید یکی از دلایل مهم چالشی بودن این آزمون است. تنها دو درصد افراد توانسته اند به صورت درست به این سوال پاسخ دهند و این سوال معمایی را حل کنند. برای حل آزمون هوش شناسایی خانواده پولدار تنها 8 ثانیه فرصت دارید.

در تصویر آزمون هوش شناسایی خانواده پولدار، 2 خانواده در حال سفر هستند. اما ماموریت شما چیست؟ شما باید بتوانید در عرض کمتر از 8 ثانیه با کمک نشانه هایی که در تصویر وجود دارد مشخص کنید که کدام خانواده فقیر و کدام خانواده پولدار است؟

بادقت به تصویر زیر نگاه کنید. به خاطر داشته باشید که زمان شما بسیار محدود است….

این مطلب هم جالبه: بازی فکری: بچه زرنگا با دلیل بگین کدوم دختر هم اتاقی داره؟!

آزمون هوش شناسایی خانواده پولدار-1

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش شناسایی خانواده پولدار

اگر نتوانستید راه حل معمای تصویری را پیدا کنید، نگران نباشید، ما راه حل چالش را به اشتراک می گذاریم. با این حال، ابتدا می خواهیم تلاشی را که برای یافتن پاسخ صحیح انجام داده اید، بشناسیم. در بخش نظرات تحلیل های خاص خود را ارائه دهید.

.

.

.

.

.

.

بدون هیچ مقدمه ای، ما راه حل صحیح را در اختیار شما قرار می دهیم. همه چیز در مورد برچسب ها است. در چمدان های خانواده سمت چپ تعداد زیادی برچسب وجود دارد. احتمالا این خانواده تاکنون سفرهای زیادی به نقاط مختلف جهان داشته است. در ضمن معمولا خانواده های ثروتمند برای سفر تفریحی برنامه ریزی دقیق می کنند و می خواهند در کل سفر از تمام لحظات لذت ببرند. لذا طبیعی است در هنگام سفر از پوشیدن هر گونه لباسی که اسباب زحمت آنها شود، خودداری می کنند. اما یک خانواده فقیر تلاش می کند بهترین و لوکس ترین لباس خود را در یک مسافرت، حتی در حین سفر بپوشد. حتی لباس هایی که ممکن است مناسب سفر نباشند.

این را هم ببینید: بازی فکری: اگه باهوشی در حد لالیگا بگو کدوم یکی زن داره؟!

آزمون هوش شناسایی خانواده پولدار-2

امیدوارم از آزمون هوش شناسایی خانواده پولدار استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش سرگرمی مجله اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند.

این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی اهل فان مطالب متنوعی از انواع تست شخصیت، تست بینایی، هوش تصویری، معمای تصویری را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک اهل فان ما را دنبال کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − شش =

دکمه بازگشت به بالا