سرگرمیمعمای تصویری

اگه آدم شناس خوبی هستی بگو کدوم زن پولداره؟ چرا؟

آزمون شناسایی زن پولدار: آیا دوست دارید مهارت های شناختی خود را مورد آزمایش قرار دهید؟ سرگرمی امروز مجله سرگرمی اهل فان خیلی جالب است.

با دقت به تصویر دقت کنید و بگویید به نظر شما کدام زن واقعا پولدار است؟ آیا می توانید تشخیص دهید؟

 

شما زمان محدودی دارید و بایستی بتوانید در کمتر از 5 ثانیه آزمون شناسایی زن پولدار را پاسخ دهید. آیا می توانید از عهده این تست بر بیایید؟

 

این تس عالیه: در معمای خانواده یک اشتباه فاحش وجود دارد! نابغه ها بگن!

تصویر آزمون شناسایی زن پولدار

آزمون شناسایی زن پولدار: کدوم زن پولداره؟

حل این نوع از چالش های تصویری می تواند ذهن شما را باز کند و بسیاری از حواس پرتی های روزانه را کاهش دهد. همان طور که به ورزش فیزیکی اهمیت می دهید، باید بتواند حداقل زمانی در روز را به نرمش های ذهنی اختصاص دهید. بنابراین بجنبید و آزمون شناسایی زن پولدار را از دست ندهید.

پاسخ آزمون شناسایی زن پولدار در پایین صفحه:

.

.

تست چالشی: افراد با هوش بالا می توانند جوجه مرغ پنهان شده در مزرعه را در 7 ثانیه تشخیص دهند!

.

.

خب، آیا توانستید پاسخ آزمون شناسایی زن پولدار را در زمان تعیین شده بیابید؟ اگر توانستید به شما تبریک می گوییم و اگر نه اشکالی ندارد. شما می توانید مجله اهل فان را هر روز دنبال کنید و جدیدترین چالش های تصویری را امتحان کنید.

حتما بخوانید: جذب دختر مغرور: چطوری یک دختر مغرور را به خود جذب کنیم؟

پاسخ آزمون شناسایی زن پولدار

حتما بخوانید: مردان چطوری عاشق می شوند؟

پاسخ آزمون شناسایی زن پولدار- سمت چپی پولدار است.

چالش های تصویری چیست؟

یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

این تست رو از دست نده: یه مورد غیر عادی در تولد اشکان ضبط شده، اون چیه؟

چگونه به وجود آمدند؟

چالش های تصویری به منظور سرگرم کردن مردم ایجاد شده است. آن ها در شبکه های اجتماعی به دلیل همه گیری کوید -19 محبوبیت پیدا کردند.

معمای تصویری معمولا در حوزه روانشناسی بالینی استفاده می شود. این آزمون‌ها ابزارهایی هستند که امکان ارزیابی ویژگی‌های روان‌شناختی و رفتاری یک فرد خاص را با هدف شناسایی روش‌های معمول واکنش به شرایط خاص فراهم می‌کنند.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

تست های جالب دیگر:

آزمون شناخت قلب: کدام شخص صاحب دو قلب است؟

معمای مرده در جمع: چه کسی در قبرستان مرده است؟!

نوشته های مشابه

19 دیدگاه

  1. سمت راست چون دندون های طلا و گوشواره طلا داره ، سمت چپی ببخشیدا … خانم فقط ارایش کرده 😐😂

  2. سمت راست دوباره چون دندون های طلا و گوشواره های طلا داره ولی اون یکی فقط آرایش کرده .

  3. من فکر میکنم جواب زن سمت راست هست چون که هم گوشواره هاش و هم دو تا دندون جلوش از الماسه.و خب اون زن سمت چپ فقط لباس های برند پوشیده این که نشونه ی پولدار بودن نیست.

    1. کسی که پولدار هست این همه طلا و الماس آویزون نمیکنه برای نشان دادن برعکس زندگی میکنه. و به خودش و جسم و روحش توجه میکنه. و خانم سمت چپ دقیقا همین معیار رو داره.

    2. سلام ندا خانم. بر عکس شما من فکر میکنم اون گوشواره و دندان ها بدل هستن و اون یکی زن پولداره

  4. چون لباس سمت راستی سایز خودش نیست معلوم که لباس کهنه یکی دیگر رو پوشیده جواهرات میتونه فیک باشه ولی یه زن پولدار دلیلی بر پوشیدن لباس غیر سایز خودش نداره پس زن سمت چپ پولداره

  5. ولی به نظر من اشتباهه چون اگر به کفشاش دقت کنی میبینی که پاره و کثیفن بعد هم ممنکه گوشواره هاش بدل باشن

  6. خانمی که تل آبز رنگ داره فقیر تره، هیچ وقت پولدارها نمی‌دارند داندانهاون خراب بشه که روکش الماس کنند.
    معمولا رن های فقیر دنبال روکش طلا الماس .. هستند

  7. زن سمت چپ چون لباس برند پوشیده و دوم این که هیچ ادم پولداری برای نمایش پول خودش زمان ورزش با خودش جواهرات نمی بره ولی اگه یه ادم بخواد خودش رو پولدار جا بزنه این کار رو می کنه.

  8. سلام و عرض خسته نباشید، به عنوان یک روانشناس خواهش می‌کنم این بازی های سرگرمی رو به تست های روانشناسی ( خصوصا بالینی ) یا کلینیکال یا مرضی ربط ندهید من دانشجوی دکترای بالینی هستم و بین ما روانشناسان به خیلی مباحث من‌جمله قانون جذب روانشناسی زرد گفته میشه دیگه چه برسه به اینجور سرگرمی ها که هیچ پایه و اساس علم جامعه‌شناسی یا روانشناسی ندارند و صرفا سرگرمی هستن.

    حتی برای کودک هم از نقاشی صرفا برای تفسیر نقاشی کودک استفاده میشه.
    اطلاعات غلط به مردمی که شما رو دنبال میکنند ندید خواهشمندم ،حداقل بنویسید صرفا برای سرگرمی نه تست روانشناسی! اونهم بالینی!!!
    همکاران و من با یک کیس مثلا نوروتیک (اختلالات خلقی-عصبی) بعد از چندین ساعت صحبت تازه مصاحبه و تست می‌گیریم و پاسخ ها رو مدت ها با نمودار پاسخنامه و روان سنجی جواب می‌گیریم.

    اینجوری به جلوگیری از روان شناسی زرد هم کمک می‌کنید ممنون می‌شم تصحیح بفرمایید (مطلبی که شما به اشتراک گذاشتید داخل خیلی از سایت ها داره کپی میشه بدون هیچ اطلاعات صحیحی)

  9. زن سمت چپ چون هم لباس برند داره و هم از هیکلش معلومه به سلامتی و هیکل و لاف استایلش اهمیت میده و ورزش میکنه

  10. زن سمت چپ درسته چون گفته زن ولی سمت راست خیلی بهش نمیاد زن باشه انگار مرده خودشو زن جا زده

  11. سمت چب چون لباسش برند خوب عقل کل اون الماسا بدلن میدونی الماس چقدر ارزش داره تازشم اگه نگاه کفش کنی کفشش داغونه اگه پولدار بود ی لباس مارک میپوشید

  12. سمت چب چون لباسش برند خوب عقل کل اون الماسا بدلن میدونی الماس چقدر ارزش داره تازشم اگه نگاه کفش کنی کفشش داغونه اگه پولدار بود ی لباس برند میپوشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک − یک =

دکمه بازگشت به بالا