تست بیناییسرگرمی

اگه ادعا داری چشمات در حد لالیگا کار میکنه راکون رو بین پانداها پیدا کن!

آزمون تست بینایی یافتن راکون: پلنگ برفی استتار شده در حالی که تصمیم دارد طعمه خود را شکار کند، تا حد امکان به آن نزدیدک می شود. در این تصویر شما یک راکون را مشاهده می کنید که در بین تعداد زیادی پاندا مخفی شده است می توانید آن را پیدا کنید؟

شما کافی است برای مدتی در طبیعت حضور داشته باشید و خود از نزدیک متوجه استتارهای گوناگون حیوانات، پرندگان و حشرات شوید. این مسئله باعث شده است تا برخی افراد که متوجه استتار این موجودات شوند، از آنها عکسبرداری کرده و در فضای اینترنت منتشر کنند. این تصاویر به خوبی می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را به چالش بکشند. در آزمون تست بینایی یافتن راکون شده شما می توانید قدرت بینایی خود را محک بزنید.

آزمون تست بینایی یافتن راکون

در این آزمون شما باید راکون را بین تعداد زیادی پاندا بیابید! برای حل این آزمون فقط 5 ثانیه فرصت دارید!

آزمون تست بینایی یافتن راکون-1

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تست بینایی یافتن راکون

آیا شما توانستید این راکون را شناسایی کنید. با دقت به تصویر نگاه کنید! فرصت اول شما به پایان رسید. از شانس دوم خود استفاده کنید.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تست بینایی یافتن راکون: راکون را بین پانداها برایتان علامت زده ایم.

آزمون تست بینایی یافتن راکون-2

امیدوارم از آزمون تست بینایی یافتن راکون استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش سرگرمی مجله اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند.

این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی اهل فان مطالب متنوعی از انواع تست شخصیت، تست بینایی، هوش تصویری، را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک اهل فان ما را دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هجده =

دکمه بازگشت به بالا